הי ג'יבנשי בית לקוסמטיקה וטיפוח עם יוקרה יוצא עכשיו בהמון מבצעים שווים עם ממתקים מעולים.
10 years, 10 iconic products
10 שנים, 10 מוצרים אייקונים
בית היוקרה ג'יבנשי חוגג עשור למוצרי האיפור האייקונים
מבית המותג
עשור של חופש יצירתי
האיפור של ג'יבנשי מגלם יוקרה ייחודית עם גישה נועזת.
עשור של נוסחאות חדשניות מגוון עשיר ומטרה אחת בלבד:
להעניק לנשים יכולת להעצים את יופיין.
הטיפוח והאיפור של ג'יבנשי הושקו בשנת 1989, והם מפותחים בקפידה רבה,
מאז ועד היום במעבדות המחקר של הקבוצה.
המותג שערכיו מקובעים ביצירות שלו, אומר כולו אריסטוקרטיות צרפתית, וספונטניות מודרנית, הוט קוטור בכל רמ"ח אבריו.
כעת, ג'יבנשי חוגג עשור לקולקציית האיפור האחרונה שלו, הידועה בזכות התחכום,היוקרה היצירתיות והחדשנות שלה.
חידושים
צבעים עזים, מרקמים ייחודיים, מרקמי מאט או זוהר, כל מוצר טיפוח הוא פרי מחקר מעמיק ומתקדם. לעיתים האיפור בסגנון אוונגרד ולעיתים רך וענוג, כל היצירתיות באה לידי ביטוי במוצרים המגיעים להשקה חד פעמית, בייצור מוגבל ולעונג הלקוחות הנאמנות.
התאמה אישית
ניקולא דז'א, המנהל האומנותי של האיפור בג'יבנשי, והמוח היצירתי מאחורי היצירות הייחודיות, מזמין את הנשים לקחת צעד נועז קדימה. הוא מעניק להן אין סוף אפשרויות לאיפור בהתאמה אישית. הוא קשוב לרצונותיהן של הנשים ומעצב עיצובים המתאימים לצרכיהן, הם מודרניים עם גישה נועזת, מכילים נוסחאות חדשניות, מוצרים המשלימים האחד את שני, קלים לשימוש ואינטואיטיביים בתוצאה.
יופי ממגנט
הם מיועדים לכל אישה, ומאפשרים לה להעניק יופי מושלם לפניה. הוא חושף את היופי הפנימי של כל אישה. את חופש הביטוי שלה, את יופייה הממגנט של האישה.
זהות אופנתית
העיצובים היוקרתיים משלימים את חווית השימוש,כמו אביזרי אופנת עילית, עם הלוגו G מודגש.
בית היוקרה ג'יבנשי חוגג עשור למותג האיפור
10 שנים, 10 מוצרים אייקונים
2006
PRISMA LIBRE
פודרה באבקה ייחודית, היחידה המשלבת ארבעה גוונים פסטליים היוצרים איפור בהתאמה אישית להעצמת מרקם העור בגימור מאט.
מחיר: 263.25 ?,תכולת: 3G X 4
2007
ACTI 'MINE
הצעד הראשון בשגרת האיפור היומית, בסיס לאיפור להענקת מרקם עור אחיד ולהעצמת הזוהר הטבעי שלו. מחיר: 173.99 ?, לתכולת: 30 מ"ל
2008
PHENOMEN 'EYES
המסקרה המהפכנית בעלת המברשת הכדורית הייחודית המאפשרת הברשה מדויקת במיוחד של הריסים להדגשה רבת עוצמה.
מחיר: 159.88 ?, לתכולת: 7 מ"ל
2010
PRISME QUATUOR
הרמוניה של צלליות בארבעה גוונים ומרקמים שונים, לשימוש בשכבות או בערבוב יחדיו על מנת להאיר את העיניים ולהעצים את עומקן, בהתאמה אישית.
