סטורי, היא רשת חנויות קונספט שהגדירה את המושג של קוליות מחדש. אצלם "חזרה לבית הספר" זה מונח שלא קיים, אימרו- "הכי טוב בכתה"!!! אצלהם תמצאו את הפריטים הכי הכי שווים כמו לדוגמא הנעלים של TOMS. מי שלא מכיר אלו נעלי סירה באיכות טובה ובטעם טוב. המותג נחשב אצל הצעירים לחזק ביותר. ומשהו נחמד שמוסיף על הטוב הוא שבעלי החברה תרמו השנה 60,000 זוגות נעליים כאלו לילדים נזקקים בעולם.

 

לא סתם קוראים להם "סטורי" , אצלם כל מותג יש מאחוריו סיפור. אז לסיפור הבא, המותג הרשל, (שזה צבי ביידיש אגב) שנקרא על שם הסבא של האחים שהקימו את החברה, גם הוא משווק ברשת סטורי (וסתם שתדעו הוא משווק גם באפל וזו עובדה שמדברת בעד עצמה). ל"הרשל" מבחר תיקים אחד מהם הוא שת"פ עם קוקה קולה בתיק עם בטנה מקררת, מה זאת אומרת מקררת? תא צידנית בתוך התיק. אם אתם שולחים את הילד עם פיתה עם חומוס ולא רוצים שעד הפסקת העשר החומוס כבר יעלה עובש שימו אותו בתא הצידנית, להיט! בסטורי תוכלו להצטייד גם בכובעים של GOORIN BRO אלו כובעים של מותג שקיים כבר 120 שנה וכוחו במותניו.

 


 

 

ברשת חנויות סטורי, והכי שווה החנות בשרונה.

 

 

 

החזרה לבית הספר מחזירה גם אותי לזכרונות הילדות של היום הראשון של הלימודים. אני זוכרת בתור ילדה תמיד בערב שלפני תחילת הלימודים לא הצלחתי להירדם, הראש היה עסוק בתכנון האסטרטגיה היעילה ביותר איך לתפוס את השולחן הכי טוב בכיתה. לא בשורה האחרונה וגם לא מול המורה, וכמו בכל שנה שחברתי מהגן רלה תשב לידי. מזכרוני כל שנה נחלתי הצלחה, אבל עד ראש השנה כבר היו מפרידים אותנו וכל המבצע היה יורד לטמיון.

 

מיכל נגרין היא דוגמא למי שמצליחה להחזיר אותי לנופים של פעם. בקולקציית חזרה לבית הספר של נגרין ישנם קווים רבים של סגנון הווינטאג'. אצלה תמצאו יומנים, מחברות קשיחות, קלסרים, עטים וקלמרים. בעיניי הכי שווים הם יומני השנה שמגיעים במגוון צורות - כלוחות שולחן, כפד לעכבר, כמגנטים וכתמונה לקיר. הקולקציה כולה בצבעי תכלת וורד עם פרחים ותחרות. מזכיר לי נורא את כרטיסי ה"לשנה טובה" של פעם. מה שנקרא אולד סקול, אבל קול. והנה סיפור קטן על מיכל עצמה, הידעתם שמיכל בגיל 16 החליטה שהבית ספר לא בשבילה ובתמיכת ההורים עזבה את בית הספר והחלה למכור את מוצריה בנחלת בנימין? והשאר כמובן היסטוריה. אז כמו שמכון אדלר אומר, תתמכו בילד, כל אחד והדרך שלו והיא נהדרת.

 

 

להשיג ברשת חנויות מיכל נגרין בארץ ובעולם

 

 

 

מה לעשות שקשה לחדש, לכולם יש הכול ואותו הדבר.

מאד קשה להיות מיוחד בעולמנו.

אז לאוהבי הגאדג'טים קבלו משהו שעדיין אין לכולם, אבל זה לא להרבה זמן. מצלמה דיגיטלית שמצלמת ב-360 מעלות.

חברת RICOH משיקה את מצלמת THETA S 360 שהיא הראשונה עם 2 עדשות קמורות שמעניקות כיסוי מלא של 360 מעלות. תמונה עם עומק ומרחב. התחושה היא כאילו יש לנו עיניים מסביב לראש וניתן לשוטט בתמונה עם הזזת האצבע על מסך הטלפון. התכנה נתמכת ב-google maps ו-google streets, וגם ניתן לצלם סירטי וידאו  ולשתפם ביו-טיוב, באינסטרגם ובפייסבוק.

המחיר - 1900 ש"ח.

 

 

 

להשיג בחניות הצילום המובחרות ובדיוטי פריי

 

 

 

 

כיום ההשקעה בקולקציות הילדים לא נופלת מזו של הגדולים. הקמפיינים והצילומים עושים חשק להיות קטנים שוב.

לא יכולתי לבחור מה הכי עושה לי את זה, כולם ברמה של "תארוז לי אחד מכל דגם".

מציגה לכם מדגם לבחירתכם, את קסטרו עם התלבושת האחידה, את פוקס שנמצאת עכשיו בסופר סייל, את H&M שכבר מציגה את קולקציית סתיו חורף הנשענת על אותם ערכים של קולקציית הגדולים, וסולוג עם מבצעים אטרקטיביים במיוחד. ולהשלמת המראה נעלי הנצנצים של סקופ.

תנו גם לילדים להרביץ כניסה מרשימה

 

 

 

 

קולקציית תלבושת אחידה לקסטרו

 

אביב קיץ לFOX

 

קולקציית סתיו חורף 2016 לH&M

 

 

חזרה לבית הספר, סולוב

 

הנעלים המנצנצות של "סקופ"

 

 

 

ולסיום קולקציה לגדולים כי מה עשינו פה בעצם אם הילד נראה נהדר ואת יד ביד איתו בלוק מוזנח?

הפעם אני רוצה לדבר על "גולברי" שהשיקו השבוע את קולקציית הסתיו חורף. תקשיבו ותקשיבו טוב, שווה ביותר, אז אם טרם סיפרו לכן שהחורף הזה המותן חוזרת וגדול, כן כן, נגמרה החגיגה של "לוז" ורחוק מהגוף ותתחילו להתרגל. השמלות דמוי העור עם ובלי שרוולים גם מציגות מותן וגם יודעות לטשטש את מה שצריך, הרבה שחור לבן, פרינטים של פרחים ומשחקי פופ ארט. ואני בחרתי לי את המעיל עם הדפס הפרחים בשחור לבן וכתום.

לא להתנפל, הוא שלי...

 

 

קולקציית סתיו חורף של גולברי

 

פינת הדובדבן:

שיער, אם אין לכם את השיער הרך, המבריק, החלק, זה שנראה תמיד מסודר, המרגיז הזה, אז המוצר הבא הוא בדיוק בשבילכן. כמי שיש לה שיער מתולתל מרדני שעובר תקופת התבגרות ועושה מה שבא לו, ב"MOROCCANOIL" באו לעזרתנו. מוצר חדש לשיער פרוע עבה ומקורזל. עוטף את השערה בשכבת ברק והופך את השיער לרך חלק ורגוע, במיוחד אפקטיבי בהכנה לפן.

BLOW DRY CONCENTRATE

רק 119 ש"ח

 

 

להשיג במספרות הנבחרות

 


 

שנה מוצלחת ואופנתית לכולם!