מתקפת מותגים

בתורכיה סגרו לתקופה מסוימת יבוא מותגים מחו"ל כדי להביא לפריחה של תעשיית האפנה המקומית, ואצלנו בארץ הקודש- המותגים ממשיכים לאכלס בהמוניהם את החנויות. קבלו מדגם חורפי ממותג.

 

ארמאני ג'ינס להמונים??

מי: המותג ארמאני ג'ינס של מעצב העל ג'ורג'יו ארמני 

מה: לא מזמן נחשפתי לקולקציה החדשה של 'ארמאני ג'ינס' בחנות המותג בקניון רמת אביב. למי שלא יודע ארמאני ג'ינס הוא תת- מותג של ארמאני, כלומר: קולקציית ביניים של המעצב המציעה סגנון לבוש שהוא קז'ואלי לרוב, וכך מתאפשר לצרכנים להתהדר במותג יוקרתי ומבוקש. בקיצור, מותג זה מאפשר להנגיש את מותג העל לקהל שחושק בו ומבקש לממש את הפנטזיה ולא רק לגעת בה.

ואכן, ארמאני ג'ינס הוא הרבה יותר מעוד מותג ג'ינסים, בעצם היותו חלק מבית האפנה של ג'ורג'יו ארמני.
כדי להבין את כוח הקנייה של מותגי העל, בחרתי להתלות באילנות גבוהים: הפרסומאי, שמואל ורשבסקי ממייסדי חברת הפרסום- אדלר חומסקי & ורשבסקי והעיתונאית לילך סיגן, לשעבר עורכת המדור 'נתח שוק' בעיתון גלובס.
בספרם 'האלים החדשים' -המיתולוגיה של המותגים, (הוצאת ידיעות אחרונות ספרי חמד) הם מסבירים את היחס שלנו כלפי מותגי -על  שגורמים לנו להתרוממות הרוח, לצד המסקנה כי מותגי העל הפכו לאלים החדשים שלנו.
ואין ספק, כי ארמאני הוא דוגמא מייצגת לעוצמה האדירה של המותגים.
מתוך אותה נקודת מוצא, גם אפשר להבין כיצד חובבי מותגים מושבעים מוכנים לגהץ את כרטיס האשראי לרכישת ג'ינס במחיר ממוצע של כ-1,200 ש"ח מבלי למצמץ.

 

ארמאני ג'ינס צילום-  שרבן לופו

 

ארמאני ג'ינס צילום-  שרבן לופו

 

המותג ארמאני ג'ינס

 

בהצגת המותג ארמאני ג'ינס

 

העונה, בחר המותג לכוון לסגנון צעיר במיוחד, הרבה מראות משופשפים, גזרות סקיני, בויפרנד וג'ינסים שעברו שטיפות וטיפולים מיוחדים היוצרים מראה מתוחכם יותר. במסגרת הטרנדים החמים בעולם הדנים, רשמו לפניכם שני דגמים נחשקים של ארמאני ג'ינס J17  –  גי'נס עם אגנ'דה סביבתית כחלק מהרצון של ארמאני ג'ינס לחזק את תדמית המותג ולחבר אותו לערכים אנושיים. ג'ינס זה טופל ללא שימוש בכימיקלים, לצד תיפורים מוקפדים דיטיליים ועם רכיסת כפתורים בלבד. בקיצור, ארמאני אקו- שיק.
הדגם השני הוא J06  המתאים במיוחד לצעירים, ג'ינס סופר סקיני במראה טרנדי רטוב עם שפשופים מעודנים במיוחד. לכל אותם ג'ינסים, מותאמים פריטי לבוש עליונים מחולצות מכופתרות ועד קרדיגנים וסריגים, שבכולם עובר הקו הייחודי והמוקפד מאוד של ארמאני ג'ינס.  

 

ארמאני ג'ינס צילום-  שרבן לופו

 

 

 

 

 

גם בגזרת הנשים, תופס הג'ינס מקום ראוי כפריט אפנה על זמני וניתן למצוא אותו במנעד רחב של דגמים וצבעים. בקולקציה החורפית הנשית, בולטים בעיקר העליוניות והג'קטים עם הדפסים ייחודים, וגם שמלות מונוכרומטיות וכאלו עם שילובי הדפסים בגזרות המלוות את הגוף הנשי.

