מוצר השנה 2014

הדרך להגיע אלינו -ציבור הצרכנים- ארוכה ומפותלת. היא מצריכה, קודם כל, להגיע  לנבכי נפשנו, לפנטזיות שלנו וכמובן לצרכים שלנו.
אנחנו נחשבים כ'אגוז קשה לפיצוח'  ופענוח 'הגנום הצרכני' ימשיך תמיד להעסיק את העוסקים במלאכת השיווק. וכיום,  כשלדור ה-X וה-Y  התווסף גם דור ה-Z על המשווקים להיות להטוטנים הנעים היטב בין הזירה הדיגיטלית לשיווק המסורתי.

גם הפעם 'מוצר השנה' מאפשר לכל המשווקים להגיע אלינו ולהכיר להם את 'המשקפיים הורסטליים' שלנו. לדעת האם האוזן התיכונה שלנו עדיין מתרגשת ממושגים כמו: קופונים חינם ומבצעים של 1+1? האם אנחנו ממשיכים לאמץ את הקונספט VALUE FOR MONEY או שבעידן ה- SHARE בכל פעם שיש סיכוי לזכייה באספקת חיתולים חינם עד גיל הגמילה, ההתנהגות הצרכנית הפאבלובית שלנו תהיה שיתוף ומילה טובה.

השנה, זו השנה התשיעית ברציפות, בחרו הצרכנים בישראל 58 מוצרים ושירותים הראויים לזכות בתואר 'מוצר השנה' החל ממוצרים לניקיון הבית, דרך שירותים ייחודים כמו: כרטיסי הטבות למבוטחי קופות חולים ועד מוצרי טיפוח לעור הפנים.
 את 'מוצרי השנה' ניתן לזהות באמצעות הלוגו האדום הצמוד למוצר עליו כתוב 'מוצר השנה' במרכולים, בסופרמרקטים ובמקומות נוספים.
המפגש 'פנים אל פנים' עם שלל מוצרי השנה התקיים הפעם באירוע אינטימי באולמי קריפטון בכפר הירוק.
 ולכל אלו שתמיד שואלים אז מה הערך המוסף של מוצר השנה? התשובה היא: "חכמת הצרכנים". כלומר:  כאן אנחנו 'ציבור הצרכנים' שאינו נחשב  'מומחה מלומד' בתחום הקוסמטיקה, הכימיה או בתחום הגסטרונומיה, קובע  בהתאם להתנסותו האישית  עד כמה המוצר/השירות שירת אותו נאמנה. ואין ספק כי העמדה הקולקטיבית שלנו, מייצרת חוות דעת מדויקת וחכמה באשר למוצרי הצריכה.

 

אמא, אישה ואם הבית
בבסיס מערכת היחסים שלי עם מוצרים שונים עומדים בכל פעם צרכים שונים ותועלות ישירות אחרות. פעם אני אמא, פעם אחרת אני חובשת את כובע ה'אישה' ובלית ברירה, בכובעי השלישי אני  'אם הבית' המאיישת משרה של מנקה וסדרנית הבית (מלשון ס.ד.ר) -:) ואגב, זו אחת המשרות השוחקות ביותר -:)

