לכאורה נדמה שהרשתות החברתיות הופכות את הסלבריטאים ליותר נגישים. הודות לאינסטגרם אנחנו יכולים לראות את ביונסה משחקת עם בתה בלו אייבי, את קנדל ג'אנר מתבליינת עם ג'סטין ביבר ואת בר רפאלי נופשת ביון. השנה, על מנת להראות לנו באמת עד כמה הם נגישים ומתחברים לקריאה של העם לצמצם את ממדי הפוטושופ, הם גם כיבדו אותנו בלא מעט תמונות סלפי, אותן הם צילמו יעני נטורל.

 

בוקר טוב לביונסה

 

גווינת פאלטרו בטבע

 

תמונות של "הרגע קמתי" ו"היום החלטתי לא להתאפר" הפכו להיות מסוג התמונות שמייצרות הכי הרבה באז ומביאות הכי הרבה תשומת לב תקשורתית, ונראה שגם הכוכבים בעצמם יודעים את זה ומנצלים את זה לטובתם – בהעלאת תמונה אחת בלבד הם יכולים להראות עד כמה הם נגישים למעריצים וגם לזכות בעוד הד תקשורתי, ואפילו מבלי לשלם לספרית ולמאפרת.   

 

 

אדל בנטורל

 

מסתבר שלבר רפאלי יש רשיון

 

אבל רגע לפני שאנחנו מתמוגגים מיופיה של טיילור סוויפט על הבוקר, או מהעור המושלם של ג'ניפר לופז, כדאי שנזכור שגם מאחורי כל תמונה טבעית כזו עומדים לא מעט עזרים. ניתוחים, הרמות, טיפולים קוסמטיים, חומרי מילוי, איפור קבוע וניסיון אין סופי בהבעות וזוויות צילום מחמיאות הם רק חלק מהגמדים הקטנים שעוזרים למפורסמות להראות מושלמות, גם כשלכאורה הן טבעיות לגמרי. כמובן שכל זאת עוד מבלי לדבר על פוטושופ ואפליקציות עריכה שעומדות לרשות כל משתמש סלולרי ממוצע (ושביונסה בעצמה נתפסה משתמשת בהן לא פעם).

 

ג'ניפר לופז מסתירה את הבן שלה

 

 

ג'ניפר אניסטון מתרפקת

 

מגמת הצילום הטבעי היא בהחלט מבורכת, כי היא בכל זאת מורידה עוד שכבה מהמראה הבלתי אפשרי שהציגו לנו הפרסומות ושערי העיתונים עד כה. עם זאת, כדאי שנזכור שהיא עדיין רחוקה מלשקף את המציאות ללא כל הפילטרים.  

 

זואי דשנל עושה נינט

 

לילה טוב ללורד

 

טיילור סוויפט פוחדת שתשכחו את השם שלה