בושם בפחית, הטרנד הלוהט בקולקציית הבישום BABE של מותג האופנה הבריטי MISSGUIDED.
Attitude in a Can
מותג האופנה הבריטי MISSGUIDED משיק לראשונה בישראל את קולקציית הבישום BABE, בארבעה ניחוחות נשיים לבייבס חזקות שלא מתנצלות ולא הולכות עם הזרם.
המותג MISSGUIDED מוביל עם קהילה של מעל 8.5 מיליון עוקבים באינסטגרם, ודוגל בגישה שמשלבת העצמה נשית, אינדיבידואליות וחופש ביטוי. המותג פונה לנשים צעירות בגילאי 19–25 שנושמות סטייל, דינאמיות, שוברות מוסכמות, דעתניות ומובילות טרנדים.
הבשמים ארוזים בעיצוב אייקוני של פחיות קוקטייל שיקיות, צבעוניות ומבריקות שהן מעבר לניחוח וריח, הן סטייטימנט, הצהרה נשית חזקה.
הקולקציה מגיעה ב-4 ריחות:
BABE POWER, לבעלות ביטחון עצמי בניחוח פירותי-פרחוני עוצמתי, עם תווים של אשכולית ורודה, דובדבן חמוץ, תפוח, פריחת תפוז, יסמין, וניל וצמר גפן מתוק.
BABE HEAT, לבייב לוהטת, עם ניחוח פרחוני-מתוק וחושני עם טוויסט טרופי שמרגיש כמו חופשה בפחית. תווים של טקילה סאנרייז, אגס עסיסי, מנדרינה ירוקה, קוקוס, וניל ופאצ'ולי.
REAL BABE, לבייב האותנטית והטבעית, בניחוח יוניסקס ענברי-גורמה רענן, בתווים של אננס קפוא, פלפל ורוד, יסמין וקשמיר.
BABE NIGHT, לבייב שעובדת קשה כל השבוע אך חיה לסופ"ש. ניחוח מסתורי וסקסי עם טוויסט של שוט קפה, תווים של תפוח ירוק, פלפל ורוד, פריחת תפוז, שוט קפה, עץ ארז
איזו בייב את היום?
מחיר: 224 ₪, לתכולת: 80 מ"ל
להשיג ברשתות הפארם והמשביר לצרכן ברחבי הארץ
מותג הבישום והטיפוח "רוז'ה גלה" משיק מארז יוקרתי לחג האהבה
מותג הבישום והטיפוח הצרפתי היוקרתי רוז'ה גלה Roger & Gallet, המועדף על בית המלוכה הבריטי, נוסד בשנת 1693 ומשווק כיום בבתי מרקחת מובחרים ב-65 מדינות ברחבי העולם ובכ- 10,000 נקודות מכירה. המותג מפעיל חנות דגל אחת בפריז "חנות האושר", המציעה את כל מגוון מוצרי המותג וידועה בעולם כולו כמרכז לחובבי וולנס, בישום וטיפוח אלגנטים.
לקראת טו באב מושק מארז מתנה מהודר בניחוח של ג'ינג'ר ברי, פרי יצירת מופת של מאסטרי הבשמים אלברטו מורילאס ואמנדין קלרק. ניחוח המשלב את החדות והעוקצנות של הג'ינג'ר עם מתיקות עדינה של תמציות מנדרינה, רימון ופירות יער חמצמצים.
המארז כולל: או דה פרפיום (30 מ"ל), סבון מוצק, הסבונים העגולים של רוז’ה גלה מיוצרים בשיטת ה-Kettle המסורתית מאז 1862. הם מבושמים עד הליבה, מפיקים קצף עשיר ונשארים על העור לאורך זמן, גם בניחוח, גם ברכות.
רוז'ה גלה מביא עמו מסורת של מאות שנים לחוויה הוליסטית של וולנס, טיפוח, וחיבור של גוף ונפש.