בקולקציית הנשים של ארמאני ג'ינס צילום- שרבן לופו

 

בקולקציית הנשים של ארמאני ג'ינס צילום -שרבן לופו

 

קו האבזור המשלים של ארמאני ג'ינס כמו: תיקים וצעיפים גורר רחשי 'וואו'. הצבעים והחומרים יוצרים יחד קו מאופק ומושלם.
ועכשיו נגיע למילת המפתח 'תסכול' הנובע מהפער בין רוצה ליכול/ה ולאפשרות להתגבר עליה ע"י שינוי הרגלי הצריכה.
כיום, יש אפנה זמינה בכל פינה ובכל מחיר שאפשר להעלות על הדעת. אבל דווקא בעידן של  קיימות ושאיפה לצמצום הצריכה, אפשר לכוון את הקניות לשקית אחת עם פריט איכותי מאשר ל-10 שקיות עם תכולה אפנתית ולא איכותית.
אם תחליטו שזה הכיוון, תוכלו להרשות לעצמכם להתאהב בבגד ממותג ואפילו לחזור עמו הביתה ולהרגיש שעשיתם צעד קטן לשמירה על הסביבה.

מחירים: כיאה למותג ביניים. ז'קט לנשים החל מ-590 ?, חולצות לנשים מ-380 ?, שמלות מ-990 ש"ח, ג'ינסים מ-700 ש"ח. לגברים, חולצות החל מ-330 ש"ח, ג'ינסים החל מ- 690 ?, אקססוריז החל מ-400 ש"ח.

 

תיקי ארמאני ג'ינס

 

מקולקציית האקססוריז של ארמאני ג'ינס

 

מקולקציית האקססוריז של ארמאני ג'ינס

 

נעל לקומביין?
מי: המותג האוסטרלי Blundstone
מה: אם אתם חובבי תערוכות חקלאות, בעוד פחות מחודש תוכלו למצוא את נעל העבודה  האוסטרלית Blundstone מוצגת לראווה בדוכן של 'יום פתוח בערבה'- אחת התערוכות החקלאיות השנתיות הגדולות בישראל. כן, קראתם נכון !!!
ה- Blundstoneהיא במקור 'נעל עבודה נוחה' המזוהה עם מכונת הקומביין האוספת את תפוחי האדמה, עם הליכה בשדות אינסופיים ואפילו עם הקשיחות והחספוס של חקלאי הערבה -:). אבל היום תמצאו את אותה נעל גם על רגליהם של גברים אורבאניים למהדרין, מעודכני שיק וסטייל שיושבים רוב היום במשרד ומזמינים לארוחת צהריים אמגשית של שניצל ותוספת ופירה ונא אל תשאלו אותם שאלות מכשילות כמו: "מה זה 'קומביין?'.
למותג יש גם גרסה נשית המתאימה לכל אלו שאוהבות ליישר קו עם טרנדיים עולמים ולא מהססות לעלות על נעלי ה- Blundstoneעם תוספת של חצאיות ושמלות.
את ה- Blundstone תוכלו למצוא מעתה גם ברשת קרוקס
המחירים: לא זולים. את הדגמים הקלאסיים הנמוכים מסדרת ה- TPU עם עור הפוך , תמצאו במחירים של 580 – 520 ?. הדגמים הגבוהים עולים כ- 750 ?.

המותג בלנדסטון צילום- אלי לביא

 

המותג בלנדסטון צילום- אלי לביא

 

נעלי בלנדסטון לנשים צילום- מנחם עוז

 

ארגנטינה נגד ארה"ב
מי: המותג PAEZ – נעל האספדריל הארגנטינאית.
מה: את נעלי האספדריל גיליתי בתחילת האייטיז, נהגתי לנסוע בקו דן מס' 1 היישר לרחוב דיזנגוף ולרכוש בתחילת האביב כמה זוגות אספדריל צבעוניות ועליזות.
PAEZ היא אותה נעל בד עם סוליית גומי דקה ועם מיני הדפסים ססגוניים, כך שלא יצ'עמם לנו בעין. הקונספט של ה-PAEZ -נוחות ואמירה מודרנית כבר הצליח לכבוש אותנו בקיץ האחרון. בחורף הנוכחי, נוספו גם צבעים חלקים לנעלי ה- PAEZעם ריפוד פנימי של בטנת פרווה סינתטית מחממת וגם פינקו אותי בזוג כזה.
ואם אתם עדיין חוככים בדעתכם באילו אירועים אתם נכנסים לנעליים האלו, אז אנחנו מאמצים מעכשיו את ה– PAEZ לשעות הפנאי של אחר הצהריים ועד האביב הקרוב. ועוד טיפ חשוב- בחרו במידה אחת יותר מהמידה המבוקשת בשל הפרווה הפנימית ועוד תוספת של גרב חמימה בעונה הקרירה. את ה-  PAEZתמצאו גם ברשת קרוקס.
מחירים: סבירים. החל מ-100 ש"ח

