ניחוחות של שנה אזרחית חדשה

ואם כבר חוגגים את בואה של השנה האזרחית במסיבות ובמסעדות, בהרמת כוסית שמפניה ובנשיקת חצות אחת, נא להתבשם בהתאם.

 

 

נוצץ ושמרני
מה:
לנקום פותחת את שנת 2014 במהדורה חגיגית ומוגבלת לבושם  La vie est belle-או דה פרפיום. החברה מציינת כי בגרסה המהודרת כיאה לתחילת שנה ריכוז של תווי יסמין סמבק, פריחת תפוז, פרח האירוס, תמצית של פצ'ולי, פולי טוקנה ופרלין. מחיר:564 ש"ח ל-50 מ"ל.

להתיז:  כידוע לכן,  האמירה 'אל תסתכל בקנקן'  לא נכונה כלל כשמדובר בבשמים אבל בפרט כשמדובר ב- La vie est belle. כבר בהצצה חטופה אפשר לראות שבקבוק הזכוכית הורוד מעוטר בשברי כסף קטנטנים ואלגנטיים, הקו העיצובי הזה ממשיך לצוואר הבקבוק שסביבנו נכרכה טבעת כסופה ונוצצת עם סרט אורגנזה אפור ופנינה בצורת עלה.

עיצוב הבקבוק כאן הוא 'מאסטר פיס' אמיתי. בדומה לעיצוב המוקפד, גם הניחוח אלגנטי ואף  שמרני מידי.  גם לאחר כמה שעות, התחושה הייתה שמדובר בבן לוויה עם ניחוח דומיננטי למידי. מחיר:564 ש"ח ל-50 מ"ל , יקר כיאה למותג חגיגי ובמהדורה מוגבלת.

מתאים לסילבסטר? לכל מי שמתכננת לחגוג את תחילת השנה באווירה סולידית במסעדה יוקרתית.

 

La vie est belle של לנקום- צילום לנקום יחסי ציבור

 

[video:http://www.youtube.com/watch?v=vdLuk2Agamk]

 

בניחוח של ריקודים
מה
: הבושם החדש ROGUE  מבית ריהאנה מתואר ע"י הבשם ג'וליאן מריפייר כניחוח שכל רכיב בו משקף את הרוח הדינמית של ריהאנה, תשוקתה וכוחה הבלתי נלאה. למרכיבים הפירותיים וההדרים למיניהם כמו: שזיף ולימון, נוספו גם תווים חמים ותבלינים כמו: פצ'ולי, סנדלווד פלפל ורוד, וונילה ומושק. הבושם מתואר בסופרלטיבים כמו: "שילוב מושלם של עוצמה ושובבות, ניחוח מעודד את כל הנשים לחיות את החיים בתנאים שלהן". מחיר: 199 ש"ח ל75 מ"ל.

וכשמתיזים: לבושם יש נוכחות מודגשת ולמרות שיש בו גם מרכיבים פרחוניים -פירותיים כמו: שזיף עסיסי, יסמין ושושנה, רקפת ועוד, התווים העציים שבבושם כמו: סנדלווד, פטצ'ולי, כמו גם האמבר והמושק נותנים את הטון. זהו בושם שהולך לפנייך לכל מקום ומשאיר אחריו שובל בחלל המעלית.

בעיצוב הבקבוק, שינה הפעם בית ריהאנה מתצורתו ובחר בבקבוק בעיצוב מלבני קלאסי ובמראה אלגנטי, בשונה מהבשמים הקודמים שהיו עגולים. גם הפקק השחור ותצורת הטיפות בחלק התחתון של הבקבוק תורמים למראה האלגנטי המוקפד של הבקבוק.

מתאים לסילבסטר: הכי הכי למסיבת ריקודים סוערת בסילבסטר. מניחים בנקודות הדופק ומעט על השיער ויוצאים לקרוע את הרחבה.

