כרטיס ביקור – אופי או יופי ?

 

 אם פתחת עסק חדש, אם  העסק עובד שנים ויש הרגשה שהגיע הזמן לחדש ולמתג מחדש.

כרטיס הביקור יהיה  המוצר הפרסומי שבוודאי תצטרכו לעצב.

 

כרטיס הביקור אמנם קטן, אבל  מרכז בתוכו מידע רב, ואת הנראות של העסק.

ההחלטה הראשונה שנצטרך להחליט, על איזה נייר נדפיס את כרטיס הביקור ?

רוב כרטיסי הביקור, מודפסים על נייר כרומו מט 350 גרם, (המילה מט , באה להבדיל את הנייר מנייר אחר שנקרא כרומו מבריק)  אולם גם לנייר כרומו מט, יש מידה מסוימת של ברק.

היתרון של נייר הכרומו שתמונות ושטחים של צבע מודפסים עליו בצורה אחידה ובאופן ברור.


. ואם אני רוצה נייר מיוחד?  כיום יש בשוק שפע של סוגי נייר במרקמים ובצבעים שונים.

 למי מומלץ לבחור  בנייר מיוחד?


– אם יש לכם עסק אומנותי . (לדוגמא סטודיו לאמנות או עיצוב)

 – אם העסק עוסק בנושאים אקולוגיים, ברור שתבחרו בנייר ממוחזר.

– אם העסק  צריך לשדר סולידיות ( ראיית חשבון , ביטוח, עריכת דין)  לא נשתמש בצבעוניות רבה.  לעסקים המשדרים סולידיות,  ישתמשו  בצבע אחד או שניים וסביר להניח שלא נשלב תמונה צבעונית, לכן השימוש בנייר שיש בו טקסטורה יכול להוסיף לעיצוב.


ההמלצה שלי :  כאשר בחרתם נייר מיוחד, בררו את שמו בקטלוג ורשמו לפניכם את שמו.  כאשר יגמר לכם מלאי הכרטיסים ותצטרכו להדפיס שוב, תוכלו לחזור ולבקש את אותו הנייר בדיוק.

 

 

אז מה לגבי השאלה ששאלנו בהתחלה אופי או יופי?

אם לכרטיס ביקור שלכם יש את האופי של העסק, אם הוא משדר בדיוק את המסר שביקשתם להעביר.


אז יש לכם כרטיס ביקור יפה.

כי אופי זה יופי !

 

דוגמאות לכרטיסי ביקור תוכלי למצוא באתר שלי:  www.print-farago.co.il

 

 

 

 

 

תגובות (0)
הוסף תגובה