אם את אחת מהנשים הללו, שרק ההסבה לשולחן החג עם עודף משפחתיות גורמת לה ללחץ בבטן, אם גם הדודה שלך לא מרפה מהשאלה: "איך זה שיפהפיה כמוך עדיין רווקה?" - את לא לבד!

 

המפגשים המשפחתיים הגדולים (ולעיתים כפויים) מציבים אתגרים לא פשוטים ו"צריך לקחת את החג בהומור," אומר ירין שחף –  אמן איפור מקצועי. "שדרו אווירה עליזה עם איפור ססגוני ושמח, צללית אופנתית, סומק חדש ושפתיים סקסיות. לפעמים, אלה שווים יותר מפסיכולוג".

 

 

האופציה הטרנדית

 

 

את בטח חושבת שצלליות בצבע אדום מגניב על אחרות, אבל לא בדיוק בשבילך. למען האמת - די בצדק. גוונים אדמדמים על העפעפיים מאוד אופנתיים, אבל לשם הנחתם נכון, נדרשת יד יציבה מיומנת. גם שאלת המינון מאוד קריטית. מה עושים? כדי לא לקחת צ'אנס גדול מידי, אפשר להסתפק בצללית בגוון "חמרה" ולפנות את הבמה לשפתיים בגווני תפוח –שילוב של שפתון אדום עם נגיעות של ירוק וברונזה.

 

 

 

 

האופציה הקלאסית

 

 

את בטח חושבת: קלאסי, כלומר, שמרני? ממילא ביום יום את עם צלליות ירקרקות? אז זהו, שלא ממש. השדרוג כאן הוא היציאה מהגבולות המוכרים. לקצה הצללית הירוקה מוסיפים צללית זרחנית צהובה ומותחים החוצה עד לרכות. את הסומק מורחים על תפוחי הלחיים ומושחים עד לקו השיער. איפור הפורץ ממקומו הטבעי אל עבר הלא מוכר הופך את המראה למתוחכם ועליז.

 

האופציה האומנותית

 

 

את בטח חושבת (ובצדק):מי תעז להפוך את הגוף הגברי למשטח קנבאס? ובכן, יש את אלו שנולדו עם כישורים אומנותיים. עבורן, תחילת השנה היא הזדמנות נפלאה ויוצאת דופן ליצור ולהעיז. למשל, עניבת "דבש ניגר" נוזלת אל מבעד לז'קט האפרפר ואת הכיס המסורתי מחליפה הדבורה.

 

 

הפקת האיפור בהשראת יצירות האמן רנה מגריט 1918-1967, מגדולי הציירים הווירטואוזיים והבולט שבציירי המגמה הפיגורטיבית בסוריאליזם.

 

קרדיטים :

דוגמנים:  מירב מנחם, יובל גרגיר, איתי עמיר

איפור:  יסמין אליעזר, קרין סטרודורסקי            

ציור גוף: אנסטסיה מיילר

שיער: אלה אברמוב

קונספט וסטיילינג: טליה ניימן

תלבושות:  קרין סטרודורסקי

הפקה: גיא יצחק

צילום: אבי משולם

ירין שחף ביה"ס הגבוה למקצועות האיפור