ממש כמו הרבה ישראלים אחרים השנה, כבר הרבה זמן שאני זקוקה לחופשה. חופשה אמיתית כזאת, שתאפשר לי את הניתוק המבורך מחיי היום יום העמוסים, שמשלבים בין לימודים קדחתניים לבין שתי משרות תובעניות.

חופשה אמיתית בעידן המודרני היא, איך נאמר? די בעייתית. למה? אתם בטח שואלים ועונים לעצמכם: יש יותר מדי אופציות. לאחרונה, לאחר לחץ מאסיבי ודאגה מצד חברות ועמיתים לעבודה, החלטתי סוף סוף לסגור לי סוף שבוע מפנק במלון, סוף שבוע, זה כל החופש שהצלחתי לגרד וזה מעל ומעבר למישהי כמוני, שבתקופה הנוכחית של חיי, טיול עם הכלב מרגיש לי כמו הליכה לאורך החומה הסינית.

נחזור לבעייתיות שבאופציות: לחברה הטובה שניסתה לעזור לי להחליט איזו סוג של חופשה להזמין - היו המון שאלות. ולי, לשם שינוי, לא היה יותר מדי כוח לתשובות, אני בחופשה אחרי הכל, למה לחשוב יותר מדי?  "ים או בריכה?" "עיר או כפר?" "אטרקציות או בידוד מוחלט?" החלטתי להשאיר את כל האופציות פתוחות, לכל מקרה שיתחשק לי וסגרתי סוף שבוע במלון לאונרדו ארט ת"א, כי בחופשה מושלמת לא חייבים לבחור אופציה אחת על פני האחרת (זה המוטו שסיגלתי לעצמי נכון לרגעים אלו ממש).

מסדרון רנדומלי בדרך אל החדר

ברגע שנכנסים למלון, מרגישים שמדובר במלון שונה בנוף הים תיכוני, המלון בעל עיצוב נקי ומודרני עם שיק אומנותי, לאורך הלובי ומסדרונות המלון תוכלו למצוא שפע של יצירות אמנות, וכשאני אומרת אמנות אני לא מתכוונת לאותן תמונות מיושנות ומקריות שאתם רגילים לפסוח על פניהם בשאר המלונות.

מלון לאונרדו ארט ת"א ממוקם סמוך לשפת הים והמרינה במתחם כיכר אתרים בסמוך למלון הרודס ת"א. מדובר במלון הראשון והיחידי בארץ שבשטחו תוכלו למצוא גלריית אמנות. הגלריה מכילה את אוסף שיף, בין האוספים הפרטיים המרשימים בארץ הכולל כ-300 יצירות של אמנים מפורסמים מהארץ  מהעולם, צעירים וותיקים, ידועים וכאלה שעומדים להפוך כאלה. לרשות המתארחים עומדת האפשרות לסייר יחד עם אוצרת הגלריה וכך לקבל הסברים על פרטי האמנות והסברים מעמיקים יותר אודות זרמי האמנות השונים.

אחת מיצירות האמנות הפזורות ברחבי המלון

בנוסף תוכלו לבחור לקבל מידע נוסף על היצירות בדלפק הקבלה ולצאת למסע אמנותי לבדכם. כך או כך אני ממליצה בחום שלא לפספס את הסיפורים שמאחורי היצירות.

חדר הדלקס של מלון לאונרדו ארט ת"א

המלון עצמו מכיל 156 חדרים מפנקים וחלקם מפנקים יותר, האופציות הן:  חדר סופריור, סופריור משפחה, דלקס, דלקס משפחה וכמובן הסוויטה. כיאה ל-"מצב חופשה" שהכנסתי את עצמי אליו, כשנשאלתי באיזה חדר ארצה להתארח? עניתי: "בחדר הכי פופולרי שלכם". כך מצאתי את עצמי בחדר דלקס מפנק, לגמרי לבדי. בחדר המרווח ניתן ללון עד 3 מתארחים, זוג + ילד. החדר מעוצב בצורה נקייה ומודרנית, כזו הגורמת ליצירות האמנות שעל גבי הקירות לקום לתחיה. ואם זה לא מספיק, החדר מכיל גם מיטה זוגית ענקית ומזמינה, מסך LCD וערוצי כבלים, מיני בר, חדר רחצה מרווח, חלונות לנוף של ת"א ואפילו פינת עבודה מודרנית.

