אחת התמונות האייקוניות מתרבות הפופ של השנים האחרות היא זו של ריהאנה מ-2009, עם שפתיים נפוחות ופנים חבולות – כתוצאה מהתקף אלימות של בן זוגה דאז, כריס בראון. למרות שעברו שמונה שנים מאז המקרה, התקשורת עדיין אובססיבית כלפי הזוג הזה, שגם עשה קאמבק קצרצר לאחר התקרית. לכן זה לא ממש מפתיע שלקראת יציאת הסרט הדוקומנטרי החדש על חייו של בראון, הטיזר הראשון שיצא ממנו (וצבר למעלה מ-8 מיליון צפיות בתוך פחות מיומיים), הוא זה שבו הראפר מספר את השתלשלות מערכת היחסים ביניהם עד לאותו הלילה, כמובן מזווית הראייה שלו.

 

עוד באון לייף: 

 

בבסיס דבריו של בראון עומדת הטענה כי מערכת היחסים ביניהם היתה אלימה – ולא רק מצדו. לדבריו, מערכת היחסים ביניהם התחילה להידרדר כאשר ריהאנה גילתה שבחורה שעובדת עם בראון ניהלה עמו רומן בעבר, עוד בכלל לפני שבראון וריהאנה הכירו. למרות שאחרי זה בראון ניתק קשר עם אותה בחורה, ריהאנה המשיכה לקנא. "היא שנאה אותי". הוא אמר. "אחר כך ניסיתי הכול. לא היה אכפת לה, היא פשוט לא סמכה עלי אחרי זה. משם זה פשוט הדרדר לקרבות. אלו היו קרבות מילוליים, אבל גם קרבות פיזיים. זה היה הדדי. זו הפעם הראשונה שאני מספר על זה".

 

כריס בראון וריהאנה בימים הטובים. תומנה: Shutterstock

 

"אני עדיין אוהב את ריהאנה", הוא אומר בסרטון, "אבל אני הולך להיות כן - היינו נלחמים זה בזה. היא היתה מכה אותי, אני הייתי מכה אותה, אבל זה לא היה בסדר. תמיד אחר כך היינו מדברים על זה ושואלים 'מה לעזאזל אנחנו עושים'". הוא סיפר שהוא נהג לומר לה "אם אני עולה על הבמה, ויש לי שריטה על הפנים, אני חייב להסביר את זה איכשהו, נניח להגיד שנפלתי. ואם יש לך צלקת או חבורה, את צריך לשים מייק אפ כדי להסתיר את זה".

 

הלילה המפורסם השתבש כשאותה אישה שבראון היה בקשר איתה בעבר הופיעה במועדון שבו השניים בילו. לדבריו, ריהאנה נפלה לפרץ של קינאה, שכללבכי וצעקות. השניים יצאו מהמסיבה ונכנסו לרכב ומתוך ניסיון להרגיע את ריהאנה, בראון הציע לה לבדוק את הטלפון שלו, אך – הפתעה, הפתעה - היתה שם הודעה מאותה בחורה. כמובן שזה היה השלב שבו ריהאנה, לדבריו, איבדה את זה.

 

"היא התחילה להשתולל ולצעוק 'אני שונאת אותך!', והיא התחילה להרביץ לי". בראון מספר שהוא ניסה להסביר לה שהוא דובר אמת, אבל לטענתו היא המשיכה להכות אותו. "אני זוכרת שהיא ניסתה לבעוט בי חזק, אבל אז באמת חבטתי בה עם אגרוף. השפה שלה נפתחה וכשראיתי אותה הייתי בהלם, לא הצלחתי להבין למה פגעתי בה ככה".

 

בראון מספר שריהאנה החלה לירוק דם, אבל זה לא עצר מבין השניים להמשיך להתקוטט. "נסענו במכונית, ואני התחלתי לחשוב על מה שאנחנו עושים. היא ניסתה לקחת לי את הטלפון שלי ולזרוק אותו מחלון, "ואני רק מנסה לפתור את המצב, אני לא מנסה להילחם. יצאתי מהמכונית לחפש את המפתחות, ומישהו צעק לנו, אז היא צעקה לו מתוך האוטו 'תעזור לי, הוא מנסה להרוג אותי'". בסוף התברר לו שהיא בכלל ישבה על המפתחות.

 

ובקאמבק הכושל. תומנה: Shutterstock

 

בסופה של הסאגה הזו, בראון הודה באשמה של תקיפה. ריהאנה עצמה סיפרה בתוכנית של אופרה עד כמה היתה קשה לה הפרידה ביניהם "איבדתי את החבר הכי טוב שלי", היא אמרה בדמעות. "זה היה כאילו כל החיים שהיו לי נמחקו בין לילה ולא יכולתי לשלוט בזה".

 

כמובן שכל זה מביא רק צד אחד של הסיפור, וגם משמיעה/קריאה רופפת אפשר לראות שיש בו קטעים קצת לא לגמרי אמינים. וככל הנראה גם אם אי פעם ריהאנה תחליט לספר את קורות אותו הלילה במילים שלה, עדיין נשאר עם איזו עמימות לגבי השתלשלות האירועיים. אך בכל זאת אפשר לומר נקודה לזכותו של בראון: הוא לוקח אחריות על מעשיו. וגם אם זה עדיין לא מספיק, זו לפחות התחלה.