מחיר מארז: 199 ₪
להשיג באתר: lierac.co.il
התשוקה היא שלך להגדרה עם הבשמים החדשים של המותג Abercrombie & Fitch
השקה זוגית חדשה של המותג Abercrombie & Fitc , עם צמד בשמים לגברים ונשים. 100% תשוקה עומדת מאחורי הבשמים החדשים, מסע של גילוי וביטוי עצמי. תנו לתשוקה שלכם לדחוף אתכם לגבהים חדשים. התשוקה היא שלך להגדרה. ראי לאן היא לוקחת אותך.
הבושם לאשה Abercrombie & Fitch 100% PASSION בניחוח אמברי-פרחוני המשלב אגס בר עסיסי ופריחת תפוז רעננה עם הניגוד של ענבר טרי. תווים עליונים של אגס בר, תפוז, פריחת נקטרינה, תווי אמצע של פריחת תפוז, יסמין, פרזיה, ותווי בסיס של ענבר טרי, שרף לבדנום, וניל בורבון.
הבושם לגבר, Abercrombie & Fich 100% PASSION מגיע בניחוח אמברי-פירותי של מנדרינה, פלפל שחור נועז, וניגוד של ענבר טרי. תווים עליונים של מנדרינה, ברגמוט, אשכולית, תווי אמצע של פלפל שחור, לבנדר, תפוח, שזיף, ותווי בסיס של ענבר טרי, עצים בהירים אלגום, פולי טונקה, מאסק.
מחיר : 339 ש"ח
ניתן להשיג בסניפי רשת סופר פארם, רשת BE, המשביר, באונליין ובאתר אונליז.
צמד בשמים חדש של המותג לקוסט LACOSTE לאשה ולגבר
הבושם L.12.12 SILVER GREY לגבר, והבושם לאישה, SILVER ROSE L.12.12, הם צמד הניחוחות החדש שהושק בהשראת המורשת האייקונית של המותג LACOSTE. שילוב של מסורת וחדשנות.
זוכרים את חולצת הפולו של LACOSTE אשר הפכה לסמל אייקוני? החולצה עשויה מג'רזי כותנה רכה, במגוון רחב של גזרות וצבעים, ועם סמל התנין המפורסם הרקום על החזה. שם הקוד הוא L.12.12 כאשר האות L מייצגת את LACOSTE, הספרה 1 את בד הפטי-פיקה, והשרוולים הקצרים, ו-12 הוא מספר האבטיפוסים שנדרשו עד להגעה לדגם המושלם.
הבושם נוצר בהשראת אותה מסורת אייקונים של לקוסט. הבקבוקים של SILVER GREY ו – SILVER ROSE L.12.12 נושאים את סמל התנין, עם מרקם זכוכית שמזכיר את בד הפטי-פיקה המזוהה עם חולצת הפולו ועיטור מטאלי ייחודי בגוון אפור לגבר ובוורוד רך לנשים. הגימור המטאלי מסמל את העוצמה, הנחישות והיצירתיות שאפיינו את רנה לקוסט, מייסד המותג אשר הביא לעולם את מחבט הטניס המתכתי הראשון לאחר שנות מחקר וחמישה פטנטים פורצי דרך.
הבושם לגבר L.12.12 SILVER GREY מאופיין בתו הפוג'רה הקלאסי, עמוד תווך בעולם הבישום לגבר, כמו חולצת הפולו לאופנת הספורט, בשילוב לבנדר, גרניום ו-וטיבר, נגיעות מנדרינה מסוכרת, ושילוב של ארז ואמבר.
הבושם לאישה L.12.12 SILVER ROSE הינו תמהיל פירותי-עצי-פרחוני של תפוז דם, אשכולית ורודה ואגס עסיסי. תו עצי של ניחוח קשמיר כאשר בלב היצירה פועם פרח הורד עטוף ברסיסי פרח האירוס ופריחת שקד.
מחיר : 400 ₪.
ניתן להשיג בסניפי רשת סופר פארם, רשת BE, המשביר, באונליין ובאתר אונליז.
הדחף לאהוב בתשוקה בוערת עם צמד הבשמים של Zadig & Voltaire
THIS IS HER ו-THIS IS HIM, כשהתשוקה מגיעה לשיאה וגופים נעים ורוקדים לצלילי קצב הריח החדש של צמד הבשמים החדשים של המותג Zadig & Voltaire.
