לק של מריה קארי וליפסטיק מדויק: מוצרי הטיפוח של השבוע

המוצר: קולקציית השפתונים החדשה Rouge Editon של מותג האיפור הפריזאי Bourjois Paris 

 

תיאור: קולקציית השפתונים החדשה מונה 18 גוונים אופנתיים המכילים 25% מעצימי ברק המעניקים לשפתיים כיסוי מבריק וזוהר. השפתון מועשר בתמצית פרח הסחלב למריחה אידיאלית ולנוחות יוצאת דופן. מעניק לחות מתמשכת ל ? 10 שעות.

 

התרשמות הנסיינית: דבר ראשון, לגבי מריחת השפתון עצמו, אני לא יודעת איך להסביר את זה אבל לראשונה הרגשתי שכשאומרים לי שיש לחות באודם, יש דברים בגו. הוא נמשח על השפתיים בקלות רכה, ומעניק תחושה עשירה לשפתיים. דבר שני, העיצוב של הליפסטיק גורם לכך שלא "תצאי מהקווים" אלא אם כן את מתכוונת לעשות זאת. מה שמאוד מקל על הפחות מנוסות.

 

כסף מדבר: 110 שקל ל- 3.5  גרם. להשיג בחנויות נבחרות של סופר פארם, ניו פארם, המשביר החדש לצרכן ופרפומריות נבחרות.

 

תכל'ס: מדובר בשפתון ברמה הגבוהה ביותר, למי שאוהבת לפנק את עצמה במוצרים איכותיים, זו בהחלט השקעה נבונה.

 

 

 

 

המוצר: קולקציית מריה קארי למותג הלקים OPI.

 

תיאור: קולקציית liquid sand של המותג נעשתה בהשראת מריה קארי, מדובר במהדורת לקים מוגבלת, שמונה צבעים במרקם מחוספס וסמיך בגימור מאט.

 

התרשמות הנסיינית: להבדיל מלקים של מותג אחר שניסיתי שבוע שעבר, הלקים של OPI  השתלבו על היד שלי בן רגע. ממש אחרי המשיחה השניה (הראשונה לא נחשבת אף פעם), הציפורניים קיבלו צבע מאט שהצליח עדיין להיות זוהר ומנצנץ, ושיוו לידיים שלי תחושת חגיגיות שלא נמאסת. בהתחלה חששתי למרוח לק של מריה קארי, איך לומר, אני לא חושבת שהיא אישה עם יותר מדי סטייל, אבל הקולקציה הזו פשוט מוציאה ממנה את המירב. אני רק מפחדת לחשוב מה יקרה כשאני אנסה להוריד את הלק, וכמה זמן זה ייקח לי (לא השכלתי למרוח שכבת לק שקופה לפני כן. לתשומת ליבכן).

 

כסף מדבר: 65 שקל. להשיג ברשת נייל סטודיו ומרכזי הטיפוח המקצועיים.

 

תכל'ס: לנשים שאוהבות להפגיז בציפורניים מטופחות ומגניבות ביותר. שווה.

 

 

 

 

המוצר: הבושם החדש מבית דונה קארן, או דה טואלט DKNY Women Gold


תיאור: הבושם DKNY Gold משלב ריחות של מנדרינה, מנגו ואפרסק עם שושנת העמקים, תה יסמין, וניל ומושק לבן, הכל בנוסח האורבני והסקסי של ניו יורק.

 

התרשמות הנסיינית: מעולה. לדונה קארן יש יציאות טובות כל כמה זמן, כמו be delicious שהפך כבר למותג בפני עצמו, ואני לגמרי חושבת שהבושם הזה יכול להיות הבי דלישס הבא. הוא הניחוח המושלם, ואני באמת קשה בבחירת הבשמים שלי. אני מוצאת בושם אחד ונשארת איתו עד להודעה דשה. מדובר בריח קליל, מעט חמצמץ אבל לא לימוני, שבאמת גורם לך לחשוב שאת חיה חיים אורבנים לפחות כמו הנשים בפרסומות. והעיצוב הזהוב של הבקבוק רק מוסיף לאשליה.

 

כסף מדבר: 325 שקל ל-100 מ"ל. להשיג בפרפומריות נבחרות, ברשת המשביר, ניו פארם ואפריל.

 

תכל'ס: המחיר ממש לא גבוה יחסית ל-100 מ"ל והריח, בעיניי, נצחי. למי שמחפשת בושם חדש להתמכר אליו.

 

 

תגובות (0)
הוסף תגובה