מערות אפקה

הטיול הזה הפתיע גם אותנו. גם אנחנו לא ציפינו למצוא מסלול קליל עם מערות, חורשה ופריחה בצפון תל אביב. המסלול הוא מעגלי ואורכו כ- 1 ק"מ לערך ונגיש לעגלות (למעט הירידה למערות), האטרקציה הראשונה של המסלול גבעה תלולה שבפסגתה עץ, אתגר כייפי לילדים לנסות ולטפס, ישנו חבל קשור שניתן להיעזר בו. לאחר שצלחנו את הטיפוס נעבור לאטרקציה לשמה התכנסנו-המערות. יש לרדת בזהירות ולגלות את המערות שהן למעשה בית קברות שומרוני קדום. טיול מומלץ בייחוד עכשיו שהכל פורח.

 

 

פארק החורשות

אל פארק החורשות הגענו נטולי צפיות ובטוחים שנפגוש עוד פארק סטנדרטי. מה כבר אפשר לחדש? טעינו ובגדול. פארק החורשות התגלה כאחד הפארקים בו נתקלנו בהתנגדות הגדולה ביותר מצד הילדים ללכת הביתה, רק שוחד ממתקים והבטחה מפורשת לחזור לפארק גרמה להם להשתכנע. הפארק שוכן בחורשה ותיקה של עצי אורן שמעניקים צל לכול שטח הפארק. השבילים שוקמו וזה כיף של ממש לעבור בין השבילים עם בימבות/אופניים.

את אזור מתקני השעשועים קשה לפספס כשבמרכזו הוקם מגדל תצפית גבוה עם מגלשות. המתקנים חדישים וייחודיים, היו כמה מתקנים שמעולם לא נתקלנו בהם בפארקים אחרים והילדים מאוד נהנו מהגיוון. תמצאו גם אומגה כייפית, ספסלים, שולחנות ופינות ישיבה.  

 


יער ראש ציפור

יער ראש ציפור קיבל את שמו בזכות מראה ראש הציפור שמתקבל ממבט אווירי על היער. היער, שהוא למעשה חורשה גדולה של עצי אקליפטוס, משתרע על פני 500 דונם ונהדר לבילוי משפחתי כייפי ומגוון. ישנו שביל מעגלי נגיש לעגלות המקיף את היער, השביל יוביל אותנו לגבעה ממנה ישנה תצפית מקסימה על האזור, ומהגבעה הילדים כבר ירוצו אל עבר מתחם המשחקים המקסים והגדול. ליד המתחם ישנם שולחנות פיקניק מוצלים, מקום נהדר למנגל או ארוחת בוקר.

 


 

טיול גנים בפארק יהושוע

גן טרופי? בפארק הירקון? כן, בפארק הירקון מתחבאים להם 2 גנים מקסימים, הגן הטרופי וגן הסלעים. בעלות כניסה סמלית תכנסו לפתע לג'ונגל של ממש, עם שפע צמחיה, גשרים ואגמון, טיול מוצל כולו ומתאים לעגלה. מהגן הטרופי מומלץ מאוד ללכת גם לגן הסלעים שנמצא ממש מאחוריו, הגן משתרע על שטח של 40 דונם ובו ישנו גן קקטוסים שונים ומשונים, הגן "הגזום" המעוצב והמוקפד וגן הסלעים בו ישנו אוסף של סלעים מכל רחבי הארץ. טיול משפחתי קליל, פשוט וכייפי.

 

מהבימה לגן קריית ספר

 טיול במרכז תל אביב זו חוויה כיפית בעיקר עבור ההורים, לספוג קצת אווירה תל אביבית, מסעדות, חנויות אך הילדים בדרך כלל לא מצליחים להשתלב. ולכן יצרנו עבורכם טיול שיתאים גם לילדים וגם להורים במרכז תל אביב.

באפליקציה תמצאו מסלול קצר שמתחיל בכיכר הבימה שבשעות אחר הצהריים נהנית מצל בניין הבימה ולכן הופכת לשוקקת חיים בשעות אלו. חוץ מהמרחבים, בכיכר תמצאו גינה קטנה, חול למשחק, בריכת מים שילדים נהנים לשכשך בה רגליים וגבעה שכיף לטפס עליה.

מהכיכר נמשיך בשדרות רוטשילד (אלא אם כן הוספנו עוד עצירה לפיצה) ומשם לפארק המקסים של קריית ספר. בפארק תמצאו מתקנים, ברכות אקולוגיות, מדשאות, מזרקה, גינה קהילתית ועוד.

 


מה לכתוב בוויז? הטיול נגיש לעגלה? אולי טיול פריחה? כנסו לאפליקציה החינמית EZgoing Family ותמצאו יותר מ 300 טיולים, פארקים וחוויות בכול הארץ.

 

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון

דף פייסבוק