תחילת השנה, ועונת החגים מביאה איתה משב רוח רענן של משפחתיות וקרבה. או תסכול ועצבים, תלוי במשפחה. לכן, לרגל האירועים, החלטתי לפלפל את העניינים ולדווח על כמה מפדיחות הסקס שקשורות למשפחה הכי הזויות שתשמעו.

נאור, 31, הידוע בכינויו "מה לא עושים בשביל שלום בית", מספר: "היינו פעם בשבת חתן יחד עם כל המשפחה. נשארנו ללילה וישנו על מזרנים, גיסי ישן לידי. כאשר כולם היו אחד ליד השני והתחילו להירדם, אני קולט אותו מעל החברה שלו, מזדיינים. היא לא שמה לב וכל האקט תפסה את היד שלי במקום את שלו"

אני לא מאמינה! מה עשית?

"שתקתי"

פשוט נתת לזה לקרות?

"כן מה, הייתי מפריע להם? הם לא יודעים את זה עד היום."

פאדיחות שקשורות בסקס ובני משפחה

תפסו אותך פעם?

"לאחרונה עברנו דירה, ויום אחד אמא שלי וחמותי הגיעו לביקור ועזרו לארוז את חדר השינה. הן הבחינו באחת המגירות שוט ובייבי דול... אמא שלי בכלל לא הבינה מה זה, חשבה שזה צעצוע או תחפושת של פורים. אנחנו 6 אחים, והיא מגדלת אותנו מגיל 16 שתהיה בריאה. היא לא חשופה בכלל לדברים האלה. חמותי הסתכלה עליה ואמרה לה "הבת שלי והבן שלך 2 סוטים"

יריב, 26, סיפר על חוויה אנטי קליימקסית במיוחד. "נכנסתי קצת לכל העניין הזה של הצלפות, סטירות.. של כאב בסקס. היתה לי ידידה שהיינו עושים את הדברים האלה – אבל אני יותר בצד השולט. היא ידעה שזה משהו שממש מדליק אותי ויום אחד, כשהיא רכבה עליי, פתאום העיפה לי כזאת כאפה לפנים... זה הפתיע וחירמן אותי בטירוף, עשינו סקס משוגע, היא צעקה שהיא עומדת לגמור – פעם ראשונה שזה קורה לה מחדירה! אנחנו באטרף, ואז פתאום דפיקות חזקות בדלת, והקול של אמא שלי, תוך כדי שאני עוד בתוכה, היא אומרת "מה זה כל הצעקות האלה?? תהיו בשקט!"

פאדיחות שקשורות בסקס ובני משפחה

לנינה, 23, יש סיפור שנשמע כאילו נלקח הישר מאמריקן פאי: "הייתי עם איזו מישהי, ובאחת הפעמים שנפגשנו עשינו סקס במקלחת. פתאום שמענו את אמא שלי, חזרה מוקדם מהצפוי הביתה מהעבודה. סיכמנו שאשאר במקלחת, היא בינתיים תצא, אחכה כמה דקות ואצא גם, כדי שלא יראה חשוד.

אז אכן היא יצאה, ונשארתי במקלחת מאחורי הוילון. דקה אחרי שהיא יצאה - אמא שלה פתאום נכנסה לשירותים, ודפקה חתיכת חרבון בלי לקלוט שאני שם!"

"עוד סיפור. היתה אקסית ששברה לי את המיטה פעם, אז אבא שלי תיקן אותה. שבוע אחרי זה היא באה שוב, ונחשי מה? המיטה נשברה. יש לציין שדווקא בסיטואציות ששברה זה לא היה קשור למין, אבל אמא שלי אמרה שפעם הבאה שנעשה סקס – נעשה את זה על הרצפה. אגב אקסיות, היתה לי אחת שגונחת בצעקות, תמיד אמרתי לה שתהיה יותר שקטה, אבל זה לא באמת עזר. עד ששמתי לה כרית בפנים ואמרתי לה שזה מדליק אותי, ואז היא גנחה יותר חזק. בבוקר אמא שלי אמרה שאדאג שתהיה בשקט כי זה העיר אותם משינה."

הכי מפדח!

"זה כלום, יצאתי עם איזה אחת כשהייתי בת 17. כל הקשר שלנו היה סקס, סמים, אוכל ומוזיקה פסיכודלית"

נשמע כמו גיל 17.

"אחד הלילות, באיזה 4 בבוקר, שמנו מוסיקה ודברים זרמו. אמא שלה צעקה לה להנמיך את המוזיקה, אבל לא שמענו אותה, עד שבסוף היא נכנסה לחדר וראתה אותי בזמן שירדתי לה. ככה היא גם יצאה מהארון."

פאדיחות שקשורות בסקס ובני משפחה

אפרופו יציאות מהארון, קבלו את הסיפור של זוהר, 30: "אני דיי חדש בקהילה, בהכל. עוד לא הרבה יודעים עליי. הלכתי למצעד הגאווה בשנה שעברה, והכרנו שם מישהו, בקטע חברי. אחרי המצעד הוא יצר איתי קשר, והוא חמוד, בן 22. גיי.

התקשר אליי ואמר שהוא באיזור, ושישמח לבוא לבקר אותי. לא מזמן חזרתי לגור אצל ההורים במרכז. תקופות של בין לבין כזה, את יודעת. הם לא היו בבית, אף אחד לא היה. הוא הגיע, ולא סגרתי את הלשונית למעלה בדלת.

אני עוד בוחן את הגבולות, בגלל שאני חדש בקהילה. אני רוצה לנסות דברים בסקס אבל עדיין פוחד, אני בודק. אז אנחנו יושבים ומדברים, והוא שולח יד.. ופתאום אנחנו מתחרמנים, זאת פעם ראשונה שלי ככה עם גבר! אממה, הלשונית בדלת... ההורים שלי נכנסו ורואו אותו על ארבע ואני מאחוריו עושה אותו. ככה הם גם גילו שאני הומו."