 

בושם ROGUE של ריאהנה צילום יחצ חול

 

[video:http://www.youtube.com/watch?v=lWA2pjMjpBs ]

 

אנרגיות של רעננות  
מה
: הבושם הנשי Tommy Girl Brights של טומי היליפיגר מציג ערבוביה של לא מעט פרחים כמו: לימון, לבנדר, גרניום, יסמין, וורדי מאי ועוד. לדברי בית טומי הילפיגר, זהו בושם המפיץ סביבו יופי קלאסי וקוסמופוליטי עם זווית מודרנית. האריזה עצמה בצבעים ססגוניים של ורוד פוקסיה עם תוספת פסים של כחול, חרדל ואדום עליז. מחיר:295 ש"ח ל-50 מ"ל

להתיז:  יש בשמים שיש עמם 'קליק' מההתזה הראשונה, הם נעימים על הגוף מייד -ללא צורך בהמתנה, לאחר כמה דקות, הנגיעה המבושמת שלהם נטמעת בגוף והם הופכים להיות בן לוויה נעים שהולך איתך לאורך יום שלם.

כזה הוא  הבושם Tommy Girl Brights שהנוכחות החמצמצה חריפה שלו עם קורטוב ארומאטי משאירה שובל ריח מרענן ולא מכביד של אנרגיות של תחילת יום.

מתאים לסילבסטר
? הרבה יותר מתאים לשעות הבוקר של היום שאחרי חגיגות השנה האזרחית.

 

Tommy Girl Brights של טומי הילפיגר צילום- יחסי ציבור חול

 

[video:http://www.youtube.com/watch?v=3GwjfUFyY6M]

 

אלגנטיות סגלגלה
מה:
המותג איב סן לורן השיק הפעם את 'מניפסטו אליקסיר', כהמשך ישיר לבושם 'מניפסטו', כאשר הבושם מתואר ע"י המותג כמתאים "לאישה המעזה להיסחף לחלומות הנועזים שלה". בליבת 'מניפסטו אליקסיר' מצויים תווים של לימונית, יסמין, לימונית, ברגמוט ומנדרינה. הבקבוק עצמו מעוצב באלגנטיות מרשימה, בצורת סילואטה נשית – שמלה סגלגלה עם חגורה בצורת יהלום ועם פקק זהב בוהק. מחיר: 560 ש"ח ל-50 מ"ל.

וכשמתיזים: הבושם מצטיין בניחוח נשי ואלגנטי ואינו נופל במלכודת המתקתקות היתרה. לזכותו של המותג ייאמר כי הפעם הוא בחר במדויק את התווים ואת הכמויות שיצרו ניחוח תוסס שגם מצליח להיות רענן ומעודן. חוצמזה, יש בו איזה מרכיב נוסף שהופך אותו לנעים במיוחד ובלתי נשכח, אולי זה היסמין סמבק, או אולי תווי הקשמירן, ניסיתי והרחתי אך טרם פתרתי תעלומה ריחנית זו. גם הבקבוק עצמו מעוצב להפליא, מה שמעיב על השמחה הריחנית הזו היא המחיר 560 ש"ח ל-50 מ"ל בלבד.

מתאים לסילבסטר: זה בושם שמתאים לבילוי ערב למסיבת סילבסטר אצל חברים וגם לבילוי זוגי של 'להסתכל שוב זה לזה בעיניים מנצנצות'. ואגב,  גם אחרי הבילוי  כשחוזרים הביתה, עדיין תחושו את ניחוח 'מניפסטו אליקסיר'.

 

מניפסטו אליקסיר- צילום ניקולה ורנר

 

[video:http://www.youtube.com/watch?v=uSD4vsh1zDA]

 


ארומה של נעורים
מה:
להקת הגברברים ONE DIRECTION השיקה את הבושם OUR MOMENT  ואין ספק כי כשיש טינג'יירים בבית, אתה נשאר הכי הכי בעניינים.
אחרי שהחבר'ה הפרטיים שלך מעדכנים אותך שאתה לא מבין כלום במוסיקה ומשמיעים לך לפחות שלוש פעמים את השיר BEST SONG EVER של חברי וואן דיירשקיין  מתוך דאגה לכך שחיישני הקליטה שלך כבר פגומים וחייבים רפטטיביות כדי ל'עבד חומר חדש', אתה אפילו מזמזם בעצמך את השיר.

בדומה להשקות בשמים של סלבריטאים מפורסמים גם חברי וואן דיירקשיין מחדשים לגרופיס שלהם בבושם OUR MOMENT.

 

הבושם משלב ניחוחות פרחונים -פירותיים עם תוספת פירות הדר המעניקה רעננות כמו:
אשכולית ורודה, כאשר את מידת 'העומק' מעניקים בהדרגתיות ניחוחות של יסמין, מושק,פצ'ולי, פירות יער ותווים חמים נוספים. מחיר:249 ש"ח ל-50 מ"ל.
 

