מכירה את זה שהזיכרון מכזיב? יכול להיות שזה פשוט הזיכרון שלנו משחק אתנו משחקים. עם הגיל, כמובן, הוא הולך ונחלש. יכול להיות שזה זה – ויכול להיות שזו בעיה אחרת.

ועוד משהו שאולי נשמע לך מוכר – הרגע גמרת לאכול, אבל תוך 5 דקות את פתאום מרגישה שוב רעבה? פעמים רבות זה באמת תלוי במה אכלת, מהירות האכילה וגם השעה. אבל אנחנו רוצים להציע פתרון אחר שאולי לא חשבת עליו. קחי לך כוס מים וצפי בסרטון:

 

 

אז מה היה לנו:

1. עור פנים עייף ודהוי? ממש כמו ההבדל בין צימוקים לענבים: המים שממלאים את הענבים מותחים אותם. מים מהווים 30% מרקמת העור, לכן ככל שתשתי יותר, העור יראה טוב יותר, מתוח וגמיש .

 

עוד באון לייף: 

 

2. הזיכרון שלך יעשה קאמבק! נשים רבות מתלוננות שהזיכרון שלהן נפגע לאחר הלידה ובמהלך ההריון. מחקרים מוכיחים ששתית מים מינרליים דלי נתרן משפרת את תפקוד המוח.

 

3. רעבה? קודם כל תשתי מים ככל שתרבי בשתיית מים, כך תגבר תחושת השובע. נשים המקפידות לשתות את כמות המים המומלצת ליום, שומרות טוב יותר על המשקל. שתית מים אף מגבירה את קצב חילוף החומרים, ואת קצב שריפת השומן בגוף.

 

4. פתרון פלאים לריח רע מהפה -מכירה את הזה שהפה יבש והטעם בו לא טוב? ועדיין לא הזכרנו את הריח. ריח וטעם לא טובים בפה מעידים לרוב על חניכיים לא בריאים. ככול שתשתי יותר מים, יגבר קצב יצור הרוק, ובריאות החניכיים תשתפר. אז בפעם הבאה שיש לך טעם לא טוב בפה, עזבי אותך ממסטיק. שתי כוס מים.

 

5. ועכשיו לכושר שתיית מים מספקת משפרת את הביצועים הספורטיביים, תורמת להפחתת התכווצויות השרירים ולתחושת ערנות כללית.

 

ועכשיו, בחנו את עצמכם: