PUMA משיקה את קולקציית נעלי ילדים בשיתוף פעולה עם רשת נעלי nimrod&more

בוקר ספורטיבי לכל העוסקים בתחום. לא יודעת מה לגביכן, אך אצלי פומה הוא מותג של עשרות שנים, לפחות אחד מני כמה טובים מהשורה הראשונה של לבוש ונעלי הספורט שלי.

שימו לב, כאן מדובר בפומה עם חזרה לבית הספר ולגן. הכל אופנתי , טרנדי ומלהיב וזהו שיתוף פעולה מיוחד עם מותג נעלי הילדים nimrod&more. שיתוף פעולה מבורך לטעמי. איזה כיף להלביש את הילדים במותגים אופנתיים.

 

 

 

מותג הספורט והאופנה פומה מלווה את החזרה לבית הספר והגן בנעלי ילדים אופנתיות וייחודיות

 

PUMA   משיקה את קולקציית נעלי ילדים בשיתוף פעולה עם רשת נעלי       Nimrod&More   ותימכר במגוון חנויות הרשת בשילוב דגמים במהדורה מוגבלת של טום וג'רי.

 

 

 

                            

במסגרת שיתוף הפעולה, ימוקמו בסניפי Nimrod&More, נקודות PUMA בהן יוצגו הנעליים מתוך המגוון של חברת PUMA העולמית. שטחי החנות הפנימית תוכננו בקפידה וזאת על מנת ליצור שילוב ייחודי בין צביונה של רשת Nimrod&More למותג הבינלאומי.

לדברי גיא דנמן, מנכ"ל פומה ישראל: "זאת רק תחילתה של מערכת יחסים ארוכה עם האחים וורנר אשר תכלול בתוכה גם את סופרמן ורחוב סומסום, הקולקציה תכלול בעתיד גם ביגוד ואביזרים, העובדה שגם טום הוא חתול היא צירוף מקרים משעשע".

עדי רחמן סמנכ"ל הפיתוח של נעלי Nimrod&More מסר: ?אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם פומה ישראל ועל ההחלטה לשווק את נעלי המותג לילדים ברשת חנויות נעלי נמרוד. כרשת נעלי הילדים המובילה בישראל, חרטנו על דגלנו את ערכי החדשנות והאיכות. אנו מאמינים כי השת"פ עם פומה מעשיר את ההיצע ללקוחותינו ועומד בקנה אחד עם מטרתנו, להעניק מענה אופנתי ומגוון רחב של מותגים בינלאומיים מובילים בתחומם וזאת על מנת להעשיר את חווית הקניה ברשת."

חברת PUMA וחברת האחים וורנר חברו יחדיו בכדי לחגוג את החזרה לבית הספר בדגמים שמחים וצבעוניים המותאמים באופן מיוחד לרגליהם של הילדים ומשלבים בתוכם טכנולוגיות מתקדמות ללא תפרים בחלקה הפנימי של הגפה למניעת שפשופים וחתכים, בדים מנדפי זיעה, ובנוסף סוליות רכות המותאמות לרגליהם העדינות של הילדים.
החברה אף עושה שימוש בחומרים אקולוגיים המתחשבים בסביבה.

טווח מידות: תינוקות 21-28, ילדים 28-35, נוער 35.5-39

טווח המחירים 179.90-299.90 ?

@pantherblog

 

 

                           

תגובות (0)
הוסף תגובה