עוגיות מן מתחדשות

זה לא משנה באיזו עונה אנו ולא משנה איזה משקה אנו שותים בבקר, את העוגיה האישית כולנו אוהבים עם תה, קפה, שוקו או כל שילוב אחר שניתן לדמיין. אצלנו כוכב העוגיות בבית הוא בעלי שתי עוגיות בכל בקר הישר מהשקית או הקופסא. אני מלקקת אותן עם גלידה. 

 

 הכי טעים עם גלידה… 

 

 

 

 

 

חברת "מן", החברה הישראלית המתמחה בייצור ושיווק מוצרי ופלים ועוגיות, יוצאת במיתוג חדש לסדרת העוגיות מתוצרתה. בכך משלימה החברה, החוגגת 60 שנה להיווסדה, מהלך של ריענון המותג הנוסטלגי והשפה העיצובית של מוצרי החברה. בין מוצרי העוגיות שיושקו בעיצוב החדש עוגיות בטעם שוקולד, בטעם לימון, בטעם חמאה, שמנת ועוד, לצד עוגיות הסדרה הירוקה: עוגיות גרנולה, עוגיות שיבולת שועל וקמח מלא בטעם שוקולד ועוגיות גרנולה בטעם שוקולד, באריזות 250 ? 600 גרם. .

עפ"י דו"ח – נתוני נילסן לשנת 2014 ופלים ועוגיות "מן" הינו מותג הופלים והעוגיות השני בגודלו בישראל! בקרב הקהל החרדי, ופלים ועוגיות "מן" הינו המותג הראשון והמוביל! בשוק העוגיות הביתיות מחזיקה "מן" בנתח שוק שבין 12 ל- 14 אחוזים בדירוג הכמותי והכספי, מקום שני אחרי חברת "שקד" המחזיקה בכ- 20% בממוצע, כשמתחתן חברות אסם, אחוה, אנג'ל, ברמן ואחרים.

לפני כשנה החלה "מן" בהליך מקצועי של ריענון פני החברה ומוצריה, לרגל 60 שנות קיומו של מפעל הופלים והעוגיות המשפחתי. התהליך כלל שדרוג הלוגו ושפה תדמיתית חדשה, עיצוב אריזות חדשות והוספת סימוני מזון חדשים על גבי המוצרים. בתהליך העבודה הקפידה החברה לשמור על חזות וערכי המותג הנוסטלגי עם הטעם המוכר כל כך לצרכן הישראלי. בנוסף, הוסיפה "מן" למוצריה את סמל הטבעונות של עמותת ויגן פרנדלי.

כשרות: הרב לנדא אב"ד דבני ברק ושל הרב אבוחצירה ? רב העיר רמלה (פרווה).

 

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 6.5 ? לאריזת 300 גרם. 

 

 

 

 

 

ריקי ברוך – בחירות נכונות 

תגובות (0)
הוסף תגובה