אני אישית מאד אוהבת מתוקים. זו ההתמכרות שלי שקשה לצאת ממנה ולכן תמיד מנסה לשלב מוצרים בריאים בתוך האפייה שאני ארגיש עם פחות ייסורי מצפון בזמן האכילה... כי היום בעולם הטרנדי של בריאות, מי מאתנו לא מנסה רק לאכול ולשתות בריא, אבל בנינו מי באמת מצליח?!

חמוציות תמיד מתקשרות לדלקות בשתן וכמה הן חמוצות ולא טעימות, אז אני רוצה לחדש לכם ולהגיד לכם שזוהי טעות חמורה! קודם כל הטעם של מיץ החמוציות לא כל כך חמוץ ואם בכל זאת החך שלכם רגיש וכן טיפה חמצמץ לכם אז בקלות אפשר למהול במים והטעם דומה לטעם של פטל של ילדים.

בנוסף הסגולות מרפא והיתרונות של החמוציות חשובים לכל אחד מאתנו! לנשים, גברים וילדים ולכן מגיל קטן כדאי להרגיל את ילדנו להצטרף אלינו בשתייה היומית. צריכה של של חמוציות יכולה לעזור לשמור על מערכות כלי הדם והלב, להגן על תאים בפני נזקים שיכולים להוביל לסרטן, מקטינה תהליכי הזדקנות ועוד ועוד.

כאשר גם צורכים מזונות מעובדים, מהסיבהשהם מכילים כל מיני חומרים מעובדים ולא טבעיים, חשוב גם לאכול מוצרים בריאים כמו ירקות,פירות ואצלי בתפריט. מיץ חמוציות ואשתף אתכם במספר אופציות לשילוב חמוציות באפייה.

פרלינים (לכמות של 12 פרלינים קטנים)

מצרכים:

3 כפות חמאת קוקוס טבעית

חצי שמנת מתוקה 38%

חצי חבילה של שוקולד חלב/ מריר

3 כפות מיץ חמוציות

אופן ההכנה:

לוקחים 3 כפות גדושות מחמאת הקוקוס וטיפה ממיסים אותה על הגז, לפעמים בקיץ היא כבר מספיק נוזלית ולכן לא צריך. מערבבים אותה על הגז/ או בקערית עם מיץ החמוציות עד לקבלת תערובת אחידה.

לוקחים תבנית צורות ושופכים בכל צורה חצי או 3/4 מהכמות. שמים בהקפאה ללילה.

לאחר מכן לוקחים שוקולד חלב/ מריר- אני לקחתי כאן חלב וממיסים על הגז עם שמנת המתוקה עד לקבלת תערובת אחידה, מחכים טיפה שיתקרר ומניחים מעל החמאת קוקוס המוקפאת בתוך התבנית.

מקפיאים ללילה נוסף וזהו הפרלינים מוכנים לאכילה J

פנקייק ורדרד

מצרכים:

אחד ורבע כוסות קמח

שקית אבקת אפייה

חצי כפית מלח

1 כף גדושה של סוכר

ביצה אחת

כוס חלב

כפית וחצי של שמן

מיץ חמוציות לפי הטעם

אופן ההכנה:

לוקחים קערה ושמים בה את הקמח, אבקת האפייה, סוכר והמלח ומערבבים עד לקבלת תערובת אחידה.

לאחר מכן מוסיפים את החלב, הביצה והשמן ושוב מערבבים עד לתערובת אחידה, דקה וללא בועות או חתיכות גושים. מוסיפים מספר כפות של מיץ חמוציות עד לקבלת צבע ורדרד ומערבבים טוב.

לוקחים מחבת עם מעט שמן , מחכים שיתחמם ומתחילים ליצוק את התערובת.

לקישוט: סירופ שוקולד, סוכריות ואפשר גם שוב עם מיץ חמוציות בעזרת מזרק

וטיפ קטן לסיום:

בשביל לקרר את המים ולהוסיף להם טעם נוסף, אני מחזיקה תמיד במקפיא כפיות מוקפאות ממיץ חמוציות שמשדרגות לי את חווית השתייה J

שיהיה לכם המשך קיץ מרענן , בריא ואדום!