ברור שמדובר פה רק בפספוס של המפרסמים ולא בגזענות לשמה. אבל פספוס ענק כזה לא ראינו הרבה זמן.
הסבון החדש של דאב מבטיח לשפר את מראה העור תוך שבוע. הפרסומת לסבון היא בסגנון "לפני" ו"אחרי". הדוגמאות לעור הפחות יפה והיותר יפה מוצגות בצורת כרזות גדולות, שלפניהן שלוש דוגמניות לבושות במגבות. מישהו העמיד את הדוגמניות – כהת עור, שחומת עור ולבנת עור – כך שנראה שעור כהה זה ה"לפני" ועור לבן זה ה"אחרי". חברת דאב ידועה בתור חברה שמפרגנת לנשים להיראות טבעיות. חבל שהמפרסמים שלה פספסו ובגדול.
תגובת נציגי חברת דאב בישראל טרם התקבלה.
עוד ב-Onlife:
- הפרסומת הכי מפחידה למוצר הכי משעמם
- נשים קונות למען נשים: בזאר "רוח נשית"
- בגדים במידות של נשים אמיתיות