ערב מדהים מטעם פורטל mamy

 

http://www.clalit.co.il/he/Pages/default.aspx

מדבריי : 

 שלום לכולם

אני נדמה מימים ימימה כבר מבוטחת בקופת חולים כללית ובשנה האחרונה אימצתי באהבה רבה את האתר של קופת חולים כללית, מאוד נוח, מאוד נגיש- לקביעת תורים ללא צורך להתקשר למרפאה או לגשת בוודאי שלא!

אבל חידש לי ליאור וולף- ראש אגף רפואה מכוונת בכללית- אדם חביב מאוד שסיפר לנו על כל החידושים המרעננים באתר של קופת חולים. פשוט מדהים, ניתן לקבל מידע על בעיות רפואיות און ליין, לקבל עזרה מרופאים מומחים כל השבוע מהשעה 20:00 ועד 6 בבוקר,שזה למעשה מכסה את כל שעות היממה. הרופא שעוזר לנו ומשוחח עמנו-  מעלה את פותח את התיק הרפואי של הילד/ה בזמן השיחה עימנו וכך הכל נעשה בדיסקרטיות ובמקצועיות רבה.

גם אישורי מחלה וזה היה לי חידוש ,ניתן להזמין דרך האתר את האישורים והכל מגיע לתיבת המייל שלנו.

למעשה קופת חולים כללית השכילה לשפר את שירותיה באתר המדהים שלה ולבוא לקראת המבוטחים שהם למעשה הלקוחות שלה, לשמר אותם ואפילו להגדיל מאוד את מספר המבוטחים בה.

אין ספק שבעידן הטכנולוגי של ימינו זה ממש התבקש, אין לנו זמן, אנו רצים ובעיקר רצות מצאת החמה עד צאת הנשמה, ולעבוד דרך המחשב ומקביל באותו הזמן לעשות כמה דברים ביחד, זה ממש מתאים לי ובטח ובטח להרבה אימהות עסוקות.

זה נוח, זה חוסך זמן, זה מקצועי ועם רמת שירות גבוהה מאוד.

זה על הקצה המזלג ואצרף לכם קישור לאתר של קופת חולים כללית כדי שתוכלו להתרשם.

 

 

      ג'אגלינג בין ילדים, עבודה ומשפחה הוא אתגר יומיומי.

  'כללית' מציגה שירותי און?ליין ייחודיים

המסייעים בניהול בריאות המשפחה 

 

עובדה ידועה היא שהורים זקוקים ליותר מ?24 שעות ביממה. במהלך השבוע הם מלהטטים בין ילדים, משפחה, עבודה, זוגיות, קניות, חברים ושלל מטלות שביניהן צריך למצוא גם את הזמן כדי לדאוג לבריאותם: לתאם מועד לביקור השנתי אצל הרופא, לעשות בדיקות נדרשות לילדים, לחדש מרשמים קבועים ועוד.

 

הצורך של הלקוחות בזמינות ובנגישות מרביות לשירותים רפואיים המותאמים לקצב ולסגנון החיים הובילו את כללית לפתח שירותי און?ליין מתקדמים שנועדו לסייע בניהול בריאות המשפחה. מדובר בשירותי און?ליין שניתן לצרוך בכל מקום ובכל שעה, ללא צורך בשיחת טלפון, ללא ביקור במרפאה וללא תורים.

  

        "רופאי ילדים און?ליין" – גם בסמארטפון

שעת ערב מאוחרת, הצלחתם לפנות זמן איכות משותף, ובאמצע הצפייה בסרט בסלון אחד הילדים פורץ בבכי קורע לב, החום עולה, ניסיונות ההרגעה עולים בתוהו, ועליכם לקבל החלטה: האם לרוץ למוקד רפואה דחופה? למיון? או להמתין עד לפתיחת המרפאה בבוקר? 

