1. הבחירה הטרנדית של השבוע: פונצ'ו לוהט
אחרי שבחורף שעבר ראינו כי טוב, חוזרות השכמיות גם אל העונה הנוכחית, כפי שראינו על מסלולי התצוגות של מעצבים כמו ולנטינו וקלואה. אחרי שיטוטים לא מעטים, מצאתי גרסה ידידותית ללקוחה הישראלית: פונצ'ו רך ונעים של קסטרו, שיראה מצוין בשילוב סקיני ג'ינס ומגפון חורפי. הפריט המפנק יחמם אותך ביום חורפי במשרד, או בשעות הפנאי שלאחר מכן. כדי לשדרג את ההופעה, נסי להוסיף ליפסטיק בגוון יין, שיראה מצוין עם הגוון האפור של הפונצ'ו. מחיר: 169 שקל.
2. הבחירה המסוכנת של השבוע
השבוע נתקלתי בסווטשירט מרשים במיוחד של פול אנד בר, שהיה מתחרה בכבוד גם עם דגמים של בתי אופנה יוקרתיים. הטקסטורה המקסימה שלו והשילוב הקטלני של צהוב זרחני ואפור לגמרי קנו אותי. אז מה כל כך מסוכן בו? הצבע. רוב הישראליות מתאפיינות בעור צהבהב, ולכן חולצות בגוונים האלו עלולות להיות בלתי מחמיאות בעליל. אם יש לך גוון עור צהבהב ואת בכל זאת חושקת בפריט המהמם, נסי לשים לפjות עוד שכבת מייק אפ שתבהיר את הפנים ותתקן את הנזק. מחיר: 179 שקל.
3. הבחירה השימושית של השבוע
כולנו מכירות את זה: לפני היציאה מהבית את מורחת ליפסטיק שיושב בול על השפתיים, אבל כמה דקות אחרי היציאה את כבר מגלה שהוא נעלם כמעט לגמרי – וזה עוד לפני שהספקת להתניע את האוטו. בנוסף, באפלוליות של החורף, או של השירותים במקומות ציבוריים, קשה לחדש את השפתון כמו שצריך. ברשת הטיפוח ללין מציעים לכך פתרון שימושי במיוחד: מראה עם תאורה בגודל שמושלם לתיק הנשיאה. פשוט, חכם ושימושי – בדיוק כמו שאני אוהבת. מחיר: 30 שקל.
4. הבחירה המשתלמת של השבוע
מותג הנעלייםMarcha Ballerina הביא את חווית הקניה הקלילה והמידית גם אל תחום הנעליים. בדרך כלל נעלי הבובה אומנם מכניסות למלתחה שיק פריזאי נונשלנטי, אבל בתמורה הן מתאפיינות בבלאי מהיר ובמחיר שלרוב לא מצדיק את זה.
הפתרון של מארשה לכך הוא פשוט – במקום להתייחס לנעלי הבובה ברצינות, אפשר להפוך אותן למוצר צריכה יומיומי ופשוט. בדוכנים המעוצבים כשוק פירות וירקות, ואשר שואבים השראתם משווקים עירוניים בפריז, ניצבים עשרות נעלי בלרינה ב-24 גוונים שונים. לכולם דגם אחיד ומנצח ומחירן עומד על 99 שקל, מה שאומר שהלב לא יכאב יותר מדי כאשר הן יהרסו – וסביר להניח שזה יקרה די מהר. לנעליים עצמן שמות של פירות ופרחים, ממש כמתבקש משוק פריזאי. רק חסר הקרואסון בצד.
5. הבחירה המסקרנת של השבוע
שיתוף הפעולה החדש של H&M עם מעצבת האופנה איזבל מארה הוליד את קולקציית ISABEL MARANT pour H&M שתושק ב- 14 בנובמבר רק בכ- 250 חנויות מתוך למעלה מ- 2,800 חנויות הרשת בעולם. למזלנו, גם סניף עזריאלי בתל אביב נבחר להיות בין הזוכים לכבוד.
איזבל מארה היא מעצבת פריזאית מוערכת, הידועה בסגנונה האלגנטי-בוהמייני ובשיק הפריזאי הלא מתאמץ שלה. הקולקציה שעיצבה ל-H&M תציג "פריטי חובה" בהשראת הסטייל והמלתחה האישיים שלה ותיצור וריאציות חדשות לפרטים האהובים עליה ביותר.
בנוסף לקולקציית ביגוד ואקססוריז לנשים ולנערות, עיצבה מארה לראשונה גם פרטי אופנה לגברים. גם עבור H&M יש פה חידוש, שכן זו הפעם הראשונה שהרשת מציגה פריטים לנערים ונערות שנולדו במסגרת שיתופי הפעולה שלהם עם מעצבים חיצוניים. בקיצור – מסקרן!
הקולקציה תכלול קרוב למאה פריטים ועוד 25 אביזרים. מתוכם כבר שמתי את עיני על
אחת השמלות, מה שאומר שאין ספק שתמצאו אותי ממתינה בתור ביום ההשקה. נתראה שם.
ועוד משהו קטן:
חברת האיפור איל מקיאג' השיקה קולקציית איפור חדשה, העונה לשם Volume Collection. הסדרה מציעה למעלה מ-80 מוצרים, החל מתכשירי בסיס ועד לצלליות בכל צורה אפשרית (דחוסות/אבקה/קרם), מסקרות ושימרים. אהבתי במיוחד את מראה איפור החורף שלהם, המורכב מצבעי אדמה המזוהים עם עונת החורף הקרה. לצד צליליות בגוונים זהובים ולחיים עם הצללה טבעית, אפשר לראות במראה הזה את אחת המגמות הבולטות של החורף: שפתיים כהות, כמעט חומות, ונטולות ברק. מה שעוזר להן להיות כאלו זה הליפסטיק בגוון romance matte, שללא ספק נחשב למוצר הדומיננטי בקולקציה. מחיר: 109 שקל.