ערב טוב
אנחנו במשפחת ארז כבר מזמן , זה קרוב לשנתיים עברנו כולנו לתזונה בריאה יותר. ירוקה יותר. ירקות ,פירות, מים וסודה במכשיר שלנו, הליכה מרובה וצחוק שיפה גם הוא לבריאות. הומור בריא זה משפחתי אצלנו. כעת יש סודה נהדרת של טמפו עם הרבה בועות. מה שכולנו אוהבים. אז אין מה לטרוח ולהכין. יש בקבוק מן המוכן.
מאז שאני זוכרת את עצמי הסודה נמצאת איתנו כאן, פעם כגזוז, כסיפולוקס ואז יצאו הבקבוקים של טמפו. נדמה שהם איתנו כאן מתמיד.
כחלק מטרנד הבריאות העולמי שהפך למגמה שכבשה גם את ישראל בסערה, הסודה הפכה למשקה המועדף בקרב ציבור רחב, ציבור שגדל מידי שנה.
חברת טמפו בקמפיין חדש-סודה וסודה למון ליים ? סודה כמו שסודה צריכה להיות.
הסודה של טמפו בולטת בגיזוז עוצמתי במיוחד המעניק חווית שתייה תוססת ומרעננת לצד יתרונות בריאותיים. הסודה של טמפו הינה הסודה היחידה שמכילה רק מים וco 2 וזו אחת הסיבות לתחושת הגיזוז הייחודית.
מחקר שוק ומבחני טעימה שקדמו לקמפיין הסודה העכשיוי הצביעו על כך שהסודה של טמפו בולטת מעל למתחרים בתחושת הגיזוז העוצמתי שלה. לכן נהנה המותג מהעדפה הולכת וגדלה הודות לטעמו ולעוצמת הגיזוז.
את הסודה של טמפו ניתן למצוא במגוון רחב של טעמים:
סודה בנגיעות למון ליים, פירות יער, אננס ואבטיח.
כל מוצרי הסדרה הינם ללא סוכר, ללא קלוריות, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא ממתיקים מלאכותיים. הסודה של טמפו נמכרת בבקבוקי 1.5 ליטר וכן בבקבוקי זכוכית אישיים של 250 מ"ל.
מולי באלי, מנהל מותג הסודה של טמפו, מציין כי הקמפיין החדש נועד לבסס את הסודה של טמפו כסודה כמו שסודה צריכה להיות, בעלת גיזוז חזק ועוצמתי. הסודה של טמפו נהנית מביקוש גובר בין היתר הודות לערכי הבריאות, עוצמת הגיזוז והטעם המרענן. הסודה של טמפו מאפשרת ליהנות ממשקה המשדרג את חווית השתייה ללא קלוריות, וסוכרים/ ממתיקים מיותרים. הסודה של טמפו היא הסודה המקורית משנת 1954! שתו ותיהנו.