המותג PAEZ – נעל האספדריל הארגנטינאית

 

PAEZ עם תוספת של פרווה פנימית

 

להתחמם עם צמר מרינו
מי:
המותג האמריקאי BOO ROO
מה: טוב עשו בקרוקס כאשר הבינו כי חייבים אופציה ממותגת שפויה יותר למגפי ה- EMU האוסטרליות הנחשקות, שבעבורן  תצטרכו לגהץ את כרטיס האשראי בסכום שיכול לספק חצי מלתחה עונתית של הנעלה.
BOO ROO בדומה למגפי EMU האוסטרליים, הינם מגפי זמש עם פרווה סינתטית פנימית מחממת וסוליה קלילה ונוחה, וההבדל כאמור מתבטא בעלות הנמוכה יחסית בהשוואה ל– EMU. את המגף החמים הזה כדאי לנצל לבילוי במקומות קרירים במיוחד ולא לבילוי בקניון עזריאלי. למותג יש גם אג'נדה חברתית סביבתית כחלק מהטרנד הירוק והוא מציין בגאווה את  סימן ההיכר של המותג ה-  Woolmark המאשר שימוש בצמר טהור.
כלומר: המוצרים כאן עשויים מחומר המכיל לפחות 60% צמר טבעי, מצמר של בעל חיים חי והצמר עצמו לא נחשף לטיפול כימי או צבע. ואנחנו בעד בליל של דאגה לכדור הארץ בשילוב הצהרה אופנתית
מחירים
: החל מ-300 ש"ח

 

המותג האמריקאי BOO ROO

 

BOO ROO גם לילדים

 

מתכוננים לסערה הבאה?
מי:
המותג Bedroom Athletics
מה: בחורף הישראלי שלנו שהוא הרבה יותר נאה מאשר מעונן חלקית, נדמה שנעלי הבית של המותג Bedroom Athletics הגבוהות, עם תוספת פרוותית מחממת גם מבפנים מתאימות יותר למזג אוויר שוודי או סיבירי.
הרי רק אחרי חמש דקות בהן אני מפעילה את החימום המרכזי בבית, בן זוגי מאיים להתערטל קבל עם וצאצאים. אבל אז הגיעה הסופה בלווי הפסקות החשמל  שהצריכו מכם -בעל כורחכם- להיות חלק מטרנד השכבות בקור מקפיא. אז אם אתם עוד בפוסט טראומה מ'רגלי הקרח'  של הסופה האחרונה, לכל צרה עתידית שלא תבוא, כדאי שתצטיידו גם בנעלי בית פרוותיות ומחממות.

 

המותג Bedroom thletics לחורף ביתי

ממוצא ספרדי
מי
: המותג הספרדי PUNT ROMA
מה: רשת המשביר לצרכן שהיא רשת 'כחול לבן' מוסיפה למלתחה של הצרכנית הישראלית שני מותגים ספרדיים חדשים:  PUNT ROMA ו- TRUCCOבנוסף למותג הקז'ואל הספרדי הצעיר 'ספרינגפילד' שקיים כמה שנים במשביר לצרכן.
נתחיל במותג 'פונט רומא' הספרדי הפונה לנשים בוגרות יותר ומתחיל ממידות 38 ועד 54. פונט רומא מציינת כי היא מציעה אופנת קז'ואל באיכות גבוהה, עם אמירה אפנתית קלילה. בפועל, הקולקציה החורפית נראית הרבה יותר מהודרת מאשר קלילה. למשל, הג'קטים, שנראו בתצוגה שומרים על מראה של מחויטות אלגנטית וגם החצאיות והשמלות זוכות למראה מוקפד. המותג הזה נותן 'ערך מוסף' לקהל היעד של הלקוחות הבוגרות של המשביר ש'נפלו בין הקולבים', מאחר שהמותג ספרינגפילד היה צעיר מידי לטעמם, בעוד שאר הגרדרובה נראתה להם אולד-פאשן.
מחירים: מכנסיים,  החל מ 199 ?, שמלות – החל מ 299 ?, ג'קטים – החל מ-250 ש"ח.