מחיר: 267.71 ?, לתכולת: 1X4 גרם
2011
MISRET RADIANT
המוצר המושלם להענקת מרקם ? נשיקת השמש- המבוסס על חלקיקים זעירים הנטמעים בעור ומעניקים אפקט של זוהר בריא ועור קורן, בהתאמה אישית עד לקבלת התוצאה הרצויה. מחיר: 173.99 ?, לתכולת: 30 מ"ל
2012
POUDRE BONNE
MINE CROISIERE
פודרה ייחודית מסוגה, ללא טאלק, מרקם שקוף ואוורירי לזוהר מהמם.
מחיר: 230.72 ש"ח
2012
NOIR COUTURE
האביזר המשולם להעצמת איפור העיניים. מסקרה המכילה שלוש מברשות לארבע מטרות: מעבה, מאריכה מעגלת ומעצימה את הריסים.
מחיר: 158.86 ש"ח , לתכולת: 8 מ"ל
2013
LE ROUGE GIVENCHY
אובייקט נחשק במיוחד! ארוז במארז עור אמתי, מעטר את השפתיים בגוון עמוק וגימור קטיפתי. מחיר: 165 ש"ח , לתכולת: 2.2 מ"ל
2013
TEINT COUTURE
מרקם חדש וחיוני בהכרחי במיוחד בתיק האיפור. מייק אפ עמיד המגיע בשתי גרסאות: תחליב משיי ועדין ובקומפקט פודרה שמוטבע בא גוון ורדרד להארת המרקם. מחיר: 260.28 ש"ח , לתכולת: 10 גרם
2014
OMBRE COUTURE
קולקציית צלליות עמידות במרקם קרמי וקל במיוחד לשימוש, מעניק איפור מקצועי ואפקט צבעוני.
מחיר: 118.98 ש"ח , לתכולת: 4 גרם
את קולקציות האיפור מבית "גיבנשי" ניתן להשיג
ברשתות הפארם ברחבי הארץ
אודות המותג ג'יבנשי:
המייסד, הובר דה גיבנשי – נולד למשפחה אריסטוקרטית ב- 20 לפברואר 1927 וגילה כבר בגיל צעיר ביותר טעם משובח בבדים ובחליפות, כמו כן גילה התעניינות עמוקה במיוחד בציור ובארכיטקטורה.
הוא פתח את בית אופנת העלית הראשון שלו בשנת 1952 והתפרסם במהרה בזכות העיצובים שלו שיצרו איזון בין פנטזיה וקלאסיקה, ואשר הציעו לאישה חופש עיצובי חדש.
שנה מאוחר יותר הוא פגש את אודרי הפבורן, שחקנית צעירה בתחילת דרכה וגילה בה את התגלמות האידיאל הנשי, האלגנטי. היא עיצב עבורה את המלתחה לכל סרטיה וכמובן המפורסמים שבהם " ארוחת בוקר בטיפאני" וגם "סברינה".
חברותם, שהפכה לאגדה יצרה סגנון המושפע מתחכום עדין אשר לאחר מכן יהווה את רוח היצירה של הבית בעתיד.
בשנת 1957 פיתח הובר דה ג'יבנשי את הבושם הראשון שלו, אותו הקדיש לאודרי הפבורן,
המוזה הבלתי מעורערת שלו, וקרא לו האסורL'interdit,
הפבורן הסכימה לדגמן לקמפיין פרסום של הבושם, ובכך הפכה לסלבריטאית הראשונה ששמה נקשר להשקת הבושם.
מאז ועד היום נחשב בית האופנה של ג'יבנשי מוביל בתחומו, ובשנים האחרונות מוביל אותו בהצלחה מרובה מעצב העל ריקרדו טישי.
מתחילת שנות ה80 חבר המותג לקבוצת מותגי היוקרה של ברנאר ארנו
.LVMH
הטיפוח והאיפור של ג'יבנשי הושקו בשנת 1984, והם מפותחים בקפידה רבה, מאז ועד היום במעבדות המחקר של הקבוצה.
המותג שערכיו מקובעים ביצירות שלו, אומר כולו אריסטוקרטיות צרפתית, וספונטניות מודרנית, הוט קוטור בכל רמ"ח אבריו .
כעת, ג'יבנשי חוגג עשור לקולקציית האיפור האחרונה שלו, הידועה בזכות התחכום,היוקרה היצירתיות והחדשנות שלה.
=======================================================