אמא, אני רעב
מודה שיש בי געגוע לאותם ימים בהם הטינג'יירים שלי היו עוללים. ככל שהם צומחים אני לומדת כי קיים יחס הפוך בין גיל הילד ומשקלו לבין שעות האכלה. בעוד שיש להאכיל תינוק מתחת למשקל 3000 גרם כל 3 שעות, כאשר מדובר ב'תינוקות גדולים ומשופמים' מגיל 12 ומעלה במשקל של כ-45 ק"ג ולמעלה, זמן הדרישה לאוכל מתקצר ומגיע מקסימום לאחר שעה.
המשמעות בפועל: אמא מקבלת עליה את התפקיד הלא נחשק של 'מבשלת ביתית' זמינה,  אלא אם כן, זכיתם בבן זוג שנהנה לקצץ ,לבשל וגם לנקות אחריו.
 כאמא לצאצאים קרניבורים המחבבים 'עוף בתנור עם תפוחי אדמה' מצאתי כי אחד המוצרים המקצר את זמן השהות במטבח (כן, יש לי רבע פולני -:) הם נתחי השוקיים מסדרת  'בחירת הקצב' של עוף טוב'. מדובר בנתחי שוקיים טריים המגיעים נקיים ללא תוספת עור ושומן, והם חוסכים בדיוק את אותה התעסקות מיותרת, מורטת עצבים (תרתי משמע) של ניקוי הבשר. אחרי שהתוודעתי ל'מוכן, נקי ומזומן', מנת הבית שלנו הפכה להיות מנת ה 'קוקי בתנור' בכל סופשבוע. וכן, לצערי הגדולים כבר החלו להביע מחאה "אמא, לא שמעת על המילה גיוון?!". בוודאי ששמעתי!!!  ואשמח לגוון בין צאצאיות לצאצאים ולהתארח בתכנית של אמהות מתחלפות ולהפוך לאמא לטינג'ריות, אני מניחה שבנות מתבגרות ממלאות פיהן כל היום בעלי בייבי וחסה וסוף סוף אזכה בפטור מהמטבח למשך שבוע -:)

 

בחירת הקצב של עוף טוב

 

מנת הבית שלנו הפכה להיות עוף עם תפוחי אדמה

 

אפרופו אוכל וטינג'יריים, שלא תחשבו לרגע שאחרי הארוחות המלאות והמדושנות, מסתיימת הטיילת במטבח. בתום שעה מהארוחה, מתחיל שוב החיפוש אחר טרף קל.
זה מתחיל באיסוף חטיפים שנותרו בארון, ממשיך בפתיחת דלת המטבח ועובר לפריזר ומסתיים רק כשאני מרימה קול שאגה: "לא סגרתם טוב את הפריזר".
ולמרות שאנחנו משתדלים למצוא חן בעיני הדיאטנית ואף הצלחנו להוציא ממנה חייכן לאחר שהפחתנו בכמות החטיפים בצורה משמעותית, העדפנו לשמור על זכות השתיקה ולא לספר לה שכאשר זה מגיע למתוקים, אנחנו שלוחי רסן.
המוצר השני שאהבנו במיוחד, הוא הוופל הבלגי המתקתק מסדרת TUSSO שעוזר לנו לא להיחשב חוטאים גמורים, כי הוא אינו מכיל תוספת סוכר ולא כולסטרול ועדיין מספק את הקרייבינג למתוק. נדמה לי שמגיע לנו עכשיו עוד חייכן מהדיאטנית -:)

 

ופל בלגי מסדרת tusso ללא סוכר

 

אישה, אישה
מעולם לא ויתרתי על הזהות הנשית שלי, אבל כשהילדים היו קטנים יותר, הייתה לי פנטזיה תמידית של זמן לעצמי, ללא חרדה וללא רגשי אשם. רק כשהבנתי שהילדים תמיד יצטרכו אותי, שעבודות הבית לעולם לא ייפסקו, ושאני אנוח רק כשאעצום עיניים, (נו, טוב, יש לי רבע פולני -:)החלטתי לתת צורך ללגיטימציה שלי בזמן אישי, עכשיו וכרגע.
וזה אומר לא לוותר על טיפוח אישי, ולהוציא את המיטב מעצמי- עד כמה שאפשר -:)
שני מוצרי טיפוח ואיפור שאימצתי לעצמי וזכו בפרס 'מוצר השנה' בקטגוריית הטיפוח והעור הם: השפתון העמיד ColorStay Ultimate Suede של רבלון והמוצר השני הוא ה-סרום ?OSMOTER מרוכז של AHAVA.
המוצר הראשון, השפתון העמיד של רבלון המבטיח עמידות ל- 16 שעות ותוספת לחות.
מודה שאני פחות מתחברת לאודמים עמידים בעיקר מהסיבה שהם משאירים תחושת יובש ועקצוץ. אבל השפתון הזה ,שאגב נמרח בקלות יחסית, מעניק תחושה נעימה על השפתיים וזוהי כבר נקודת פתיחה מצוינת להתיידדות. ובעניין העמידות, כל אודם שאני דוגמת צריך לקבל ציון 'עובר' במבחן הקפה ולא במבחן הנשיקה הסוערת -:) (מה לעשות, את האודם צריך לדגום מול סיטואציות שכיחות לא נדירות -:) והשפתון הזה החזיק מעמד ולא אכזב וגם שרד את לגימות הקפה. 