שירות "רופאי ילדים און?ליין" הוא שירות ייחודי הנותן מענה למצבים כאלה. השירות מאפשר להתייעץ עם מומחים ברפואת ילדים אשר נותנים הכוונה ומענה ראשוני בשעה שהמרפאות סגורות. הוא ניתן באמצעות שיחת וידאו המאפשרת לרופאי הילדים לראות את הילד ובכך להוסיף ממד חזותי התורם לשיפור יכולתו של הרופא להעריך את מצבו של הילד. הרופאים מחוברים לנתונים רפואיים עדכניים מתוך התיק הרפואי של הילד, ובאפשרותם להוציא, במידת הצורך, מרשמים והפניות.

מדי חודש פונים כ?10,000 הורים לשירות אשר ניתן בין 20:00 בערב ל?6:00 בבוקר או בסופי השבוע. לאחרונה הורחב השירות גם לסמארטפון, כך שרופא הילדים וההורים יכולים לראות זה את זה על צג המכשיר החכם.  לאתר רופא ילדים און-ליין

ניתן לפנות לשירות באתר הכללית או באמצעות  אפליקציית כללית לסמארטפון.  

 


         

כל מה שצריך לדעת רגע לפני הבדיקה – סרטוני הדרכה

הגעתם לביקור תקופתי אצל הרופא, והוא הפנה אתכם לבדיקה. לפעמים זה עלול להיות קצת  מלחיץ… ואתם רוצים להתכונן לקראתה. התייעצתם עם אמא ועם חברה, קראתם את כל המידע הקיים באינטרנט על הבדיקה, ועדיין נותרו סימני שאלה.

 

בכללית החליטו לחסוך לכם את כל אי?הודאות ואת כל השאלות. לאור השאלות הרבות שעולות לפני בדיקות שונות הופקו עשרות סרטוני הדרכה קצרים וידידותיים למגוון רחב של בדיקות. הסרטונים כוללים הסברים על הבדיקה, על ההכנות הנדרשות, על מהלך הבדיקה ועל התוצאות האפשריות.

סרטוני ההכנה לבדיקות השונות נמצאים בערוץ ה?You Tube     של כללית. בין הסרטונים שמצויים בערוץ: סרטוני הסבר לבדיקות היריון: סרטון הכנה לסקירת מערכות, סרטון הכנה לבדיקת מי שפיר ועוד. בערוץ ה?You Tube     גם סרטונים בעבור ילדים והוריהם כמו סרטון הניתוח של דני שמסביר, בין היתר, על תהליך ההרדמה, על הניתוח ועל ההתאוששות.

  

        רוצים מידע על אבחנה רפואית?  לכללית יש מרשם מידע בעבורכם

בתום יום עבודה נוסף ורגע ולפני "המשמרת השנייה" עם הילדים, הספקתם לבקר אצל הרופא ולספר לו על כאבי הגב ועל המיגרנה. שאלתם את כל השאלות וקיבלתם את כל התשובות, אך ברגע שהגעתם הביתה הזיכרון קצת מתעתע, והמידע בראש מעט מבולבל. גם למצבים האלה מצאו בכללית פתרון: ישירות למייל האישי תקבלו מהרופא "מרשם מידע": מסמך מפורט, מתוקף ומהימן שכולל את כל המידע הרפואי הרלוונטי לאבחנה ואף מידע על התרופות שרשם הרופא. כל מה שצריך לדעת – ישירות במייל.

        זימון תורים, חידוש מרשמים והפניות ? בכל זמן ומכל מקום

סוף?סוף נמצא רגע של פנאי ונכנסתם לתיק הרפואי האישי שלכם? באפשרותכם לראות בו את תוצאות הבדיקות האחרונות שעשיתם, לזמן תורים ולבטל אותם ללא צורך בסיסמה, להפנות בקשה, לקבל הפניות והתחייבויות (טופס 17), לקבל אישור מחלה, לחדש מרשמים למחלות כרוניות ולקבל מידע רפואי כללי ואישי. 

