אם כן, הנה כל היתרונות בהצטרפות למועדון הלקוחות, הצטרפות, שבסופו של דבר, תהיה משתלמת וכדאית ביותר:
1. אפשרות לחסוך בכסף ? אחד היתרונות המשמעותיים ביותר, וגם אלה המושכים רבים להצטרף אל מועדון לקוחות של עסקים שונים או של חברות גדולות, היא האפשרות לחסוך בלא מעט כסף. חברי מועדון הלקוחות יכולים פעמים רבות ליהנות ממבצעים מיוחדים, המיועדים אך ורק להם וגם מהנחות משתלמות. בעידן שבו רבים מאתנו מעוניינים לחסוך כמה שיותר, זוהי הזדמנות נפלאה ליהנות מכך ובמקביל גם ליהנות משירות ברמה גבוהה או ממוצר איכותי.
2. אתם הראשונים לדעת ? חברי מועדון לקוחות נהנים משלל של מבצעים כאמור וגם מלא מעט הנחות, אולם, בשונה מהלקוחות האחרים, הם גם הראשונים לדעת עליהם. חברות רבות וגם בעלי עסקים מפרסמים לא אחת מבצעים מיוחדים ואטרקטיביים וגם הנחות שונות. חברי מועדון הלקוחות הם הראשונים לדעת עליהם והם אלה שמקבלים את המידע העדכני ביותר באשר למבצעים ולהנחות. במסגרת ההצטרפות למועדון הלקוחות מתבקשים המצטרפים למסור מספר טלפון נייד ו/או כתובת דואר אלקטרוני. בדרך זו הם יכולים לקבל מידע רב וחשוב, ובעיקר גם מידע עדכני ביותר, שמאפשר להם, בסופו של דבר, ליהנות ממחירים זולים ומרכישה משתלמת.
3. כתובת שניתן לפנות אליה ? בין אם רכשתם מוצר לא תקין או לא נהניתם מהשירות מסיבה כלשהי, אתם יודעים שיש כתובת שניתן לפנות אליה ובכמה צעדים פשוטים. כחברי מועדון לקוחות אתם יכולים לפנות באופן ישיר אל החברה או אל העסק ולקבל גם מענה הרבה יותר מהיר. מכיוון שפרטיכם נמצאים במערכת ומכיוון שקל לאתר את הרכישות שבוצעו, יכול נציג החברה או העסק להציע לכם מענה הרבה יותר מהיר בעת הצורך וגם ליצור אתכם קשר מידי לאחר פנייתכם.
4. קשר עם לקוחות אחרים ? ישנן חברות המציעות לחברי המועדון ימי הפנינג מיוחדים, ימי כייף או ימי מבצעים גדולים, הנערכים במקום מיוחד, המיועד לשם כך. זוהי הזדמנות נפלאה עבורכם להכיר לקוחות אחרים, הנהנים גם הם, כמוכם, מהשירות או מהמוצרים הנמכרים להם. בדרך זו אתם יכולים להרחיב את מעגל החברים שלכם ואפילו, אם גם אתם עצמכם בעלי עסק, ליצור קשרים עסקיים חדשים ואולי גם שיתופי פעולה.
החברות במועדון לקוחות מציעה לא מעט יתרונות והיא דרך נפלאה, הן עבור העסק עצמו, והן עבור הלקוח, ליהנות מקשרים עסקיים טובים יותר, ובעיקר גם משתלמים ואטרקטיביים.