יריית הזינוק

אם טרם הכרתם את רשת החניות "פקטורי 54" אתם רחמנא לצלן, ממש לא מעודכנים, כי רק שם תוכלו למצוא את כל מעצבי ומותגי העל העולמיים. השמות הכי חמים, היישר ממסלולי התצוגות הכי שוות והכי מובילות של בירות האופנה. מייקל קורס, ורסצה, גימי צו, ויקטוריה בקהאם ועוד ועוד ועוד.

ועכשיו הצטרפה חנות הדגל החדשה של פקטורי 54 בקניון רמת אביב.

השבוע, בתצוגת האופנה ששילבה וחשפה את הקולקציות הכי מובילות בענף האופנה, אי אפשר שלא להתרשם משפע המגמות והטרנדים. זה בעצם הטרנד המוביל. שאין טרנד מוביל אחד. הכול מותר וקיים כל עוד את מתלבשת כדי להביע את עצמך ולהרגיש הכי מעודכנת ומתוחכמת. ההתמקדות היא בבדים איכותיים ובאינטרפרטציה לגזרות, קוים נקיים ואורכים שונים. שנות ה-60 ושנות ה-70 עוברים פרשנות חדשה.

רשת פקטורי 54 היא המקום שהכי יודע לספק לך את חווית הקניה של חו"ל,

במרחק נגיעה מהבית. לבכות כמה שזה יפה.

פרט שולי, זו בר רפאלי שפתחה את התצוגה, וגם סיימה אותה, ככה ניראים רבע שעה אחרי הלידה.

 

להשיג ברשת חנויות פקטורי 54

 

 

 

כיבוש קיסריה

כבר 8 שנים שאופנת גולברי כובשת את קיסריה.

כל שנה היא מאגדת את כל אושיות האופנה, אנשי העסקים, דוגמנים ודוגמניות, וכל מובילי הדעה הנחשבים לאירוע חוויתי בקיסריה. והשנה זכינו להופעה של משה פרץ ועומר אדם. ורק רצינו לרקוד.

40 דוגמניות על המסלול, קולקצייה עשירה ומגוונת, ואסתי גינצבורג אחת.

טיטי וטהוניה, יוליה פלוטקין וירדן הראל, דורון מטלון ושביט ויזל, סנדרה וחברותיה, ואסתי גינצבורג אחת.

 

גולברי חזקים במיוחד בתחום השמלות- לשעות היום, לעבודה והעונה גם בשמלות ערב. כל הגזרות, כל האורכים כל הבדים.

השנה המעילים הם השחקנים הראשיים. זה נכון שכל חורף יש מעילים, רק שהשנה הם בפרונט. בעיקר אלה הארוכים, הצמר, המראה המתכנס וזה בכלל לא מעניין אם יש חורף בישראל או לא, העונה נלבש מעילים. בגולברי ישרו קו ונראה שהם גם שולטים בתחום הזה. אני עפתי על המעיל עם הפרחים הכתומים, בגזרת פעמון צר עם ניחוח וינטאג.

בבקשה לא לשכוח את התיקים התכשיטים והרבה הנאה.

לא שאני רוצה לעצבן אבל זכינו גם לשבת כל כך קרוב למשה פרץ ועומר אדם שכמעט ואפשר היה לחתום לעומר על הגבס.

 

ותרשו לי עוד מילה קטנה על צוות המוכרות, השבוע נכנסתי לחנות בקניון שבעת הכוכבים. המוכרות היו מקסימות וידעו לשלוף את הדברים שהם היו בול בשבילי.

 

להשיג ברשת חנויות גולברי


 

 

 

הבסיק האולטמטיבי

אני חובבת של הפשוט, הנקי, של הביסיק, ואז לתת "טוויסט בקטנה". לכן אני מתחברת עם המותג "אמריקן וינטאג'", שמי שלא יודע הוא בכלל מותג צרפתי שנוסד על ידי מייקל אזולאי, נכון גם הוא יהודי. מייקל הושפע מקולקציות הבייסיק במסעותיו לארה"ב (מפה השם). ב"אמריקן וינטאג'" מאמינים שפרטי הבסיק הם על-זמניים, חיוניים לכל מלתחה, והם תמיד רלבנטיים.

על קולקציית הבסיק הקיימת, ניתן להתרחב לכיוונים חדשים כמו הרכבי בדים חדשים, גזרות נוספות, צבעוניות מן הטבע, אבל הבסיס נשאר נאמן למקורות.

אני התרשמתי במיוחד מהחצאיות שהעונה הן תהיינה באורך הברך בגזרות ישרות, וניתן למצוא אותן מכל סוגי הבדים. גם בגזרת הסריגים הם לא איכזבו, שרוולים ארוכים במיוחד אבל בלוק נקי וקוזי, וכמובן המעילים.

כבר אמרנו שהשנה היא שנת המעיל???

בסוף ינואר תפתח חנות חדשה בקניון גינדי החדש, והיא מתווספת ל-4 החנויות הקיימות. במתחם התחנה, בקניון רמת אביב, בקניון עיר ימים, ובחנות "בנקר" בדיזנגוף 210.

תתחדשו.


 

 

 

לבחור נכון

בשביל להיות יבואנית של פריטי לבוש מבוטיקי-על אירופאיים, צריך לדעת לבחור נכון פריטים שיתאימו לקונה הישראלית.

בניית קולקצייה כזו מחייבת להיות מאד מדוייקת ונכונה. וזו אמנות בפני עצמה.

זו בדיוק ההתמחות של סימה ויעל ודש, הנשים לבית הבוטיק "סיליז" שיודעות לאסוף את הפריטים והבגדים השיקיים, והמחמיאים לאשה הישראלית.

רוצה להפנות את תשומת לבכן למגוון המכנסים שתמצאו פה מהג'ינסים בגזרת בויפרנד ועד לגינס סקיני כסוף, מכנסי קורדרוי והכי חתיכי מכנסי דמויי עור שנראות ממש כמו הדבר האמיתי, להלן "אקו-עור".

ולא נסיים בלי מילה טובה על הקולקציה הרחבה של המעילים והג'קטים באורכים שונים, ובגזרות שונות. וכל זה עם האביזר נכון, והנעל הנכונה כמו סניקרס עור גבוהות וזה נראה מושלם.

 

חנויות בוטיק סיליז WWW.SILISE.COM

 

 

הקרדשיאן עושות עלייה

בואו נדבר עכשיו על נעלים. על רשת החנויות "שואו-אוף" וניין ווסט.

תמצאו של הכול, מגפים, מגפונים ונעלים.

אז תרשמו לפניכן "קטיפה" כי זה הולך להיות היסטרי העונה, גם בנעלים וגם במגפיים.

שנות הששים חוזרים עם גזרה עגולה מלפנים שמחליפה את השפיץ, ובתחום העקבים הם הופכים עבים יותר ונוחים יותר.

הפתעת העונה הוא טרנד "מטפסי ההרים&quo