יעול בשירותי הדואר

בוקר ששי שמח חברות וחברים

 

 

 

 

כבלוגרית וכאמא לסטודנטים ונערונת אני משתמשת הרבה בשירותי הדואר. בשנים האחרונות זה לא היה פשוט בכלל. התורים הארוכים היו נוראיים. מאז השתנו הרבה דברים לשמחתי הרבה ולשמחתם של הרבה אחרות ואחרים והדואר השתכלל בשירותיו. בתחילה השתמשתי באפליקציה הנפלאה של הדואר אצלי בסמארטפון ,פשוט מאוד- הזמנתי תור לשעה וליום שמתאימים לי ובדרך כלל לא נתקלתי בבעיות של חוסר בתורים. הקפדתי להגיע 10 דקות לפני השעה שקבעתי מראש וזה הלך די טוב. אבל בחודשים האחרונים אני אפילו לא צריכה להשתמש באפליקציה של הדואר.

פשוט מאוד. שירותי קבלת החבילות השונות עברו לסניף דואר קטנצ'יק סמוך לבית או למכולת הסמוכה לביתנו ושם אנחנו אוספים את החבילות ואפשר לומר שאין שם אף פעם תור. מכסימום אדם אחד או שניים לפנינו.

יש לציין שהשירות תמיד מלווה בחיוך אדיב, שאלה לשלומנו ובונוס נוסף- הפקיד זוכר את שמנו המלא ותמיד מתעניין. אז לא רק שזה השתפר, אלא הפך להיות חביב ביותר.

 

 

 

 

 

תודה רבה על השדרוג והחשיבה על הלקוחות הממהרים תמיד.

תגובות (0)
הוסף תגובה