 

המותג פונט רומא בשת המשביר לצרכן צילום-יחסי ציבור

 

שמלה פרחונית פונט רומא ברשת המשביר לצרכן צילום-יחסי ציבור

 

ועוד ממוצא ספרדי
מי
: המותג הספרדי טרוקו
מה? מתקפת המותגים הספרדיים נמשכת במשביר לצרכן. המותג הנוסף שעשה עלייה הוא 'טרוקו'. הקולקציה האקלקטית כאן מאופיינת בקווים קלאסיים ואפנתיים, כאשר פריטי הלבוש כאן מנסים לתת את האיזון הנדרש בין רומנטי לאורבאני, בין צבעי בסיס לגוונים צבעוניים, בין הדפסים למונוכרומאטיות. לא מעט פריטים של המותג מצליחים למשוך את העין, ובפרט  כל אותן שמלות בעיטורי הדפסים. וכמובן, שיש גם לא מעט שמלות הדורשות תוספת של רגליים ארוכות וחטובות -:)  גם מותג זה מזניק את 'אפנת המשביר לצרכן' למזוהה עם עדכניות וטרנדיות ויש שם הרבה פריטים שיישארו רלוונטיים גם לחורף הבא. אז חכו קצת, עד שיעמיקו מבצעי סוף העונה. לצערי, תוכלו למצוא את 'טרוקו' כרגע במספר סניפים בלבד: באשדוד, דיזנגוף סנטר, קריון, כיכר ציון, פתח תקווה ובגרנד קניון של "המשביר לצרכן".

 

המותג הספרדי טרוקו

 

המותג הספרדי טרוקו

 

קז'ואל חייתי
מי:
מותג הקז'ואל הספרדי הצעיר SPRINGFIELD הפונה לקהל צעיר של נשים וגברים בגילאי 20-35. המותג נמצא בתוך סניפי המשביר לצרכן זה מספר שנים. 

מה:
המותג ממצב עצמו כמוביל קוד הלבוש של הצעירים באירופה וכבעל רוח נעורים מוצהרת. גם בחורף הנוכחי ממשיך כאן טרנד הדפסי החיות המסרב לעזוב אותנו, מזברות ועד נמרים. חובבות השמלות, ימצאו שם שמלות צמריות שמעניקות מראה שיקי במינימום מאמץ. ואגב, למרות שהכניסה כאן היא עד גיל 35,  גם אישה בעלת מידות ממוצעות יכולה למצוא שם דגמים עם גזרה מחמיאה.

 

המותג ספרינגפילד במשביר לצרכן

 

המותג ספרינגפילד במשביר לצרכן

 

 

יש לי MUZA
מי:
בוטיק האפנה הוותיק הרמת- שרוני MUZA שהוקם ע"י דורית ספיר רכטמן המאגד תחת קורת גג מותגים אירופאים נחשבים.  
מה:  בוטיק מוזה מסביר היטב מדוע רחוב סוקולוב ברמת השרון ממשיך לעמוד איתן מול הקניונים והקונים ,או ליתר דיוק, הקונות ממשיכות לגדוש את אותו רחוב אפנתי.
התשובה היא פשוטה: את מותגי האפנה של מוזה, המיובאים באופן בלעדי, לא תמצאו בקניונים. כך למשל, תוכלו למצוא שם את המותג הפריזאי האלגנטי המלא שיק וסטייל tara jarmon, מותגים מבית האפנה הפריזאי  plein sud, את המותג האיטלקי  liviana conti ומותגים נוספים שווים במיוחד. מוזה, פחות בעניין של טרנדיים חולפים, הפריטים כאן יותר במראה אירופאי קלאסי אפנתי, כאלה שימשיכו גם לעונות נוספות. הדגש כאן, הוא מגוון דגמים ייחודים בכמות קטנה, כך שכל לקוחה תקבל בגד שהוא כמעט ONE OF A KIND.

חייבת להודות ש'נאמנות לקוח' היא תופעה די נדירה בימינו. אבל, כאן  הבוטיק מבוסס על לקוחות ותיקות קבועות של  MUZA, כך שספיר בגיחותיה לחו"ל יודעת לא רק איזה סגנון אפנתי יצוד את לקוחותיה, אלא גם את המידות המדויקות שעליה להביא ללקוחה בהתאם לקו המועדף עליה.
אולי בזמן שרשתות אפנה צצות 'כפטריות אחר הגשם' אך גם נסגרות, החוכמה היא לשים את הדגש על שימור אמיתי של הלקוח והכרת טעמו האישי, מעין סוג של סטיילינג אישי ואי אפשר להסתפק כבר במועדון לקוחות כסוג של שמירת קשר. אחרת, לכו תסבירו כיצד בג'ונגל האפנתי המקומי בוטיק כמו מוזה מצליח לשרוד כבר 30 שנה.
מחירים: גבוהים יחסית.

 

מוזה צילום יחסי ציבור

 

מוזה צילום יחסי ציבור

תגובות (0)
הוסף תגובה