צהרים טובים.
כל כך מתאים החיבור הזה של "ליסטרין" המותג המוביל והאלוף בשטיפות הפה לביטוי שהפך למטבע לשון של ממש – "הולכים עד הסוף" .אני בכלל מעריצה את המותג הזה. הוא מעולה, הוא מרענן ,נעים ובראש ובראשונה עושה את הפעולה שלשמו המציאו אותו, מנקה ושוטף את רובד החיידקים בפינו וכאלה לא חסרים "בלי עין הרע".
ליסטרין מככב אצלנו בטואלט הבית כבר שנים רבות ואין לי ספק שימשיך איתנו, מסורת טובה מאמצים לשנים ויש לציין שכולנו מהמקפידים והמקפידות על צחצוח וניקוי השיניים.
אז ממש כעת בימים אלו מובל קמפיין מחשבתי חדש למותג הנהדר והאיכותי. תוכלנו/ו לקרוא כאן בהמשך.
אני ממליצה על המוצרים של ליסטרין. מוצרים איכותיים מבית טוב.
מאחלת לכולנו שיניים בריאות עם חיוך יפה ומוצלח.
"הולכים עד הסוף"
ליסטרין, מותג שטיפות מי הפה המוביל בעולם יוצא במהלך חדש בעקבות מחקר בינלאומי שערך על אופיים של אנשים ומשתמשי ליסטרין בפרט
את המהלך יוביל ליסטרין COOL MINT שטיפת פה לשימוש יומיומי הנלחמת בפלאק (רובד החיידקים), מרעננת את הנשימה ובעלת טעם מנטה מרענן
ליסטרין, מותג שטיפות מי הפה המוביל בעולם, משיק שפה חדשה וקמפיין פרסומי בעקבות מחקר בינלאומי שערכו תחת הסלוגן "ללכת עד הסוף".
במחקר השתתפו 6,000 איש משש מדינות ברחבי העולם במסגרתו בחנו תכונות אופי ויכולות שונות אצל בני אדם ומשתמשי ליסטרין בפרט. משתתפי המחקר ענו על שאלון אינטרנטי שכלל מבחר היגדים כגון "אני חכם יותר מרוב האנשים", "אני אופה טוב יותר מרוב האנשים". עוד נשאלו משתתפי המחקר על ההתנסויות האמיצות ביותר שחוו (הצלת חיי אדם…) ואילו התנסויות ירצו לחוות בעתיד (צניחה חופשית, לטוס לירח, ועוד). כמו כן, נשאלו מהו הדבר האמיץ ביותר שעשו בחייהם? מגוון תשובות עלו, מעניין לציין כי התשובה הנפוצה ביותר הייתה, להתחתן…
מממצאי המחקר עולה כי משתמשי ליסטרין הנם "אמיצים" יותר. משתמשי ליסטרין דיווחו על התנסויות בפעילויות נועזות יותר והגעה להישגים גבוהים יותר מאשר אנשים שלא משתמשים בליסטרין. כמו כן, משתמשי ליסטרין רואים עצמם כסקרנים יותר, בעלי שאיפות גבוהות יותר וכאנשים הנוטים "ללכת עד הסוף", מכאן גם נגזר סלוגן הקמפיין.
במסגרת הקמפיין, ישודר סרטון המעביר את תוצאות המחקר באופן הומוריסטי בטלוויזיה ויעלה לרשתות החברתיות.
| |
|