 

ראש אגף רפואה מקוונת בחטיבת הקהילה של כללית, ליאור וולף: "אנחנו, בכללית, מתאימים את עצמנו לסגנון החיים ולקצב של ההורים. אנחנו חושבים שמגיע לכם לקבל מענה מהיר ומקצועי בכל נושא הקשור לבריאות שלכם ושל הילדים שלכם. ואנחנו פועלים כל הזמן כדי שזה יקרה בפועל, ולא יישאר בגדר סיסמה. שירותי האון?ליין שלנו הם עוד נתיב ? נגיש, מתקדם, זמין ? שמצטרפים למגוון השירותים הרפואיים הניתנים במרפאות כללית ובתי החולים שלנו. חשוב לנו להדגיש שבד בבד עם הרחבת הנגישות הדיגיטלית, אנחנו לא מתפשרים על איכות המענה הרפואי גם בפלטפורמות החדשות."

 

 

 

לקינוח, תרתי משמע סיימנו עם ממתק הערב- סדנה לניהול זמן עם אפרת לקט ועדי הרפז- שהן למעשה המותג mamday- ניהול זמן לאמהות, הצוות נפלא ואף הוציאו יומן של ניהול זמן, דבר נהדר שאני עצמי כבר משתמשת בו, כאמא,עובדת משרה מלאה ובלוגרית- זה ממש תפור בשבילי.

התחלנו עם תרגיל של מספרים- לא תרגיל חשבון שצריך לפתור, אלא טבלה עם מספרים שהיינו צריכות תוך 30 שניות להקיף כמה שיותר מספרים. עשינו זאת, מי יותר ומי פחות ולא שמנו לב אפילו מתוך הלחץ שהמספרים מסודרים לפי שיטה מסויימת ואם נחצה ונחלק את הדף נבחין בכך. ובאמת בפעם השנייה כל אחת הצליחה להקיף יותר מספרים באותו זמן- 30 שניות.

כלומר אם אנו בונות לנו שיטה, ריטואל קבוע של דברים שאנו עצמנו קובעות אותו מראש, אנו מסוגלות להספיק יותר, להגיע ליותר דברים, כמו למשל לעשות לעצמנו מנהג להפגש פעם בשבוע, או פעם בחודש (כל אחת לפי מה שמתאים לה) עם חברה, עם אחות לכוס קפה וכן חברות, גם עם בן הזוג היקר שאין לנו זמן לשבת ולשוחח איתו על "תלאות" היום ומה שעבר עלינו. לתאם פגישה שבועית ביום ושעה קבועים, אפילו בבית לשבת על כוס קפה בשקט כשהילדים ישנים שנת ישרים ולעשות זאת. אפשר לעמוד בדברים, בהתחלה זה קשה, אבל כשזה נכנס ללוח שלנו זה הופך להיות חלק מהשגרה הבריאה.

הסדנה קלחה, הצחוקים התגברו, היה מעניין, חווינו ועברנו דברים בשעה הזו שהתארכה אף יותר ורק חבל שהשעון תיקתק לנו מעל הראש.

השתחררנו, דיברנו ואני לפחות יצאתי עם החלטה קטנה לעשות שינוי בניהול הזמן שלי במהלך השבוע.לקבוע לעצמי דברים מראש ,גם דברים שנראים לכאורה טרוויאלים ושבעצם איני מגיעה אליהם לפעמים, כמו למרוח לק או להפגש לכוס קפה עם אחותי היקרה.

תודה לאפרת ועדי על זמן נפלא שבילינו יחדיו ואני ממליצה לעשות אצלן את הסדנה, זו מתנה ממש ולו לפחות לשמוע את ה"תורה".

 

איחוליי לבשורות נפלאות לכולן וניהול זמן חכם.

תגובות (0)
הוסף תגובה