לפני כשנה וחצי ייסדה סבסטינה ג'ונס ייסדה את פרויקט Adipositivity: דיוקנאות חיוביים של נשים וגברים שרחוקים מלענות על מודל היופי הסטנדרטי בשלל סיטואציות בחייהם. דרך עבודתה הצלמת מעבירה מסר לעולם - ברור וצלול - שלכל הגופים מגיעה אהבה.

 

השנה ייצרה ג'ונס סדרה נוספת בפרויקט, במיוחד עבור ולנטיינ'ס דיי - דיוקנאות של זוגות. "תקוותי היא לתת לאנשים שמנים ולפרטנרים שלהם ניראות של זוגות, שיהיה להם תיעוד יפה של זה", היא אומרת.

 

התמונות של האמנית מלאות עוצמה ומספקות לצופים בהן תזכורת לכך שלא חייבים להפוך את חג האהבה לבולשיט מסחרי. בבסיס מדובר בחגיגת אהבה ושם צריך להשאיר את זה.

 

 

 

 

 

 

 

"יש הרבה שמלעיזים בקול על חג האהבה", אומרת ג'ונס. "ואני בהחלט מבינה את הרוגז שלהם על כך שהאהבה כמוצר מסחרי נמכרת אך ורק במודל ההומוגני המוכר- רזה, לבן והטרו נורמטיבי. אבל אני, באופן אישי, מוצאת שאהבה רומנטית מסחררת מעונג, וראויה לחלוטין להיחגג פעם בשנה לפחות".

 

עם הצילומים שלה היא מרחיבה את מנעד האנשים שהחג הזה פונה אליהם. הקהל אינו מורגל בתמונות מהסוג הזה כיון שהוא מופצץ על ידי המדיה בתמונות מאוד ספציפיות של איך אהבה, זוגיות וסקס אמורים להיראות. סדרת התמונות החדשה בעצם אומרת שאנשים שמנים חיים ואוהבים באופן זהה לאנשים רזים".

 

 

 

 

 

"במהלך השנה אחרונה, להראות את הגוף שלי ולתת לאנשים אחרים לראות עד כמה אני אוהבת אותו גדל ממשהו שפשוט נהניתי לעשות למשהו שמניע אותי, שאני מרגישה חובה לעשות. הפרויקט Adipositivity לוקח חלק גדול במסע שלי לאהבה ולקבלה של הגוף שלי. זה מרגש אותי".