רוצה להחליף רכב? בא לכולמוביל טרייד אין

 

 

האמת היא שמנקודת מבט אישית אני יודעת ומרגישה שזכיתי. כמי שחולקת כבר 35 שנה את חיי עם מי שאוהב, בקיא ועוסק בפועל בכל מה שקשור לרכב: תקינות, בטיחות ואיכות, נחסך ממני להתלבט בקושי מה לרכוש, ממי לרכוש ובטח שלא לדאוג למגבלת חוסר הבקיאות שלי במצבים של לעמוד מול איש מכיירות ולא להבין בכלל על מה הוא מדבר.

בכל שקשור לרכב שלי יעמדו לנגד עיני ארבעה פרמטרים בלבד: בטיחות, תקינות ללא רבב, טנק מלא דלק ומקום חניה. את היתר אני משאירה כבר לבעלי…

אלא שיש נשים שרוצות/נאלצות/מעדיפות לעשות זאת בעצמן כשקשת של פרמטרים מגוונת מובילה אותן לבחירה הסופית של צרור המפתחות שיתניע את הרכב העומד בחניה.

 


 

 

השבוע לקחתי חלק במפגש נשים מרתק במרכז כלמוביל טרייד אין שבפתח תקוה.

קבוצת כלמוביל מייבאת ארצה את דגמי המכוניות הפרטיות מתוצרת יונדאימיצובישימרצדס בנץוסמארט, ורכבי הובלה והיסעים מתוצרת מרצדס בנץ, פוסו-קאנטר וקינג-לונג  .  

בנוסף לדגמי המכוניות מציעה הקבוצה: שירותי קנייה ומכירה לרכב חדש ומשומש באמצעות כלמובילטרייד-אין, פתרונות מימון באמצעות חברת הבת כלמוביל פתרונות מימון, שירותי ביטוח באמצעות חברת הבת כלמוביל ביטוח, שירותי קנייה ומכירה לרכב חדש ומשומש באמצעות כלמוביל טרייד-אין, ושירותים לרכב במרכזי השירות המורשים של החברה  .

.בכל מרכז שירות ניתן לקבל מגוון שירותים, ביניהם מכונאות, חשמלאות, מיזוג אוויר, פחחות וצבע, , הכנה והעברת טסט, שירותי שינוע ועוד.

 


 

 

מתחם כלמוביל טרייד-אין החדש כולל מחלקת רכבי יוקרה ומחלקת רכבים פרטיים ובו שטחי תצוגה נרחבים של מאות רכבים בהם רכבי מיני, רכבים משפחתיים, רכבי פנאי שטח ורכבי יוקרה מכל הסוגים ושל כל היצרנים. הרכבים במתחם יוצעו עם תעודת אחריות של היבואן, על שלדת הרכב והגיר. 

מתוך המגוון הרחב של הרכבים השמורים מיד ראשונה ופרטית יוכלו הרוכשים לקבל הדרכה מנציגי כלמוביל טרייד אין באיתור רכב מתאים, לבצע נסיעת מבחן, לעבור על היסטוריית הטיפולים של הרכב ולקבל החלטת קניה בהליך יעיל.

 


 

 

הרכבים המשומשים המגיעים  לכלמוביל טרייד-אין נבחרים בקפידה ומגיעים מלקוחות פרטיים שמחליפים רכב ביונדאי ובמיצובישי. הרכבים עוברים תהליך קליטה והשבחה. הרוכשים מקבלים גם אחריות על הרכב לשלושה חודשים מרגע הקניה ואחריות על גיר ומנוע לשנה. השילוב של האחריות ואיכות הרכבים שלנו מסבירה את האחוז הגבוה מאוד של לקוחות חוזרים בפעם השניה והשלישית.

 


 

 

איציק תורג'מן, מנהל חטיבת טרייד-אין קבוצת הרכב הפרטי מציין כי "מרכז הטרייד-אין החדש הינו הגדול והמתקדם מסוגו בישראל. בבניית המתחם עמד לנגד עיננו הרצון להעניק לרוכשי הרכבים הפרטים חווית קניה ושירות שישקפו את הביטחון בקניה ואת השקט שכלמוביל טרייד-אין יודעת לתת ללקוחותיה. כ-60% מלקוחותינו הם לקוחות החוזרים אלינו אחת לכמה שנים המחפשים בטחון בקניה מחברה מוכרת  אשר יכול לספק להם אחריות ושרות ועם היסטוריה מוכחת " הוסיף תורג'מן.

 

 

*הכנסו לרשת מרכזי השירות

 

 

 

 

 

 

ריקי ברוך בלוג בחירות נכונות 

תגובות (0)
הוסף תגובה