חיתולי בייביסיטר תוצרת כחול לבן – dpl בקיבוץ עמיר הצפוני

[video:http://www.baby-sitter.co.il/parentsTell.aspx]צהריים טובות יקרות ויקרים.

 

 

 

 

בתחילת השבוע נסעתי לטיול לצפון, טיול ולא שנתי! טיול מיוחד, טיול שגרם לי להרגשה טובה ומילא אותה בגאווה.

הוזמנתי לסיור בלוגרים ועיתונאים במפעל לחיתולים, מגבונים, תחבושות היגייניות ועוד ועוד.

הימים הם הימים שבין יום השואה ליום הזכרון ויום העצמאות ה-66 למדינה ולדעתי זה בדיוק הזמן המתאים לבקר במפעל כחול לבן – שלנו שמעסיק 220 עובדים כש- 20 מהם עובדים בקיסריה ו-200 בקריית שמונה במפעל dpl עצמו. אנשים שגרים בפריפריה מכל המגזרים ובעיקר – שימו לב – חיילים וחיילות משוחררים שלוקחים את העבודה במפעל כעבודה מועדפת בכדי שיקבלו את כל התנאים המתאימים.

המפעל חדיש ועצום בגודלו, משתרע על שטח ענק. המכונות חדישות והכי הרשימה אותי המכונה הכי מדהימה מכולן המכונה המשוכללת בעולם ליצור חיתולים לתינוקות ששוויה הקשיבו טוב- 50 מיליון ש"ח, לא פחות. המכונה הזו המדהימה מייצרת 500 חיתולים בדקה שזה המון ואני בעצמי עמדתי וראיתי אותה, היא עצומה, מורכבת מחלקים שונים שכל איזור אחראי על פינה או חלק מסויים בחיתול, כמו למשל; איזור הישיבה של התינוק-טוסיק, הכיווץ במותניים, המדבקות ועוד. הכל נע בסרט נע עצום ואחראים עליה 2 עובדים בלבד.

במפעל כולו ישנם 15 קווי ייצור ובשבילי כאישה הכי מצא חן בעיניי בכל העסק- שבראש המפעל האדיר הזה בצפון הארץ עומדת אישה, אישה יקרה עינב אדיב ברר – שהיא המנכל"ית, הבעלים ולמעשה המקימה של המפעל שיושב בקיבוץ עמיר ולמעשה היה מפעל בעבר של טיטולי תפנוקים שהתרסק  והיא החייתה את המקום, נתנה לו לב ונשמה וזהו מקום עבודה לאנשים שמרגישים שזה הבית שלהם.

dpl מייצא למעשה לכל העולם וכך זה התחיל בעצם שמחו"ל פנו לעינב המנכל"ית שתשפר את המכונה של חיתולי בייביסיטר והיא אכן עשתה זאת והשקיעה והם זרמו איתה בכל המכלול העצום הזה ובעת ההיא עדיין לא נמכרו חיתולי בייביסיטר בארץ, אלא רק בחו"ל, אבל עינב היעזה וניסתה ונכנסה חזק בכל הכח בשוק הזה ששולטות בו ענקיות אחרות ולוקחות נתח גדול, עינב הצליחה ובגדול- הנתונים מראים קפיצה במכירות משנת 2011 עד היום וכעת חיתולי בייבסיטר מהווים 12% ממכירות השוק הזה הסוער של המוצר שכל אמא ואבא פשוט חייבים אותו כמו מזון – כך גם חיתולים, אי אפשר לחסוך בזה ולהתחמק או להשתמש בחיתולים יד 2 :).

מה שעושה את ההבדל מחיתולים אחרים של חברות אחרות הוא הוא שזה תוצרת הארץ כחול לבן קודם כל ובראש המפעל הנהדר הזה תרתי משמע! עומדת אישה יקרה, מנהלת דגולה שדואגת לצ'פר את העובדים שלה ש-20 מהם עובדים במרכז המשרדים בקיסריה ו-200 בקיבוץ עמיר הסמוך לקריית שמונה והדבר החשוב מאוד שימו לב- שיש בחיתול של בייביסיטר דופן כפולה ו- 3 פסי חיזוק לאטימה מלאה, פד ספיגה חדשני וגם פה הנוזל הופך לג'ל ומונע הצטברות וגושים.

המעבדה בו נבדקים החיתולים- הינה מעבדה משוכללת ועומדת בסטנדרט בינלאומי ממש, הכל מוקפד, רשום ומסודר ובכלל המפעל כולו עומד בסימן בטיחות מאוד גבוהה והמנהלת של המפעל היא גם אישה צעירה מאור עקיבא שמפקחת ומנצחת על הכל ביד רמה ובחיוך מאיר פנים והיא האחראית גם על הבטחון והבטיחות במפעל כולו.

החיתול עמד במבחן הכי קובע בעיניי- מבחן של האמהות.

לקחו מספר אמהות לתינוקות למלון מסויים – נאמר להם שיתבצע סקר ולא אמרו את נושא הסקר. עם ערב כל אמא לתינוק קיבלה חיתול של בייביסיטר לבדיקת לילה ואכן החיתול המצויין עמד בבדיקה הקפדנית של האמהות, הן נדהמו פשוט מאיכות החיתול, מאיכות השינה של התינוקות שלהם, 10 שעות והפיפי לא ברח שזה מצויין. להבדיל מחיתולים אחרים.

אני מוצאת שהחיתולים של בייביסטר הם פשוט כיום מספר אחת בשוק. לי כבר אין תינוקות אבל נתתי לאחיינית שלי שתשמש כנסיינית של החיתול ואוכל לדווח בהמשך על מבחן התוצאה והספיגה של החיתול.