 

ColorStay Ultimate Suede של רבלון

 

המוצר השני המשובח שגם זכה בפרס מוצר השנה הוא הסרום ?OSMOTER מרוכז של AHAVA. כבר כתבתי בעבר, שנכון שהרווחתי כל קמט ביושר, אבל אין לי גם בעיה לטשטש את היושרה הזו. עם השנים, תכשיר הסרום הופך להיות אחד התכשירים ששמור לו מקום של כבוד על שידת הטיפוח שלי. בחרתי שלא להלאות אתכם בתיאור היצרן על מרכיבי התמצית המרוכזת של הסרום ולהסתפק בנקודה העיקרית שמדובר בסרום מרוכז במיוחד (רמת ריכוז של ה- OsmoterTMהיא פי 3). אני מניחה שהנקודה העיקרית כלומר: הריכוז הגבוה במיוחד, מעניק לעור השפעה מיטבית. אז נכון שעדיין לא חזרתי במנהרת הזמן 20 שנה אחורה, אבל העור נראה אכן הרבה יותר קורן ולח.

 

סרום אוסמטור של ahava

 

אם הבית
מודה שכובעי השלישי הוא אחד הכובעים המתסכלים-:) למה? כי בכל יום אני מגלה מחדש שהמעבידים הביתיים שלי משאירים לי עבודות יזומות כמו: שיש דביק שקיבל טקסטורת כתמים ממשקה שנשפך, מסטיק על הפרקט ושירותים שזועקים לאקונומיקה על בסיס שגרתי.
אז אחרי שאני מאשימה את ע' בכך שתרם לתא המשפחתי שלוש פעמים את ה-Y  שלו ואם היה תורם -X  היו לנו צאצאיות שהיו ממרקות את הבית, אני מבינה שכבעלת -XX היחידה בבית עלי להפשיל שרוולים ולהתחיל במלאכה.

ובקיצור, בכובע זה אני מחפשת את אותם מוצרים פונקציונאליים, יעילים שאני יוצרת עמם חיבור חזק, כי התועלות שלהם הולמות לצרכים שלי. כזו היא המטלית החכמה היומית של ניקול 'משתחררת מהסמרטוטים'. מדובר במטלית חד פעמית שאני משתמשת בה לניקיון השיש מידי יום והיא מספיק חזקה כך שהיא לא נקרעת בזמן סחיטה ובסוף היום 'הכל לפח- וחסל'. אבל, רגע זוכרים את השיש הדביק? אז כאן הפואנטה!!!
כל אימת שהיה נשפך משקה וכל דבר אחר דביק על השיש, סרבו הוד מעלתם כי אצבעותיהם העדינות והמטופחות יגעו במטלית בד רב פעמית ("אמא, איכס זה מגעיל!") המטלית החכמה סתמה את הגולל על התירוצים הלא מקוריים של החברלעך ועל פטור מניקוי השיש.

 

משתחררת מהסמרטוטים- ניקול

 

המוצר השני הוא ריצפז פרש הום של סנו.
כאמא לבנים, גיליתי כי לאורך השנים, קיים יחס ישיר בין צריכת בקבוקי אקונומיקה לגילאי הבנים הזכרים. ככל שהם גדלים, אני צריכה יותר ויותר קופוני הנחה למוצר חיוני זה.
מטעמי צנזורה, לא הועלתה כאן תמונה של מראה חדר השירותים כפי שנתגלה לאחר יום שלם בו לא הייתי בביתי. אז אחרי שלב החיטוי, מגיע שלב הניקיון והשטיפות הריחניות והנקיות האלו עם הארומה הנהדרת של  'פרש הום', מצליחות להחזיר לחדר השירותים את כבודו האבוד.

 

ריצפז פרש הום של סנו

תגובות (0)
הוסף תגובה