מתנות ללקוחות שישאירו אתכן תמיד בתודעה

בדרך זו הלקוחות תמיד יכולים להיות בטוחים שיש להם אוזן קשבת בבית העסק ושהם יכולים לפנות בכל זמן נתון על מנת לקבל שירות, תמיכה, עזרה או כל סוג של הכוונה שדרושה להם. זו בעצם מטרת העסק כאשר הוא מחלק את המתנות ללקוחות שלו.

 



התודעה משחקת כאן תפקיד חשוב ביותר' שהרי ללא התודעה ? לא ייזכר הלקוח במתנה שקיבל ולא יעלה על דעתו לפנות אל בית העסק על מנת לקבל את מה שדרוש לו. בעצם אפשר לומר שיש כאן משחק די כיווני ושמירה על יחסים בשלט רחוק, גם אם רוב הזמן הם מתנהלים בשקט ועל אש קטנה. מבחינת בית העסק הענקת המתנות עבור הלקוחות מהווה הודעה על שמירת הלקוחות בתודעה שלו עצמו. לא רק בית העסק נמצא כל הזמן בתודעת הלקוח אלא גם להיפך. וכך צריך להיות, שכן אלו הן היחסים האופטימאליים לכל הצדדים ? יחסים עסקיים דו כיווניים לכל אורך השנה.

 

היכנסו לקישור הבא לבחירת מתנות ללקוחות

http://www.ashtar.co.il/index.php?categoryID=706


מה יכול לשמש בתור מתנות ללקוחות?

אז איך שומרים את תודעת הלקוח? בדרך כלל על ידי מיתוג חפצים ופריטים שונים וכך השם והלוגו נמצאים תמיד מול עיניו של הלקוח וכך הוא לא יכול אף פעם לשכוח אודות עסק מסוים ששומר עימו על קשר עסקי הדוק. ציוד משרדי ? לרבות עטים, עפרונות משטחים לעכבר המחשב ועוד. בנוסף שעוני קיר מעוצבים, שלט לדלת ולפעמים גם חפצים לשימוש אישי וביתי ? קופסאות אחסון, ציוד עבור המחשב, מתנות ייעודיות על פי עונות השנה (ציוד לים, חפצים המשמשים לטיולי מחנאות ועוד). כל בית עסק צריך לדעת מה הלקוחות שלו אוהבים ובמה הם ישתמשו. הרי אין טעם לרכוש מתנות ללקוחות שלא תהיינה להם שמישות ופרקטיות.

 

גם הענקת מתנה לכבוד יום ההולדת מהווה מתנה עסקית, גם אם היא מוענקת באופן אישי, וכך גם הדין לגבי מתנות לכבוד הולדת תינוק או תינוקת חדשים או כל אירוע משמח אחר בחייו של הלקוח. כל הענקת מתנה פירושה שמירה על התודעה של הלקוח וכאשר הלקוח יקבל מדי פעם מתנה הוא תמיד יזכור ותמיד ישמח ויעריך. בתי עסק רבים כבר יודעים את עובדה זאת ומשתדלים לשמור על קשר הדוק ורצוף עם הלקוחות הן בשיחת טלפון והן בהענקת מתנות מתי שרק אפשר.

 


תגובות (0)
הוסף תגובה