גם השנה, פתחה המשביר לצרכן את מתחם פריטי וומן- PRETTY WOMAN וכהגדרתה השיווקית "חנות הקונספט הגדולה של עולם היופי בישראל". אירוע היופי ימשך שלושה ימים וינעל ביום שישי הקרוב בשעות הצהריים.
למי מיועד הבילוי במתחם ? לנשים שמחפשות בילוי בתוספת פינוק, לנשים מטופחות שאינן מפספסות שום הזדמנות לשדרוג המראה ובעיקר לאלו שאוהבות לבזבז לאחר הנחות. וכן, אל תסחבו לכאן את הגבר שלכן, אלא אם כן הוא יודע מה ההבדל בין BB קרם למייק-אפ.
המתחם שנפתח בהאנגר 11 בתל אביב, הוא למעשה סניף ענק של מחלקת הקוסמטיקה של המשביר שמציע את כל מותגי הטיפוח, הבישום והאיפור מלנקום ועד אסתי לאודר בתוספת של פינוקים קטנטנים "על הדרך". ההנחות על המוצרים גבוהות יותר, כך שהפיתוי לרכוש נעשה כאן יותר נוח.
לרגל האיוונט הזוהר, החליטו במשביר לצרכן להכניס את המבקרות וגם את המבקרים לאווירת טיול -שופינג באירופה הקלאסית כולל גיחה טרנס -אטלנטית לניו-יורק. בדמות קונסטרוקציות ענק כמו: הביג בן ומגדל אייפל שמוצבות במתחם. לא כולל כרטיס טיסה -:)
דה אייפל
הביג בן
בקיצור, עכשיו תתחילו לכתת רגליים בין מותגי הטיפוח, להתיז ולהתנסות במשיחת שפתון ומציאת מייק אפ. וכאן "הגודל בהחלט קובע". החוויה של ביקור במתחם גדול ואסתטי למראה, צופן הנאה רבה יותר מאשר במתחמים קטנים ודחוסים. וכן, גם הסטנדים והמראות עברו כאן -אין ספק- צחצוח קפדני. (במאמר מוסגר, בלא מעט רשתות פרפומריה בהן אני מבקרת הסטנדים המאובקים של המותגים -חוץ מהמראה שתמיד בוהקת – פוגמים איכשהוא בחוויית הביקור והקנייה).
ובתכנית האמנותית
למרות שההשראה היא בירות האפנה המובילות בעולם: מילאנו, פריז, לונדון וניו יורק, במהלך היום רוב תצוגות האפנה המתקיימות הן "כחול לבן" של מעצבים ישראלים ותיקים כמו: ירון מינקובסקי, ששון קדם, מאיה נגרי ונעמה בצלאל.
חוצמזה, גם הסטייליסטית ומבקרת האפנה דורין אטיאס תהיה שם ותתאים לכן סטיילינג אישי ולוק אפנתי. זוהי הזדמנות נהדרת לשאול אותה על שיטת הדרקונים שלה. ואל דאגה, בתום "השדרוג האישי" אף אחת מכן לא תקבל ממנה דרקון אחד. -:).
אבל "הבונבון שבהיכל היופי" הוא העמדות הפזורות במתחם המציעות עיסויים קצרצרים, מניקור, איפור וטיפולי פנים. כדאי לבקר ולהתפנק במתחם של לנקום שפתח את "היפנוז סטאר".
כאן יאפרו אתכן, יעניקו לכן ייעוץ מקצועי לטיפוח ואיפור ולפינאלה מריחת לק. לאחר הייעוץ, (אבל רק אם ממש בא לכן) תוכלו לבחור פריטי לבוש מנצנצים מהגרדרובה המוצעת במתחם ולהצטלם על גבי קיר מעוטר וכמובן לשתף את החבר'ה.
גימיק נוסף הוא: "קיר הנשיקות של קליניק'. כאן תוזמנו למשוח על שפתיכן ליפסטיק, לנשק את הקיר ולחתום את שמכן לצד הנשיקה ותקבלו שפתון במתנה. ואם זה הצ'אבי סטיק לכו על זה!!! (יש לי את שפתון מס' 10 והוא נ-ה-ד-ר, נמשח בקלות, לא מייבש את השפתיים ואני מתחברת לגוון השפתיים הטבעי והיפהפה שלו שמעניק סוג של ברק )
ובכל זאת, משהו היה חסר לי במיזם כה מושקע…פעילות שיווקית של האירוע ברשתות החברתיות. בעידן הפייסבוק, הוואטסאפ, האינסטגרם, גוגל פלוס (ותסלחו לי אם שכחתי כמה) לא מצאתי כל פעילות כזו. נדמה לי שמיזם כזה, חייב לקחת בחשבון את יכולות החשיפה והשיתופיות ברשתות החברתיות. גם ביום הראשון לפעילות המתחם, העלו בדף העסקי של המשביר סטטוס אחד בלבד עם כמה תמונות. בעידן הניו-מדיה זה מה שנקרא "עשית ולא שיתפת – לא עשית !". ואם פספסתי…נא תקנו אותי -:)
מתחם הריח