כולנו אוהבים לחדש ולהתחדש. אנו אוהבים לטפח את ביתנו ולעשות את שביכולתנו כדי שיהיה לנו נעים במראה ונח בהתנהלות היומית.
עיצוב וריהוט הבית מותנה בפרמטרים שונים שבראשם ניצבים היכולת הכלכלית והטעם האישי. ככל שאני יודעת ומאמינה תעשיית הריהוט בישראל מציבה ראפ גבוה של עיצובים בטרנדים עולמים וברמות מחירים שונות כך שיתאימו לכל כיס.
בימים אלו משיק איגוד תעשיות הריהוט בישראל שבהתאחדות התעשיינים את "תו האיכות והשירות" החדש שיוענק לחברות ישראליות לייצור ושיווק רהיטים המתחייבות במסגרת תקנון מיוחד לאיכות ולמצוינות במוצר ובשירות המוענקים לצרכן. במרכזו של הקמפיין הדיגיטלי מככב השחקן גבי עמרני.
השקתו של תו האיכות והשירות מתקיימת על רקע תדמיתו של הענף בקרב הצרכן הישראלי. מטרתו של "תו האיכות והשירות" ליצור וודאות בקרב הצרכנים בבחירתם היכן לרכוש ריהוט ישראלי ומעיד כי מאחורי המוצר עומד מפעל איכותי, המגובה בגוף ציבורי מה שאמור ליצור בו תחושת ביטחון בבואו לרכוש ריהוט.
כולנו או מרבותינו עמדנו לפחות פעם אחת בסיטואציה של רכישת רהיט שלא הייתה מושלמת ולא משנה מה גרם לכך. איחור בהספקה, מחסור באביזרים או חלקים, מידות לא מתאימות, מוצר פגום, שרות לקוחות לקוי ועוד אינספור תקלות מוכרות וכואבות.
מתוך סקר עדכני נלמד כי הצרכן הישראלי נוהג לקנות פריט ריהוט אחת לשנה וחצי. יתרה מזו הצרכן הישראלי מעדיף ריהוט המיוצר בישראל ומעודד ייצור 'כחול לבן'.
למה תו איכות ושרות?
לאור ריבוי של תלונות בתחום הרהוט הוחלט באיגוד תעשיות הריהוט בהתאחדות התעשיינים על השקת תו האיכות והשירות שיוענק לחברות ישראליות לייצור ושיווק רהיטים המתחייבות לאיכות ומצוינות במוצר מה שיעודד את הצרכנים לרכוש ריהוט ישראלי במפעל הנושא תו איכות שמעיד כי מאחורי המוצר עומד מפעל איכותי, המגובה בגוף ציבורי ובנוסף תחושת ביטחון בבואו לרכוש ריהוט. את הזכאות לתו מקבלים לשנה בלבד ובכל שנה יש לעמוד מחדש אל מול התקנים והנדרשים ולוודא שאכן הם ניתנים לצרכן, אחרת יוסר התו.
לדברי אורי סגרה, יו"ר איגוד תעשיות הריהוט: "תו האיכות והשירות החדש נועד להבטיח לצרכן הישראלי כי מוצרי הריהוט אותם הוא רוכש מחברות מקומיות עומדים בתקנים של איכות ולהעניק לו תחושת בטחון באשר לאמינות החברה שבה בחר לבצע רכישה"
הצטרפו לדף הפייסבוק של איגוד תעשיות הריהוט בישראל.