יש דברים שהם באמת רק עניין של ריח וטעם. אבל אם אתם/ן לא פוחדים/ות לקחת סיכון ולבחור בניחוח שיתאים לחוטמה של המארחת, קבלו את רשימת הניחוחות החדשים לאביב.
הכי רענן
מי? אסתי לאודר פותחת את העונה האביבית בהשקת הבושם PLEASURES FLOWER (או דה פרפיום). בגרסה האביבית תווים של ברגמוט, נרולי, מנדרין, פריחת ורדים, יסמין, ענבר וטיבר. החברה מציינת כי מקור ההשראה ליצירה המבושמת היא נערת הפרחים המודרנית. מחיר: 279 ש"ח ל-100
להתיז? הבושם PLEASURES FLOWERהוא שילוב מדויק של רעננות פרחונית.
ולמרות שיש בו לא מעט מרכיבים פרחוניים, כלל התווים מצליחים להפיק מקהלת ניחוחות מתוזמרת היטב, בה אף ניחוח לא משתלט על האחר. אחרי שעוברים עמו את השעה הראשונה, נכונה לכם רעננות מעודנת עוד יותר. בן לוויה שנעים להתהלך ולהתרענן עמו לאורך כל היום.
PLEASURES FLOWER לאסתי לאודר
הכי קלאסי
מי? הבושם החדש Place Vendome של בית היוקרה BOUCHERON הוא כל כולו בסימן הצדעה לכיכר ואנדום הפריזאית, והוא מאופיין בניחוח פרחוני ומתובל.
במיקס היוקרתי-תווי פלפל, יסמין, תווי ארז ובנזואין. מחיר 361 ש"ח ל-100 מ"ל.
צילום יחסי ציבור חו"ל
להתיז: זהו בדיוק מסוג הבשמים המתעתעים. בהתחלה הניחוח הרגיש קצת שתלטני, אח"כ הוא הפך לבן לוויה ידידותי לאפינו. ואז כשהסובבים אותך שואלים: "WOW איזה ריח טוב", מה שמת?", מתחדדת ההבנה כי מה שנטמע על עורך, הופך לניחוח המהלך קסמים על חוטמים נוספים. גם עיצוב הבקבוק – מעויני זכוכית חתוכים, מקנה לבושם את אותו שיק יוקרתי ומרשים כיאה לבית תכשיטים הנמצא בפלאס ונדום- הכיכר הכי יוקרתית בפריז. זהו בושם נעים ומוצלח ואם אתן רוצות אוהבות ניחוח 'לכוד' יותר סביבכן התיזו אותו לא רק בנקודות הדופק בגוף, אלא גם על קו השיער.
Place Vendome
הכי חושני
מי? ג'סטין ביבר לא נח לרגע על זרי המעריצות. הבושם החדש – THE KEYפרי שיתוף פעולה בין ביבר ואליזבת ארדן סימבולי במיוחד, שכן על הבקבוק עצמו תלוי מפתח הזהב. בקיצור בגרסה הביברית, כל מי שרוצה להאמין כי חלומותיה יתגשמו זקוקה לאותו מפתח של 'אם תרצו אין זו אגדה'.
בין שלל תווי הבושם: מוסק, תווי וניל, מנדרינה עסיסית, אגס פריך, גרגרי יער, חבצלת המים, אפרסק ותווים נוספים. בקבוק הבושם הינו בגוון לבן בוהק אטום, עם מפתח הזהב התלוי. עיצוב הבושם הנוכחי שונה למידי מהבשמים הצבעונים והעליזים של ביבר להם הורגלנו כמו: בושם הגירלפרינד הספירלי בצבעי ורוד וסגלגל, שלא ניתן להתעלם מהנוכחות הקישוטית שלו. 280 ? ל- 100 מ"ל
Justin Beiber The Key צילום – יחצ חול
להתיז: האקורד העצי השולט בבושם הופך אותו למתוק מהסוג 'המתקתק המשכר'. ולמרות שלא אחת בשמים אלו נותנים גם תחושה של 'כבד' מידי, הוא לא נופל במלכודת הזו. פרטנר מצוין לכל שעות היום, שכל כולו 'מתינות מתקתקה'.
Justin Beiber The Key
הכי אלגנטי
מי? בית האפנה הבריטי BURBERRY הנוהג להוציא בשמים חדשים כל יום שני וחמישי השיק הפעם את הניחוח החדש RHYTHM BRIT. הבושם משלב ניחוחות של מושק, בלוונדר אנגלי, ניירולי, אוכמניות שחורות, טיבר ומושק יערי. כחלק מהמסורת הברברית, בקבוק הבושם שומר על מראה עיצובי פיין ונקי המזוהה עם ברברי. מחיר 250 ש"ח ל-50 מ"ל.
להתיז: איכשהוא הניחוח זרק אותי לאותן מסיבות פרועות של הנסיך הג'ינג'י הארי, שהיה אחראי על ארגון מסיבת הריקודים לאחיו בארמון בקינגהאם ושמו נקשר בעוד כמה מסיבות פרועות. מצד אחד, ב- RHYTHM BRIT יש את אותה מסורת בריטית שמרנית, גם אם היא נמצאת אי שם ברקע. מצד אחר, יש בניחוח הזה חדשנות ועכשוויות של דור ההמשך שהוא פרובוקטיבי ובועט. הבושם הזה מצליח ליצור הרמוניה בין כוחות מנוגדים, יש לו נוכחות מודגשת ומורגשת, אך עדיין יש בו אלגנטיות לא משתלטת. ניחוח היכול להתאים גם לשעות 'הבילוי' בעבודה במשרד וגם ליציאות חגיגיות.
