שופרסל גם בבשר הטרי ומחירי הבשר הטרי יורדים בישראל

ערב מעולה,

 

אני כצרכנית נבונה משתדלת לעשות סקר שוק, לקנות בדרך כלל רק מה שאני צריכה ומשתדלת שיהיה במבצע. זמן לקניות אני כבר לא מבזבזת מלבד ישיבה ליד המחשב ובחירה במוצרים שלי און ליין באתר של שופרסל, גם שם יש לי כבר רשימה קבועה כשלפעמים הכמויות קצת משתנות בהתאם למספר האורחים הצפויים אצלנו השבוע, לפעמים יש מוצרים שאני מסירה וחדשים שאני מוסיפה. אבל אני צמודה להזמנה בשופרסל און ליין. מחירים משתלמים, יופי של סידור.

במקום לבזבז זמן יקר,אנרגיות, עצבים, דלק וסחיבה אינסופית של שקיות מהאוטו לבית ורק אז להגיע לסידור המוצרים במקרר ובמזווה. 

מביאים לי את הקרטונים עד למטבח ממש, הכל ארוז טיפ טופ, הכל מגיע עם קרחונים, מסודר לפי קטגוריות, חשבונית צמודה עם פירוט. ולפעמים אני גם מקבלת מתנות קטנות, דוגמיות של קורנפקלס, בייגלה חדש, שוקולד. כיף של סידור.

במידה וביצים מגיעות שבורות. זה עלול לקרות למרות ועל אף האריזה הארמטית. מזכים אותי בחשבון. 

אם וכאשר חסר משהו במלאי מיד מתקשרים אליי הסדרנים ושואלים אם אני רוצה מוצר חליפי או שמא ברצוני להסיר את המוצר מרשימת הקניות שלי. אחריות לשמה!!

מלבד כל היופי הזה אני נסיינית של מוצרי שופרסל ונמצאת בקהילה שופרסטאר כבר מהרגע שנוצרה. אין מה לומר מאז שנפתחה הקהילה ושופרסל החלה במכירה/שיווק מוצרי המותג שלה עברו משהו כמו 3 שנים וזה רק הולך ומשתפר. 

זה התחיל בקטן בכל מיני קטגוריות ופלש לקטגוריית סלטים מצוננים, חומוס, פיצות, חיתולים שיש להם הצלחה אדירה בשוק, חטיפים מלוחים, חומרי ניקוי, קפה, תה ומה לא בעצם.

לאחרונה שופרסל גם נכנסה לשוק הגבינות הצהובות והחלב (החלב בשיתוף עם מחלבות רמת הגולן); הצהובות מגיעות מאירופה, ליתר דיוק- איטליה, אוסטריה והולנד והמצב הוא כזה ש- 32% מהחלב הניגר הנמכר בשופרסל הינו של המותג ו- 27% מהגבינה הצהובה גם היא של המותג.

אז יש שוק עם המון תחרות, דרכי שיווק מחוכמות. שופרסל יצר פה בעצם תחרות אדירה והורדת מחירים, הצרכן מרוויח וגם היצרנים הגדולים והבינוניים, המותג מרוויח מכך. זהו מצב של win win וכולם חוגגים.

כעת שופרסל נכנס לתחום ענק ואהוב פה בארץ (לא סתם אנו מקום שלישי בעולם באכילת בשר, ללא דגים וכו'.)

בשופרסל נמכר בשר בקר טרי במיליארד שקל בשנה, כשתנובה מהווה כ- 60% ממכירותיו, דבח – 32% והיתר 10%.

בשר בקר טרי בארץ מיובא מעגלים הגדלים באוסטרליה ובגלל בעיות כשרות יש בעיה עם המחירים של החלקים האחוריים של הבקר כששופרסל למעשה מממנת את החלקים האחוריים וסופגת את זה עליה.

כעת מקור בשר האנגוס הוא מארגנטינה, מקור הבשר הוא איכותי. הפרות נמצאות בשדות מרעה עצומים – כמעט אינסופיים.

זה יצור פה תקדים שלא היה כמותו, בשר טרי מארגנטינה מיובא בקירור מיוחד  4 מעלות בהטסה.

כעת משיהיה כאן הבשר הטרי של שופרסל/אנגוס יצטרכו למעשה כל היתר -במשחטות המקומיות להשוות איכויות.

אפשרי יהיה לאחסן את הבשר בהקפאה עד 180 יום ואורך חיי המדף הוא כ- 45 יום.

