קיץ קשה עבר על כוחותינו, ואני לא מדברת על החופש הגדול אלא על העדר החופש בגלל המלחמה ("המבצע"). את החופש הגדול ב-ה' הידיעה של לפני העלייה לכיתה א' של נועה, גמד המחמד שלנו, בילינו בממ"ד ובריצות אליו. בשורה התחתונה, חודש וחצי לא ראינו אור יום (לעמוד במרפסת ולראות את היירוטים של אשדוד - לא נחשב).

 

עוד באון לייף:

 

סוף סוף המצב הביטחוני נרגע, התחילה שנת הלימודים, ולי נשארה הרגשה רעה שהגמדונת לא עשתה שום דבר כייפי בחופש הזה. לכן בסופ"ש ארוך של חג ארזנו את עצמו, שמנו את ההולכת על ארבע אצל סבאסבתא לבייביסיטר וירדנו לאילת. הכל בשביל הגמד, כמובן.

 

 

אחרי נסיעה לא ארוכה הגענו למלון יו קורל ביץ' קלאב אילת. רישום מהיר, קבלת מפתחות ונחתנו לנו בחדר. החדר המאוד מאוד מרווח ומואר יכול להכיל זוג + 2 ילדים כאשר מיטת הילדים נמצאת במפלס נמוך יותר ממיטת ההורים, מה שהצליח לייצר תחושת הפרדה ואינטימיות (עד כמה שאפשר, כמובן).

 

 

סיבוב קצת בחדר והתפעלות רבה מהנוף וירדנו "לבדוק" את מה שיש למלון להציע. על המלון כבר דובר רבות: מדובר במלון החברתי הראשון בארץ.ברחבי המלון פזורות 16 עמדות שיתוף המאפשרות לנו הנופשים להסתובב בשטח המלון ללא הסלולרי. בעזרת צמיד המלון שמסונכרן לדף הפייסבוק של כל אורח ניתן להצטלם, לעלות סרטונים וסטטוסים לפייסבוק בקלות ובמהירות ולמען האמת, כל הרעיון הופך לדי כיף. העמדות פזורות בכל חלקי המלון, לרבות החוף הפרטי ואפילו מתחת למים בבריכה.

 

 

רוצים הדגמה לראות איך זה עובד? אני לא באמת שואלת. בחרתי להדגמה את עמדת הנוף המתחלף:

  1. ניגשים לעמדת U Share, מצמידים אליה את הצמיד והמערכת מזהה אתכם

 

     2 . בוחרים מהמגוון הרקעים את הרקע שאתם רוצים

 

 

     3 . מחייכים, והופ התמונה מוכנה. (בלי לחץ - צריך לאשר לפני שהיא עולה לפייסבוק)

 

אבל רגע רגע, אופס. נסחפנו קצת מכל ההנאה ושכחנו שיש גמד קטן שהטיול הזה אמור להיות עבורה. חיש מהר ירדנו לנו למועדון הילדים. המועדון הממוקם בקומה 2- בתוך המרחב המוגן (אנחנו מוכי טראומה, שכחתם?). ללא ספק, מדובר במועדון הילדים הכי מושקע שראיתי אי פעם במלונות בארץ. המרחב הענק מאובזר בציוד נקי ומאפשר לכל ילד למצוא את תחום העניין שלו.

 

 

בנוסף, מופעלת במקום קייטנה ללא תשלום עם צוות מפעילים, הלוקח את הילדים לכל האטרקציות שיש למלון להציע ומאפשר להורים זמן איכות לבד. הדבר המדליק ביותר הוא שבב שמחובר לצמיד של הילדים, המאפשר באמצעות אפליקציה ייעודית לראות היכן נמצאים הילדים בכל זמן, ובכל נקודה. המדריכים אפילו יכולים באמצעות האפליקציה לשלוח לכם תמונות של הזעטוטים ברגעים משובבי נפש שיביכו אותם כשיגדלו. אבל כמו שאמרתי, למרות שעד עכשיו זה לא נראה ככה, אנחנו לא באנו ליהנות. הגמד נשארה צמודה אלינו כי אנחנו פה בשבילה. אז במועדון הילדים בילינו כמה שעות טובות שבהם הגמד חקרה כל פינה במועדון ואני הובסתי מספר רב של פעמים במשחק הוקי אוויר.

 

 

כל המשחקים והתרוצצויות גרמו לנו לחוש רעב קל אז היעד הבא שלנו היה חדר האוכל.כמלון הכל כלול אולטרה תמיד יש מה ללעוס במלון. זמני הארוחות כמעט חופפות, ובמקביל ניתן למצוא מגוון נשנושים בלובי ובמרפסת שליד הבריכה. חוץ מארוחות הילדים המגוונות שמוגשות במלון, ניתן למצוא בכל ארוחה מגוון מאוד רחב של מרקים ופירות טחונים עבור הקטנטנים שבחבורה. חשוב לי לציין שהמלון ערוך לחולי צליאק (גם כאלה שלא הודיעו מראש על בואם, כמונו). בכניסה לחדר האוכל, בעלי ציין בפני אחת העובדות שהוא רגיש לגלוטן, זו ישר קראה לשף המלון שסייר איתו בין המנות ונתן לו מידע לגבי מה מותר ומה אסור לו לאכול, ואף הציע להכין לו במיוחד מנות בשריות במקום במידה ומה שמוגש לכלל האורחים לא מספק!

 

 

אחרי האוכל, בהמלצת הצוות, ניגשנו לאולם התאטרון של המלון לצפייה במופע "THE ONE", המופע שאליו נכנסנו רק לאחר שעשינו הסכם עם הגמד שאם הוא לא יעניין אותה אנחנו עוזבים במיידי את המקום (קשוחה שכמותה.). את המופע, שערך כשעה, ניתן לסכם במילה אחת: "wow". מופע מרהיב של שירים, ריקודים, אקרובטיקה, מוזיקה ותלבושות. כ-10 דקות לאחר התחלת המופע שאלתי את הגמד אם היא רוצה ללכת, והיא שכבר הייתה מהופנטת, לא זיכתה אותי אפילו בתגובה.

 

 

כשהעייפות ירדה עלינו, עלינו לחדר שבקושי שהינו בו, לשנת לילה טובה. רגע לפני הבטן-גב, רביצה וטיגון עמוק מול השמש בבריכה, ניגשנו לראות מה יש למלון להציע בגזרת האקסטרים: כבר בכניסה לגשר המוביל לחוף הפרטי של המלון הבנו שהבטן-גב הגיע לסיומו. כל הפעילויות במלון, כולל השכרת הציוד הנלווה, ניתנות לאורחים ללא תוספת תשלום (ועל זה נאמר "אולטרה"). את היום הזה שהביא גם לסיומה של החופשה סיימנו עייפים אך מאוד מרוצים.

 

 

מי אמר שאי אפשר לשלב בין הנאות הגמד להנאות שלנו?!

 

__________________________________________________

למידע נוסף על מלון יו קורל ביץ'