אחת המשימות החשובות ביותר בכל עסק היא ? להגדיל את מכירות החברה ונראה כי עסקים רבים הן גדולים, קטנים ובינוניים סובבים סביב נושא הגדלת המכירות בחברה, שהרי ללא התמקדות במכירות החברה והשקעה מרובה בתחום, המוצר או השירות שהנכם מציעים יכול להיות איכותי ומבוקש, אך לקוחות לא ידעו על קיומו, לא ירכשו אותו ומהר מאוד החברה תהיה בהפסדים. בעולם תחרותי כמו שלנו שבו חברות רבות צצות כמו פטריות לאחר הגשם, רק חברה חזקה המשקיעה רבות בשיפור מכירות החברה יכולה להצליח ובגדול, אז בוא נראה כיצד עושים זאת.
מהן האופציות לשיפור?
דבר ראשון נגדיר כי ? שיפור המכירות בעסק, הווה אומר – לעבוד נכון יותר, להשקיע באפיקי פרסום ממוקדים, להבין היטב את המוצר שאתם מוכרים, להאמין בעסק, לגייס את כל עובדי החברה לתהליך ולעבוד בצורה מחושבת וחסכונית יותר. אלה למעשה הכללים הבסיסיים של כל ארגון, אך כמובן שעליכם לפתח כל אחד ואחד מהם עד לקבלת התוצאות הרצויות.
מה זה אומר לעבוד נכון?
לעבוד נכון, פרושו של דבר לגייס את כל עובדי החברה למשימה, אם זה על ידי קורס מכירות פרטני, שיחות מוטיבציה עם העובדים, הפקת דוחות יומיים וחודשיים עם שקיפות מלאה לעובדים, לשפר את העובדים וליצור סוג של תחרות סמויה או גלויה, בה כל עובדי החברה משתתפים, גם אם מדובר במנהלת המשרד שמקבלת שיחות מלקוחות, שהרי כל עובד בחברה יכול להועיל בדרך זו או אחרת לשיפור המכירות בחברה.
השקעה באפיקי פרסום רלוונטיים
כיום ניתן לראות חברות רבות המציעות חבילות פרסום שונות המיועדות להגדלת מכירות. אך כאמור, רק אתם יודעים בדיוק מי הקהל יעד שלכם ולמי אתם רוצים למכור. חשוב לציין כי לא כל אפיק פרסום יתאים לשיפור המכירות בעסק שלכם, ועל כן עליכם לבחור בסוג הפרסום הממוקד ביותר ללקוחות שלכם. לדוגמא ? אם הנכם מוכרים מוצרי ילדים ותינוקות, קהל היעד שלכן הוא ? אימהות צעירות, לכן התמקדו באפיקי בפרסום הפונים לקהל האימהות, אם זה במגזינים הפונים לאימהות, פורטלים שונים ברשת של אימהות ועוד.