 

וכשמתיזים: נכון שהבושם הצעיר הזה מיועד במקור לאפן של טינג'ריות מעריצות מושבעות של להקת ONE DIRECTION, אבל השילוב ההרמוני של הניחוחות יוצר בושם עסיסי ובוגר חוצה גילאים, הנעים גם לאף האנושי של צרכניות בוגרות שלא יידעו את וואן דיירקשיין.

עיצוב הבקבוק כולל את 'פקק הכתר' על מלוא תפארתו, המזכיר את העולם הנסיכותי הקסום על סף הגרנדיוזי, אבל כנראה שזו התוספת הקישוטית המתאימה לשידת הטיפוח של מי שגם שומעת בלופ את Up All Night של וואן דיירקשיין.

מתאים לסילבסטר: מיוחד ומוצלח לערב גם למסיבת ריקודים וגם לסתם מפגש סוף השנה האזרחית עם חברים.

 

בושם OUR MOMENT של להקת One direction – צילום יחצ חול

 

[video:http://www.youtube.com/watch?v=4ioAynbXFoA]

 

אמבט מבושם
מה:
בובי בראון היא כנראה אישה פרקטית במיוחד שמנסה פחות לשווק את הבושם לצרכניות הנשיות ככזה ש'מביא לידי ביטוי את 'החושניות האישיות והאופי שבך', או כבושם שמתאים ל'אשה המעזה להיסחף לחלומות הנועזים שלה'  ולכן גם הבושם שהשיקה BATH מבקש לקרב את הצרכנית הפוטנציאלית דרך סיטואציות מחיי היום-יום, כמו אותה תחושת ריח נעימה של דקה אחרי היציאה למקלחת ומכאן שם הבושם הקצת לא שגרתי BATH.
בין תווי הבושם: ניחוח פרח היקינתון, נרולי, פרחי תפוז, לילך לבן, מרווה ארומאטית ורמיזות של פטשולי. מחיר: 310 ש"ח ל-50 מ"ל.

וכשמתיזים: התווים העצים כמו: רמיזות של פטשולי כלל לא מורגשים, כך שנותרנו עם בושם פרחוני, רענן מאוד ושגרתי. בקיצור, בושם קז'ואלי פרחוני שיכול להתאים במיוחד להתזה לשעות הבוקר ופחות ליציאת ערב. 


מתאים לסילבסטר? דווקא כן. לאותם בני זוג שהרומנטיות טרם נשכחה מהם, והחליטו לעזוב את השגרה ולהזמין באמצע השבוע דקה לפני 2014, צימר בבקתת עץ מפנקת עם ג'קוזי ענק, נרות ותוספת ריחנית של  BATH אחרי הג'קוזי.

 

Bath של בובי בראון צילום- יחסי ציבור חול

 

[video:http://www.youtube.com/watch?v=mObouU6xacs]

 

 

אנרגיות של רעננות  
מה
: הבושם הנשי Tommy Girl Brights של טומי היליפיגר מציג ערבוביה של לא מעט פרחים כמו: לימון, לבנדר, גרניום, יסמין, וורדי מאי ועוד. לדברי בית טומי הילפיגר, זהו בושם המפיץ סביבו יופי קלאסי וקוסמופוליטי עם זווית מודרנית. האריזה עצמה בצבעים ססגוניים של ורוד פוקסיה עם תוספת פסים של כחול, חרדל ואדום עליז. מחיר:295 ש"ח ל-50 מ"ל.

להתיז:  יש בשמים שיש עמם 'קליק' מההתזה הראשונה, הם נעימים על הגוף מייד -ללא צורך בהמתנה, לאחר כמה דקות, הנגיעה המבושמת שלהם נטמעת בגוף והם הופכים להיות בן לוויה נעים שהולך איתך לאורך יום שלם. כזה הוא  הבושם Tommy Girl Brights שהנוכחות החמצמצה חריפה שלו עם קורטוב ארומאטי משאירה שובל ריח מרענן ולא מכביד של אנרגיות של תחילת יום. 

מתאים לסילבסטר
? הרבה יותר מתאים לשעות הבוקר של היום שאחרי חגיגות השנה האזרחית
 

 

Tommy Girl Brights של טומי הילפיגר צילום- יחסי ציבור חול

[video:http://www.youtube.com/watch?v=3GwjfUFyY6M]

 

תגובות (0)
הוסף תגובה