ואני הארי היא פעילה בתחום המזון והיוצרת של foodbabe.com. בעבודתה, הארי השפיעה על ענקיות מזון כמו 'סאבווי', 'צ'יפוטלה' ו'סטארבקס' וכיוונה אותן למדיניות של אוכל בריא ומזין יותר. היא גרה בצפון קורליינה ונוסעת ברחבי העולם בכדי לדבר על בריאות ומודעות למזון. הארי אוהבת לשתף את שלושת מיליון קוראי הבלוג שלה מרחבי העולם, בידע הרב שלה בנושא השפעת האוכל על הבריאות. האקטיביזם של הארי הביא את הוועידה הדמוקרטית הלאומית למרכז תשומת הלב העולמית, כאשר היא השתמשה במעמדה כנציגה נבחרת ומחתה מול שר החקלאות האמריקאי בנושא תוויות הנתונים התזונתיים.
 
מדוע החלטת לקרוא למותג שלך "פוד בייב" ואיך הצלחת למקם את עצמך בעולם המזון התחרותי?
הארי: "כיועצת ניהולית מצליחה ביליתי את רוב שעות היום שלי במשרד, ולכן מצאתי את עצמי אוכלת יום יום בחוץ. על אף שאורח החיים הזה אפשר לי להשתלב היטב עם העמיתים שלי ולעבוד שעות מטורפות, הוא גבה מחיר עצום מהגוף שלי והייתי מאוד חולה. לפני כ-10 שנים מצאתי את עצמי בבית חולים, חולה, סובלת מעודף משקל ומוכנה לשינוי. באותו הרגע החלטתי כי הבריאות שלי במקום הראשון."
 
נפטרת מהחטיפים, ואני הארי. צילום: מתוך אתר FoodBabe
 
"התחלתי לחקור כיצד לאכול באופן בריא ונתקלתי במידע מזעזע על תעשיית המזון ששינה את הבחירות שלי לנצח. הבנתי שיש הרבה מידע שאנשים לא נחשפים אליו ולכן התחלתי לחלוק את הידע הזה עם החברים ובני המשפחה שלי. מאותו הרגע הבריאות שלי השתפרה באופן דרמטי, איבדתי מעל 10 ק"ג, העור שלי התנקה והפסקתי לקחת את התרופות שהייתי זקוקה להם בעבר. אחרי כמה שנים של דרך חיים בריאה, המוות של גיסתי מסרטן ואבחונו של אבי במחלה, התשוקה שלי לתחום גברה ופתחתי את הבלוג foodbabe.com ב-2011 ".
 
"בהתחלה רציתי לקרוא לבלוג שלי EatHealthyLiveForever.com אך בעלי אמר 'בשום פנים ואופן, זה ארוך מדי ואף אחד לא יזכור את השם'. בשנה וחצי הראשונות של הבלוג, שעוד עבדתי בתחום הייעוץ הניהולי התביישתי להשתמש בשם האמיתי שלי ולכן כיניתי את עצמי 'פוד בייב' והשאר היסטוריה." 
 
איזו השפעה הייתה לך על ענקיות תעשיית המזון כמו 'סאבווי'? מה שינית בצורה שבה הם מייצרים אוכל?
"הציבור מאס בכך שמנצלים אותו והוא מתחיל להרים את קולו. אנשים רבים נהיים חולים במחלות כמו סרטן, סכרת ולב, מחלות שניתן לקשור אותן למזון ולרעלים הסביבתיים אליהם אנו נחשפים. גיליתי כי כמה חברות מזון אמריקאיות משתמשות בתוספים מזיקים שבמדינות אחרות אסור להשתמש בהם. אחד מהמזונות האלו היה המאק אנד צ'יז הפופולארי שנמצא כמעט בכל בית אמריקאי. אותו המוצר של אותה החברה נמכר מחוץ לאמריקה בלי התוסף המזיק - בחו"ל הם השתמשו בפפריקה טבעית ותבלינים נוספים עבור הצבע בעוד שבארה"ב הם השתמשו בצבעי מזון מבוססי נפט".
 
 
"המוסר הכפול הזה הרתיח אותי כל כך, שהחלטתי לפעול בנידון. והתחלתי בפרוייקט, לאחר 350 אלף חתימות וקמפיין חזק בן 7 חודשים, החברה הודיעה כי היא מסירה את צבעי המאכל המלאכותיים ממוצר המאק אנד צ'יז וממוצרים נוספים. התחלתי לחקור את חברת 'סאבווי' אחרי שראיתי את אחד מחבריי לעבודה אוכל שם כל יום צהריים. ידעתי שיש תוספים במזון ורציתי לברר בדיוק מה הם בכדי שאוכל לספר לו. אחרי שמישל אובמה הופיעה בטלוויזיה והצהירה כי אכילה ב'סאבווי' בטוחה לכל הילדים, ידעתי שמשהו צריך להיעשות. החקירה שלי הובילה להסרת תוסף מזון מסוכן מהלחם שלהם ולהגברת המודעות לשיווק המטעה של החברה במשך עשרות שנים, שלא באמת פעלה על פי הסלוגן המפורסם שלה "לאכול טרי"".
 
"גם חברת 'סאבווי' לא השתמשה בתוסף הזה בחו"ל, מאחר וממשלות אחרות ברחבי אירופה, אוסטרליה ואסיה קבעו כי לתוסף יש קשר לבעיות בריאותיות. הצלחתי להשיג מעל 50 אלף חתימות תוך 24 שעות. כך לא רק 'סאבווי' הוציאה את התוסף מהלחם שלה אלא גם 'פיצה האט', 'אוליב גארגן, 'סטארבקס' וחברות רבות אחרות הפסיקו להשתמש בתוספים הכימיים."
 
איך הצלחת להפוך את הבלוג שלך לעסק מכניס? ואילו החלטות גרמו לך להצליח כבלוגרית?
"כשהחלטתי לעזוב את העבודה שלי בתור יועצת ניהול בדצמבר 2012 לא הרווחתי כסף מהבלוג. אני מרגישה ברת מזל שהצלחתי להפוך את הבלוג להכנסה מבלי להתפשר על הערכים שלי. אני עובדת קשה מאוד ומבלה ימים שלמים בחקירה, כתיבה, מפגש עם מומחים וארגוני צרכנים, נסיעה לכנסים והשתתפות בתערוכות מזון".
 
"חברתי למספר חברות אורגניות מדהימות שאני אישית נותנת להם חסות ומפרסמת אותם בבלוג שלי. כמו כן יצרתי מדריך אכילה לאנשים שצריכים סיוע נוסף בכדי לאכול בצורה אורגנית והוא כולל מתכונים ותפריטים. אני גובה תמורתו דמי מנויי שעוזרים לי לשלם לצוות המדהים שמאחוריי שעוזר לתנועה להמשיך לצמוח".
 
מה צריך אדם שרוצה למלא את גופו באנרגיה לעבודה ויצירה, לדעת על האוכל שהוא מכניס לגופו?
"מזון מעובד המכיל טונות של סוכר אינו טוב לאנרגיה שלנו כדאי להתחיל את היום עם משקה ירוק שמלא בירקות בעלי עלים ירוקים כמו כרוב, תרד, חסה ומנגולד. שתיית משקאות ירוקים היא הדרך הטובה ביותר להציף את הגוף באנרגיה. אכילת ירקות טריים היא בסופו של דבר אחת מהפעולות העיקריות שניתן לנקוט בכדי לשמור על הגוף שלנו ממחלות".