בדרך כלל כששואלים שחקניות לגבי הנכונות שלהן לשחק בסצנות סקס, הן עונות משהו כמו "אם זה משרת את העלילה". אם להיות כנים, מספר הסרטים שבהם הסצנות האלו באמת משרתות את העלילה זהה פחות או יותר למספר סרטי הפורנו שיש בעולם, אבל נראה שהפעם סוף סוף שודרה סצנה שבאמת עושה טוב – אם לא לסדרה עצמה, אז לפחות לנשים המלאות ברחבי העולם.

 

הפרק האחרון של הסדרה "אימפריה", ששודר בארצות הברית, נפתח בסצנת סקס של השחקנית המלאה גיבורי סידיבי יחד עם מי שמגלם בסדרה את בן זוגה, השחקן מו מקר. הסצנה לא היתה נועזת במיוחד, או שונה מסצנות אחרות שראינו כבר בסדרות ובסרטים, אך היא בכל זאת גררה אחריה מאות תגובות וממים אכזריים, שכולם עסקו במשקל של הכוכבת.

 

 

מי שכבר הספיק להכיר את סידיבי, שפרצה לתודעה בעקבות הסרט "פרשס" ומאז שיחקה ,בין היתר, גם בסדרות "אימה אמריקאית" ו"מזל סרטן", יודע שהיא לא מסוג הבחורות ששותקות. גם הפעם היא בחרה שלא לשבת בצד, אלא להגיב בדרכה הצינית והמשעשעת: "אני, אישה מלאה וכהת עור, השתתפתי בסצנת סקס בפריים טיים", כתבה סידיבי בפוסט שפורסם ב-Entertainment Weekly. "למרות שהייתי לחוצה נהנית מאוד לצלם את הסצנה. הרגשתי סקסית ויפה והרגשתי שעשיתי עבודה טובה. אני מאוד גאה בעבודה שכולנו עשינו כדי שהסצנה הזו תהיה פתיחה מצוינת לפרק. אני כל הזמן שומעת על אנשים ששונאים אותה. באופן אישי אני לא יודעת איך אפשר לשנוא אהבה. אבל זה בסדר, אתם יכולים להמשיך עם הממים שלכם. למען האמת, אני בכל מקרה יותר מדי עסוקה בעבודה כדי לבדוק מה אתם כותבים בטוויטר".

 

 

זו לא הפעם הראשונה שסידיבי נתקלת בתגובות מרושעות כאלו, אבל זו גם ממש לא הפעם הראשונה שהיא לא מוכנה להבליג עליהן. בטקס גלובוס הזהב של שנה שעברה, למשל, היו מי שהחליטו לבקר את השמלה הלבנה שהיא לבשה, ובין השאר לרשום הערות משפילות שהשוו אותה, בין השאר, לקונדום או "לרוח הרפאים השמנמנה מ'קספר'". אז ענתה להם סידיבי כמיטב המסורת: "לאנשים שמעירים הערות מרושעות על התמונה של מגלובוס הזהב, אני לגמרי בכיתי בגלל זה אתמול בלילה, במטוס הפרטי בדרך לעבודת החלומות שלי".  תראי להם מה זה.