בירה נשר עם מהדורה מיוחדת בהשראת הסדרה "שכונה"

 

בוקר אור חברות וחברים.

 

אני יכולה לספר פה סיפורים שלמים על בירה נשר כי עבורי בירה נשר זוהי נוסטלגיה עצומה מימי ילדותי וזה היה לפני עשרות שנים. בירה שחורה של נשר זהו משקה שלא נס ליחו. משקה קלאסי לכל העיתות והזמנים. הוא בריא, הוא מרענן ובראש ובראשונה טעים ומחירו שווה לכל נפש. אז אולי אני קצת משוחדת ,כי אח אמי עבד בחברה שנים, אבל עזבו אותי. הילדים שלי "משוגעים" על המשקה הנהדר. הוא בן קבע אצלנו בבית משפחת ארז ולא פלא, אצלנו שותים ואוכלים בריא.

מה שיפה בבירה נשר שבשנים האחרונות הם כל הזמן מחדשים לנו ומשדרגים. 

נראות הבקבוק יפיפייה וכעת שיתוף פעולה פורה עם הסדרה "שכונה" וכל המשתמע מכך. תוכלנה/ו לקרוא כאן בהמשך הפוסט.

 

לרוויה ולבריאות!!

 

 

 

 

נשר מאלט עושה שכונה

ה 'שכונקים' אצלכם במשקה במהדורה מיוחדת של נשר מאלט  

 

בירה נשר מאלט משיקה שיתוף פעולה חוצה פלטפורמות עם תוכנית הנוער הפופולרית "שכונה", שבמסגרתו תוציא מהדורה מיוחדת בהשראת הסדרה ותקיים מפגשי מעריצים עם כוכבי הסדרה ופעילויות נושאות פרסים.

את שיתוף הפעולה ואת מהדורת נשר מאלט שכונה, תלווה פעילות דיגיטל חדשנית, שבמסגרתה יקים המותג את מכון "נשר לחקר דברים חסרי משמעות שבעצם כולם רוצים לדעת". המכון יקרא לגולשים לשאול את השאלות הכי מצחיקות שעולות להם לראש. כמו לדוגמה מה הסנדוויץ' הכי מגעיל שההורים הכינו להם או מי שורק יותר טוב – בנים או בנות? השאלות הנבחרות ישלחו למכון סקרים של ממש ויחקרו באופן מדעי ומעמיק, כשאלות רציניות והרות גורל. את הקמפיין הגידיטלי יובילו כוכבי שכונה אסף הרץ ואליענה עיון.

באת המהלך ילווה מבצע אטרקטיבי בנקודות המכירה במסגרתו על כל קניית 3 בקבוקי 1.5 ל' / מארז 330 מ"ל נשר מאלט מקבלים במתנה מחזיק כרטיסים ממותג שכונה לטלפון הנייד

סיון נוי, מנהלת שיווק משקאות קלים ומוגזים בטמפו, מציינת כי "משקה נשר מאלט, כמשקה המציע אלטרנטיבה כיפית ואיכותית לשתיית צעירים, תואם לעולמות התוכן של "השכונה", כסדרה המובילה  בקרב קהל היעד. "החיבור ל"שכונה", מוסיפה, נוי, מחזק את החיבור לקהל יעד של צעירים ובני נוער בצורה כיפית ומהנה עם הסדרה שהם הכי אוהבים, ויחד עם זאת מעמיק את המודעות שלו לבריאות שבמשקה נשר מאלט.

***

טמפו ונשר מאלט מובילים את קטגוריית המאלט בישראל עם נתח שוק של כ- 83%. נשר מאלט, המשקה המוכר והאהוב מבית טמפו, מכיל 5 רכיבים בלבד,  ללא חומרים  מלאכותיים,  ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים. המוצר מכיל לתת שעורה העשירה בנוגדי חמצון וויטמינים מקבוצת B. שילוב הרכיבים והטעם הייחודי המוכר והאהוב הם סוד ההצלחה של המותג נשר מאלט.

 

 

 

תגובות (0)
הוסף תגובה