אז בפחות כסף נקבל איכות ברמה בינלאומית.

אז כעת גם הבשר הטרי הצטרף ל- 1700 מוצרים עם 15%ממחזור מכירות השופרסל כשהיעד הוא 25%.

שופרסל ממשיך לתת לנו שירות מעולה, איכות מצויינת, מוצרים טריים ותחרות עצומה עם השחקנים האחרים.

לפני כשנה בערך ביצעה שופרסל מהלך יפה מאוד של הורדת מחירים והמטרה היא להמשיך לשמור על רמת מחירים לא גבוהה יחסית לאחרות בשוק.

*****

שופרסל מרחיבה את פעילותה במותג הפרטי עם כניסתה לתחום הבשר הטרי ומשיקה מגוון נתחי בשר אנגוס ארגנטינאי משובח.

מטרת המהלך היא להציע לראשונה ובלעדית ללקוחות הרשת נתחי בשר אנגוס ארגניטנאי טרי ואיכותי וזאת במחיים הנמוכים בכ- 10%-30% מהמחירים הקיימים כיום.

נתחי הבשר הטרי שיימכרו ימכרו תחת המותג הפרטי שופרסל angus.

סטייק אנטריקוט טרי 

צלעות טרי

צלי כתף טרי

פילה מדומה טרי

שריר הזרוע טרי

צוואר טרי (לבשר טחון)

כל המוצרים בכשרות הרבנות הראשית, כשר וכשר חלק.

שופרסל מביאה ארצה את מוצרי הבשר, ישירות מארגנטינה באמצעות מטוסי מטען מקוררים באופן ששומר על טריות ואיכות המוצר ומציעה אותו בלעדית ללקוחות הרשת.

 

איצק אברכהן, מנכל שופרסל אמר היום:

"שופרסל ממשיכה בהובלת מהלכים להורדת יוקר המחיה בישראל. היום אנו משיקים את קטגוריית הבשר הטרי במותג הפרטי. אנו מייבאים מוצרי בשר טרי מסוג אנגוס מארגנטינה, שיהיו באיכות גבוהה ובעלות נמוכה יותר לצרכן מהאפשרויות הניצבות בפניו כיום".

"מוצרי הבשר מהוורים מרכיב משמעותי מסל הצריכה החודשי בישראל ובפרט לקראת חגי תשרי. לכן, הכניסה לקטגוריית הבשר עם מוצרי המותג הפרטי הנה אירוע משמעותי שישפיע לטובה על אפשרויות הבחירה של ציבור הצרכנים שלנו."

 

סמנכ"ל הסחר והשיווק של שופרסל, אורי קילשטיין מרחיב:

"על פי הערכתנו, היקף שוק הבשר הטרי עומד על 20 אלף טונות ובהיקף כספי של מיליארד שקל בשנה. השוק נשלט על ידי מספר מצומצם של שחקנים דומיננטטים, תנובה ודבאח מחזיקים ב- 80% משוק הבשר.

בשר האנגוס הארגנטינאי, אשר ישווק בישראל תחת המותג הרפטי שופרסל ANGUS, גדל באיזור הפורה ביותר LA PAMPA, שם העגלים גדלים במרעה חופשי וניזונים מדשא טבעי ולכן הם ידועים ברחבי העולם כזן איכותי ביותר.

הפכנו עולמות ואנו מיבאים באופן ישיר בשר טרי בטיסה מארגנטינה על מנת להוזיל את המחירים לציובר בשיעור של בין 10%-30% מהמחירים הנהוגים כיום.

זהו מהלך נוסף שנועד להוזיל את יוקר המחיה בלעדית ללקוחות שופרסל ואנחנו מזמינים את כל עם ישראל להגיע לסניפים ולהנות מבשר אנגוס משובח בפחות כסף.

 

על המותג הפרטי שופרסל

שופרסל מציעה מעל 1700 מוצרים בעלי איכות דומה למותגים המובילים במחירים מוזלים. המותג הפרטי שופרסל הנו המותג הפרטי המוביל והצומח בישראל.

כל ההשקות האחרונות של המותג הפרטי עומדות בהתחייבות "אותה האיכות, ללא המותג, פחות כסף". לאחרונה, הושקה בהצלחה קטגוריית החלב והגבינות במומתג הפרטי וניכרת מגמה של שינוי בהרגלי הצריכה של הלקוחות, אשר מביעים נכונות הולכת וגוברת לעבור ממוצר ממותג למותג פרטי איכותי בפחות כסף.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות (0)
הוסף תגובה