חברת פריון הישראלית הנסחרת בנאסד"ק החליטה על רכישת Undertone, חברה אמריקאית שמפתחת טכנולוגיות פרסום High Impact, תמורת 180 מיליון דולר. בעזרת הרכישה תשפר Perion (פריון) את סל השירותים שהיא מציעה ללקוחותיה ותרחיב את שיתוף הפעולה שלה עם גופי תוכן בינלאומיים.
זו הרכישה השנייה של פריון השנה, שכבר הספיקה לרכוש ביוני את MakeMeReach הצרפתית.
לפני מספר שבועות פרסמה Perion את תוצאות הרבעון השלישי שלה עם הכנסות של מעל ל-52 מיליון דולר ? כ-13 אחוזים מעל לתחזיות השוק.