בנטון חוזרת לישראל – והפעם עם יותר מגוון ומחירים נוחים

United colors of Benetton כבר ניסו פעמיים לפרוץ לשוק הישראלי – אבל ללא הצלחה. בניסיון הנוכחי, השלישי במספר, הם מתכננים על פרישת חנויות היא בהיקף רחב יותר.

 

עוד ב-Onlife:

 

 

 

ייתכן שנלמד לקח נוסף – אם בעבר מחירי הרשת נחשבו ליקרים, הפעם הם נגישים יותר. ומה בהיצע? החברה הידועה בכרזות הפרובוקטיביות והסנסציוניות ביותר שיש, מזוהה בעיקר עם פריטי בייסיק הנמכרים בקשת רחבה של צבעים. מעין סוג של גאפ בצבע.

 

כמה מהכרזות הסנצסיוניות של הרשת

 

 

 

לדברי החברה המחירים בישראל זהים כמעט בכל, למחירי הפריטים באירופה – שפטו בעצמכם:

 

נשים:

מכנסי ג'ינס צבעוניים: 200 שקל, חולצות פולו: בכ-150 שקל, ג'ינסים עד 300 שקל, שמלות עד 290 שקל, טוניקות עד 200 שקל וז'קטים עד 600 שקל.

טוניקה מכופתרת לנשים ב-170 שקל

 

 

גברים:

חולצות מכופתרות עד 250 שקל, חולצות T עד 100 שקל וג'ינסים עד 300 שקל.

 

חולצת גברים ב-140 שקל

ילדים:

חליפות לתינוקות עד 100 שקל, חולצות פולו צבעוניות ב-70 שקל, חולצות מכופתרות ב-80 שקל, חצאיות לילדות ב-100 שקל וטרנינגים עד 230 שקל

 

שמלה לילדות ב-100 שקל

הקולקציות:

 

אומנם הגיעו כמה פריטים לקיץ, שמאופייינים בעיקר אצל הנשים בצבעוניות שמחה ובהירה, אך החנות כבר נערכת לחורף. רוב הקולקציה של החורף, גם אצל הגברים וגם אצל הנשים, מבוססת על עירבוב סגנונות ומראה שכבות.

 

לא נמצא הרבה פריטים שלמים ללבישה כמו שמלות מורכבות, אלא יותר גופיות, טוניקות, סריגים, ג'קטים וג'ינסים, שבגלל משחק הרחב והצמוד יוצרים הופעה מגניבה, מאוד עירונית אך נוחה. הצבעיםהשולטים בקולקצית החורף מאופיינים בנגיעות של גוונים מעודנים, סגולים, חומים, ורוד עתיק, שחור לבן ושמנת. הפריטים המומלצים ביותר שניתן למצוא הם סריגי יוניסקס מעניינים שמשתלבים מעל לכל דבר.

 

.קולקציית הילדים עשירה בצבעים, וגם היא עובדת על אותו עיקרון של שילוב פריטים שונים בסגנון Mix and Match .

 

לסיכום:

בנטון מתאימה את עצמה לצרכן הישראלי. המחירים ממוצעים, הרבה פריטי בייסיק, בדים מאווררים וקלילים והרבה איכות. אז אולי הפאשיסטית התל-אביבית לא תמצא אות עצמה, אך נשים שאוהבות להתלבש בבגדים איכותיים ולהיראות לבושות טוב ובנוחות בהחלט יימצאו שם את מה שהן מחפשות.

 

חשוב לציין: בסיילים המחירים הרבה יותר אטרקטיביים ובהחלט כדאי לחכות להם.

 

מרגישים יצירתיים?

למי שסתם אוהב לאסוף את הכרזות של החברה, שידועה במסעות פרסום מאוד שנויים במחלוקת בגלל המשחק בדמויות ובצבעים:  קמפיין סתיו- חורף 2011/12 נושא את הסלוגן "It's my time" חוזר למקורות של המותג ומציג דוגמנים לצד אנשים רגילים ממגדרים ומרקעים אתניים שונים. אנחנו מצדנו נחכה לכרזות המוקצנות יותר, כמו זו שנעשתה בעבר של ישראלי ופלסטינאי יחד.

תגובות (0)
הוסף תגובה