יריית הזינוק

זה התחיל עם התצוגה של קסטרו. קוד הלבוש לאירוע היה ג'ינס. קהל המוזמנים שבדרך כלל "דופק הופעות" לאירועים כאלו, ידע להראות יצירותיות גם כשהוא תחום בגבולות הג'ינס. זה היה הד לתצוגה עצמה כשעל הבמה הופיעו כ-50 דוגמנים ודוגמניות, בכראוגרפיה של תמונת קיר המחולקת לתתי מסגרות, מעין חלונות, ובכל חלון היה דוגמן/דוגמנית לבושים בדגם ג'ינס. העונה הגינס הוא המנצח. ראינו שם גלריה שלמה של מכנסים, שמלות, חצאיות, חולצות מעילים גקטים ומה לא, והכל בג'ינס. בכל גווניו, בכל צבעיו בכל הגזרות ובכ האפשרויות.

 

קסטרו, להשיג בחנויות הרשת

 

 

פרופורציית הכיס האחורי

זה ברור וידוע שחלקו האחורי של הג'ינס, זה עם הכיסים על הישבן, הוא לא פחות חשוב מחלקו הקדמי. תודי שאין מצב שאת מודדת ג'ינס ולא תסתובבי לבדוק  שהכיסים "בול בפוני". לא למטה מדי, לא למעליה מדי, כי המיקום של הכיסים והפרופורציות שלהם, זה מה שעושה לנו טוסיק חמוד.

החידוש העונה בג'ינסים של רנגלר הוא טכנולוגיית BESPOKE. טכנולוגית התאמה מקסימלית של הפרופורציות והשינויים של הג'ינס ממידה למידה. כלומר, כל זוג מכנסיים מתוך 11 המידות של המותג (25-41) מעוצב בשינוי הכיס האחורי. צורתו, גודלו, והזווית שלו על המכנסים, בקיצור פרופורציות מקסימליות.

וזה עושה את העבודה

 

רנגלר WRANGLER בחנות המותג בשרונה, ברשת רזילי ובבוטיקים הנבחרים.

 

 

זכרונות ילדות

פעם, לפני המון המון שנים, החלום הרטוב של כל ילד, או לפחות שלי, היה שיהיה לי דוד באמריקה שישלח לי חבילה עם גינסים אמיתיים ועם חולצה שכתוב עליה בגדול, ורצוי הכי גדול "GAP". היום עדיין יש לי פינה חמה למותג שהוא הכי מחובר לאורבניות ולאופנת הרחוב, ושומר על הגזרות המנצחות שלו כמו הגירלפרנד, והסקיני. במקביל, גם יודע להתרחב למחוזות נוספים ולטבל את הקולקציה עם מכנסים במגוון רחב של צבעים, סריגים, חולצות משבצות ועוד. אבל תנו לי דווקא לספר לכן על הגזרה החדשה שנקראת ORIGINAL STRAIGHT. גזרה בלוק וינטאג' עם שטיפות יחודיות של כהה ובהיר, מכפלה פרומה!!!!! ובאורך המסתיים בקרסול. גזרה מנצחת, תוסיפו לזה מגפון (ותקפידו שהמכנסים יראו כאילו הם ברוגז עם המגפון) חולצת וינטאג לבנה בגזרת A עם רקמה לבנה ומעיל פוך חסר שרוולים.

ומי יכול עליכן???

 

GAP להשיג בחנויות הרשת

 

 

 

הבית לנעלים

ומה הכי נכון לגינס אם לא נעלי סניקרס??

את איריס בן דרור, או "איריס מספידו" (כך אני קוראת לה) אני מכירה שנים. היא היבואנית של בגדי הים ספידו וממנה רכשתי את בגד הים המקצועי הראשון שלי, בתחילת דרכי הספורטאית. עם השנים אני עברתי לחליפת טריאטלון מקצועית (של ספידו כמובן) ואיריס צירפה את ילדיה לעסק, ובאופן מושכל ונכון החלו לייבא גם מותגים מובילים בתחום הנעלים. והנה הם כבר רשת SHOESTER שפותחת עכשיו חנות שלישית בנמל תל אביב של בית למותגים המובילים בתחום ההנעלה המובילה.

נשים, גברים, וילדים.

פלדיום, וואנס, ניו-באלנס, בטרפליי טוויסט, פולו ראלף לורן, לקוסט ועוד. ותוסיפו לזה גם את התיקים של גאנספורט ואתן יודעות שאתן במקום הנכון.

 

לרשת אתר מכוון SHOESTER.CO.IL  חנות באילת חנות בקריות, ועכשיו גם בנמל תל אביב.

 

 

מה קשור גלידה וקפה לגינס?

או, אז אני אומר לכן שאם תכנסו לגלידריה החדשה בוז'ה בצומת הפיל, אני לא בטוחה שתכנסו כל כל מהר חזרה לגינס שלכן, כי זה טעים אשששש.

זיו גלסייר, ואנה שפירו שהיא גם הקונדיטורית של מסעדת טאייזו, הביאו פרשנות חדשה לקינוח האיטלקי "אפוגטו" שזה קינוח של כדור גלידת וניל ומעליו אספרסו חם.

ביחד עם "נספרסו" השיקו 4 טעמים של קפה וגלידה.

טעמתי מכולם, הכול היה טעים ברמות, הטפיוקה ריסטרטו, הסינגל הודו שייק שזה גלידת מנגו עם קפה מוגש בכוס במבוק, או אולי הדואט ליקר ואינטנסו המכיל גלידת קשיו עם קרמל, מעט מלח וקוקוס קלוי, ומעל תערובת הקפה וליקר שוקולד. אבל הכי כבש אותי האפוגטו הקלאסי, קשית מזכוכית מלאה בגלידת וניל בעזרתה שותים את האספרסו החם. הטעמים מתערבבים ביחד והנפש שרה.

 

קפה "נספרסו" בשיתוף גלידרית בוז'ה בצומת הפיל (בחזית הבנין העגול בצומת)

 

 

פינת הדובדבן

אם יש לכם ילדים שיוצאים לטיול "של אחרי צבא", ואתם כבר יודעים שלא תשנו בלילות מדאגה, אני רוצה לספר לכם על מכשיר לוויני חדש המאפשר תקשורת מכל מקום בעולם כל הזמן. זה פיתוח ישראלי של חברת מגנוס, והחידוש הוא שלא צריך הטענה, הוא קטן וקל לנשיאה (230 גרם  כולל הסוללות שמחזיקות שבועיים גם אם המכשיר פתוח כל הזמן) ובמחיר הוגן לכל נפש.

המכשיר אינו תלוי תקשורת סלולרית או אינטרנט, שליחת הודעות SMS כל הזמן, שליחת הודעת "הכל בסדר" בלחיצת כפתור, חיבור לרשתות החברתי פייסבוק וטוויטר, והחשוב מכל, יכולת איתור ומעקב אחרי התרמילאי, גם אם הוא לא עושה שום פעולה למעט להשאיר את המכשיר דולק בכל מקום בעולם. עכשיו תשנו בשקט.