ברברי בריט רידם צילום- יחצ חול
הכי אביבי
מי? בקליניק השיקו את הבושם Calyx בניחוח פרחוני- פירותי. במרקחה המבושמת תמצאו תווים כמו: אשכוליות, מנגו, פסיפלורה, פפאיה, מנדרינה, עלה ירוק, ורד, נרולי, יסמין, חבצלת, ציפורן חתול, אזוב עץ אלון, אלמוג, שורש עשב אינדיאני ותווים נוספים. הניחוח המתקבל ממיקס זה הינו נקי ורענן . מחירים:150 ש"ח ל-50 מ"ל ו-250 ש"ח ל-100 מ"ל עד סוף אפריל.
להתיז: זה בדיוק מסוג הבשמים (או דה פרפיום) שאת חייבת שיהיה באוסף שלך.
יש בו נגיעה אביבית מושלמת של הדרים ופרחים. שילוב התווים כאן הרמוני וכן… מדובר כאן
בסינרגיה תוססת ומדויקת של ניחוחות שפשוט לכדה אותנו.
אז אחרי שאת מסיימת את ניקיונות התריסים, מבערת את כל החמץ יחד עם הנוצה והנר ומשאירה בית בוהק בניקיונו, התיזי את ניחוח ה-CALYX המרענן כי "איך יודעים שבא אביב?" מתיזים CALYX CALYX.
קליקס של קליניק צילום יחסי ציבור חול
הכי נוכח
מי? הבושם החדש סניורינה אלגנזה של בית האפנה האיטלקי היוקרתי 'סלבטור פרגמו', עשוי מתווים של אשכולית ואגס, שקדים ופאצ'ולי. כיאה לבושם המשתייך לחברה המתמחה במוצרי אפנה עילית, גם המארז עצמו משדר קלאסיקה על זמנית- קופסת קרטון בגוון בייז' עם עיטורי פסי זהב, כאשר הלוגו ושם הבושם Eleganza חקוק בזהב אלגנטי על גב הקופסה. גם הבקבוק עצמו במראה קלאסי עם מראה הפרפר המוכר של 'סלבטור פרגמו'. מחיר: 299 ש"ח, ל-50 מ"ל.
להתיז? סלט הפירות הזה התחבב על נסיינית בוגרת שמתחברת לבשמים מתובלים וארומאטיים שציינה כי מדובר ב'ניחוח מיוחד בעל נוכחות', בעוד שאחותה הצעירה ממנה בכמה שנים טענה כי מדובר ב'ריח מבוגר מידי' לטעמה. אז כנראה שיש קורלציה בין העדפה לניחוחות ובין גילאי האפים -:)
הבושם החדש של סניורינה אלגנזה צילום – יחצ חול
הכי מורגש
מי? לקראת הפסח השיקה לנקום מהדורת חדשה ומוגבלת של הבושם המוכר 'לה וי א-בל' של לנקום בגרסת או דה טואלט. הליבה של הבושם כאן היא תמצית המגנוליה הידועה כאחד הפרחים הראשונים המלבלבים, ואליה מצטרפים תווים כמו: איריס, פרחים לבנים ותמצית פטצ'ולי. הבושם הינו בריכוז של 18%, שהינו גבוה במיוחד לאו דה טואלט שבד"כ הריכוז הסופי שלו הוא של 5-10 אחוז, מה שאומר שהוא נשאר על הגוף לאורך זמן. מחיר: 495 ש"ח ל-50 מ"ל.
פרח המגנוליה (מתוך אתר ויקיפדיה)
להתיז: ל 'לה וי א-בל' יש נוכחות מודגשת ואני מייחסת זאת לשני תווים דומיננטיים בהרכב: פרח המגנוליה העשיר ותו הפטצ'ולי החם. תוסיפו לכך את ריכוז הבושם- 18% ותקבלו, כאמור בושם מורגש שאינו מתנדף במהירות. קחו בחשבון כי הבושם הולך לפניכם לכל מקום וגם משאיר אחריו שובל בחלל המעלית.
LVEB-L'Eau de Toilette צילום-יחסי ציבור חול
הכי קליל
מי: DKNY Be Delicious ממציאה עצמה מחדש בבושם או דה טואלט – DKNY Delicious Skin. החברה מציינת כי הניחוח החדש 'קומפלקס תמהיל התפוח' -Apple Fusion Complex מכיל תערובת של מרכיבים שהוכחו קלינית ככאלו המעניקים לעור מראה מואר וקורן יותר. כלומר, לתווי הבושם האייקוני נוספו הפעם מרכיבים (מלבד תווי הריח) שנועדו לפעול על מראה העור החיצוני ולספק לו לחות כמו: תמצית עלי אלוורה ותמצית עלי תות עץ. גם האריזה עברה מיצוב מחדש והבקבוק העגול המוכר של DKNY Be Delicious שינה מראהו לאליפטי יותר. מחיר השקה: 200 ש"ח ל-100 מ"ל.
להתיז: הגרסה הנוכחית המיועדת לכיסוי של כל הגוף (ספרי גוף) מתאימה לכל מי שמעדיפה ריחות קלילים ואווריריים במיוחד. הניחוח של בי דלישס ספרי גוף הוא לא עוצמתי, אבל הוא לגמרי הכי הכי נוכח.