טיפ 1: הגדירו את הצרכים שלכם
לפני הכל חשוב שעיצוב המשרד יענה על הצרכים הספציפים של המשרד אותו מתכננים לעצב. משרד שכולל קבלת קהל חייב לכלול פינת המתנה, ישיבה ואירוח, שתאפשר לאורחים שלכם להירגע ולהתרשם מהמשרד בזמן בו הם ממתינים לפגישה עימכם.
טיפ 2: שלבו אלמנטים עיצוביים מעולמות התוכן של המשרד
חפשו אלמנטים הקשורים לתחום העיסוק שלכם ונסו לשלב אותם בעיצוב המשרד. משרד העוסק בנסיעות יכול לשלב אלמנטים של גלגלים. משרד תעופה ישלב בעיצוב אלמנטים מעולמות התעופה. שילוב האלמנטים יכול לבוא לידי ביטוי בקירות המשרד, בשימוש בטפט צבעוני או תמונות.
טיפ 3: שתפו את העובדים בקבלת החלטות עיצוביות
בסופו של דבר, אמור המשרד לשרת בעיקר את האנשים ששהוים בו רוב היום- העובדים. אם תשלבו את העובדים שלכם בתהליך עיצוב המשרד, תהיו בטוחים שרמת המעורבות שלהם תגבר גם בתחומים אחרים. מתן תחושה לעובד כי דעתו חשובה ונחשבת יוצרת אפקט אדיר בקרב העובדים ומשפרת לעין ערוך את המוטיבציה שלהם.