עוד מבט לחדר.

אחרי שסיימתי להתפעל מעיצוב החדר ולקפוץ על המיטה מהתלהבות, החלטתי לעשות סיבוב ולראות מה עוד יש למלון להציע לי. כך יצא שהסקרנות שלי הובילה אותי לגג המדובר של המלון. אני חייבת להודות שעוד מהתמונות המעטות שראיתי לפני החופשה, הגג היה נראה לי כמו אטרקציה בפני עצמה ואני שמחה לבשר כי הוא אכן היה מעל ומעבר לציפיות שלי. משהו בשילוב של הלוקיישן, הנוף, הגובה, הבריכה וכמובן פינות הישיבה (והרביצה) הכניסו אותי רשמית למצב נופש.

הגג המהפנט של המלון

על הגג תוכלו למצוא נוף פנורמי של ת"א, חוף הים והטיילת, מולו תוכלו להתרשם מכל היופי שנמצא על קו החוף של העיר עם משקה צונן, להשתכשך בבריכה או סתם לרבוץ ולתפוס שמש, בחופשה המושלמת כפי שגיליתי, כל האופציות פתוחות.

במידה והחופשה שלכם היא לא כולה פלז'ר ואתם צריכים גם לעבוד מעט, איתרתי במלון גם חדר גדול וטכנולוגי שמוגדר כטרקלין עסקי ובו כל מה שאורחים "מכורים לעבודה" עשויים להזדקק לו, כגון: פקס, מכונת צילום ואפילו עיתון יומי בעברית ובאנגלית.

מסעדת המלון. משקיפה אל הים והמרינה של ת"א

אם גם לכם הסיור עשה תיאבון, חשוב שתדעו שבמסעדת המלון תוכלו לאכול ארוחת הבוקר המוגשת בצורת בופה עשיר ומגוון, בסגנון ים תיכוני מקומי. ובנוסף גם ליהנות ממבחר ארוחות ערב איכותיות, וכל זאת מול נוף קסום של הים התיכון.

ארוחות בסגנון ים תיכוני מקומי. לאונרדו ארט ת"א

במהלך סוף השבוע שהתארחתי במלון, קרה לי לא פעם, מה שקורה לכולנו במהלך היום, התחשק לי בין הארוחות קפה, פינוק או נישנוש קטן. גם כאן בלאונרדו ארט חשבו על פתרון בדמות מתחם הקופי בר, שמציע שתייה קרה וחמה, אלכוהול ואפילו מנות אוכל חלביות מגוונות. הקופי בר כולל מרפסת חיצונית הפתוחה לטיילת ולמרינה. הלוקיישן של המרפסת הוא ללא ספק צעד חכם מצד המלון, המאפשר לצפות בהתרחשות של הטיילת העמוסה, ממש בסמוך לים ולקבל את חוויית הקו החוף של ת"א.

אפשר גם לאכול באווירה רומנטית מול הים

לסיכום, אם אתם חובבי אמנות - מלון לאונרדו ארט בת"א ייתן לכם חוויה אמנותית שאין שנייה לה בארץ, ואם אתם כאלה שאמנות לא ממש עושה לכם את זה, עיצוב המלון, האטרקציות שבו ומעל לכל המיקום הנהדר יספקו לכם את כל מה שביקשתם לקבל מחופשה בארץ. בין אם זו משפחתית, זוגית או עסקית.

ומה איתי? אני חזרתי לעיסוקיי, רעננה ורגועה יותר עם זיכרון קרוב, על החופשה המושלמת זו שהגיעה לי בדיוק בזמן.