מוצרי dpl ובראשם חיתולי בייביסיטר נמכרים ברשתות רבות וגדולות בארץ כמו מגה,ניו פארם ,יינות ביתן ועוד, ולמעשה בכל הרשתות מלבד בסופרפארם.

אני כל כך התרשמתי ואשמח שגם אתם תנסו ותיווכחו.

 

every day low price – משפט מוביל בפרסומת הנהדרת של חיתולי בייביסיטר מבית dpl.

זכרו את השם- חיתולי בייבסיטר – שם קליט שאפשר לזכור בקלות והמחיר הוא 40 ש"ח לחבילה- לא תלוי במבצעים וזהו מחיר שהורים וזוגות צעירים יכולים לעמוד בו להבדיל ממחירם של חיתולים מבית אחר.

 

עד כאן אלו מילותיי שלי ומכאן אביא לעיונכם את קטע העיתונות שהתבקשתי לפרסם מטעם יחסי הציבור. תודה לכם וסופשבוע נעים.

חג עצמאות שמח ומאחלת למדינה עוד הרבה מפעלים כאלה לתפארתה של יצור כחול לבן והעסקת עובדים מכל המגזרים בשוויון ובאחווה. אין ספק שהמפעל הנהדר הזה יכול להוות דוגמא למפעל גדול בארץ שנמצא בצפון הארץ – בפריפריה, עומדת בראשו אישה שהיא הבעלים והמנכלי"ת עינב ,המפעל מספק עבודה לעובדים מכל המגזרים באיזור הכה צפוני הזה ומהווה בית חם לעובדים הללו.

 

 

הודעה לעיתונות

DPL   הישראלית ממשיכה לחזק את התעשייה המקומית  ;  
יצרנית חיתולי
BabySitter   חונכת היום את מפעליה המחודשים בקיבוץ עמיר, בהיקף השקעה כולל הנאמד בכ-120 מיליון ?

כ-250 עובדים מצפון הארץ יועסקו בקומפלקס שישמש אינטגרציה ייצורית בין מכונות הייצור למרכז הלוגיסטי החדש

מותג BabySitter   תופס כיום נתח שוק כספי של כ10% בשוק החיתולים. בסוף 2013 החזיק המותג בנתח שוק של כ-7.2%, לעומת נתח שוק של 3.8% בסוף 2012.

צמיחה של כ-89% בשנה אחת!

החיתולים נמכרים בכל רשתות השיווק המובילות (למעט רשת סופרפארם)

***

עשור שנים לאחר שרכשה את מפעל "תפנוקים" מקיבוץ עמיר והתמקדה בהבראתו, ושנתיים וחצי לאחר שהחלה את פעילות מותג BabySitter   המחזיק נכון להיום (אפריל 2014) בנתח שוק כספי של כ10% בשוק החיתולים, DPL   הישראלית מכריזה הבוקר (ב') על חנוכה רשמית של מפעליה.
ב
DPL   מדגישים כי הפעילות במפעל המחודש, תהווה נדבך חשוב במאמציה להגברת התחרות וחיזוק התעשייה המקומית.


תהליך שדרוג המפעלים, אשר החל בעת רכישת המפעל נמשך
עם השקת מותג החיתולים, כולל את הקמתן של תשתיות חדשות, העתקת מפעל המגבונים של החברה מאזור התעשייה קיסריה לקיבוץ עמיר, רכישתן של מכונות ייצור מהמתקדמות בעולם ועוד, והוא נועד לתמוך בצמיחה והתחזקותה של DPL  בתחום החיתולים. הקומפלקס ישמש אינטגרציה ייצורית בין מכונות הייצור למרכז הלוגיסטי החדש, הצפוי לשמש את החברה בהפצת מגוון מוצריה מהמפעל ישירות לרשתות השיווק.

 

היקף ההשקעה הכולל במתחם המשתרע על פני שטח של כ-50 אלף מ"ר ומעסיק כ-250 עובדים מאזור הצפון, נאמד בכ120 מיליון שקלים. המפעל ימשיך לייצר מגוון מוצרים לשווקים בארץ ובעולם ובהם חיתולים לתינוקות,  מכנסוני ספיגה למבוגרים, מגבונים לחים, מגבונים לניקוי הבית,  תחבושות היגייניות לנשים ומגבונים למסעדות. 

 

חברת DPL, הוקמה בשנת 1994 ע"י משפחת אדיב ומייצרת לשווקים בארץ ובעולם מוצרי היגיינה, ניקיון וספיגה. במהלך שנת 2011 פרצה החברה לתודעת השוק הישראלי עם החדרת
מותג
 
BabySitter לחיתולי תינוקות והובילה להגברת התחרות והוזלת מחירים כללית בשוק הנשלט עד אז ע"י שתי חברות גלובאליות. 

 

המותג הישראלי נמכר בכל רשתות השיווק (למעט רשת סופרפארם).

 

עינב אדיב ברר, מנכ"ל ובעלים: "DPL מחזקת את התעשייה הישראלית, תוך השקעה בהקמת קומפלקס ייצור והפצה מהמתקדמים בישראל. החברה מצויה בתנופה של מכירות עם פריסה מואצת של מוצרינו ברוב רשתות השיווק המובילות והצעות המחיר האטרקטיביות והפשוטות ביותר בשוק במשך כל השנה. אנו נמשיך להוות שחקן משמעותי עם בשורות צרכניות, תוך התמקדות בפשטות, הוגנות ושקיפות."

 

תגובות (0)
הוסף תגובה