THIS IS HER! BURNING LOVE – ניחוח פרחוני גורמה, כשרעננות של תפוז דם איטלקי ממורדות הר אטנה, פוגשת את החום מהקרקע הוולקנית, הפרש הטמפרטורות מביא להתפרצות של ליקר פיסטוק תמימות מתערבבת בפיתוי. "מצד אחד, תפוז דם ותה ירוק מביאים ניצוץ תוסס. מצד שני, ליקר פיסטוק ועצים מעניקים לניחוח עומק חושני. זהו הבושם החדש שמשחק על קיצוניות" אומרת סידוני לנססור הבשמית ויוצרת הבושם.
THIS IS HIM! BURNING LOVE הוא ההתרגשות של ליל קיץ מחשמל. "שיניתי את הצבעים והתחושות המסמלים את הדמדומים: הגוונים הכתומים בכחול המסתורי של הלילה, הריגוש של מפגש חדש וחמימות המשיכה", מסבירה "רציתי שהבושם הזה לא יהיה רק ניחוח", אומרת הבשמית נטלי לורסון יוצרת הבושם, "אלא חוויה שמעוררת את התשוקה לרקוד ולאהוב עד אור הבוקר". התווים החמים של אקורד רום, המתיקות של תמציות התפוז והאשכולית, חליטת וניל ולבסוף אקורד של עץ ענבר ופטצ'ולי ניגודים שמעוררים את החושניות של הרוקדים בשעת בין ערביים.
הבקבוק עם השבר הצדדי הוא הסימן המסחרי של קולקציית THIS IS, עיצוב מינימליסטי זוהר ומאפשר הצצה לבושם השקוף. הבושם לאישה מתחיל עם ורוד והבושם לגבר כחול, שניהם מסתיימים עם גווני כתום.
מחירים: THIS IS HER! BURNING LOVE או דה פרפיום לאישה, 100 מ"ל. מחיר 459 ש"ח
THIS IS HIM! BURNING LOVE או דה טואלט לגבר, 100 מ'ל. מחיר 379 ש"ח
ניתן להשיג ברשתות הפארם ובאתר ONLY'S
COACH GOLD PARFUM הבושם החדש לאישה בעיצוב זהוב
הבושם החדש לאישה מבית COACH מעורר את התחושה של העיר ניו יורק שהיא הבית שלו ביום שטוף שמש. הבושם נפתח בניחוח ווניל עם שובל ענבר מוזהב, משולב עם מאפיינים מתוקים וחלביים של פרח השקד, יחד עם תווים פרחוניים, ופלפל ורוד פירותי ומתובל.
השחקנית והמפיקה האמריקאית סטורם ריד, היא שמובילה את הקמפיין החדש של COACH GOLD, וכשקרני השמש מאירות את ניו יורק, היא קרן האור של עצמה. בהשראת ניחוח הבושם וחום השמש, סטורם מבטאת את אישיותה התוססת, והרצון להיות היא עצמה.
מחיר : ₪420
להשיג בחנויות BE, משביר ואתר הסחר ONLYS
מה שטוב לדני אבדיה טוב גם לגבר שלך אם בא לך לפנק אותו לחג האהבה
אין מצב שאתם לא מכירים את כוכב ה-NBA הישראלי וכוכב נבחרת ישראל בכדורסל דני אבדיה, שבימים אלה נבחר להוביל את הקמפיין החדש של המותג L’Oréal Men Expert בישראל, עם סדרת הדגל של המותג, 'הידרה אנרג'טיק' הכוללת מוצרי טיפוח וניקוי לפנים, נלחמת בסימני העייפות ומעודדת שמירה על מראה עור פנים רענן ואנרגטי. L’Oréal Men Expert (לוריאל מן אקספרט) ידוע בפורמולות מתקדמות שפותחו במיוחד לצרכים הגבריים. סדרת HYDRA ENERGETIC, מיועדת לגברים בגילאי 25–45 וכוללת קרם לחות נגד סימני עייפות, סרום עם 10% ויטמין C, סבון פנים וקרם לחות עם הגנה SPF15 – כולם מועשרים בתמצית גוארנה המספקת אנרגיה לעור ונלחמת בסימני עייפות.
וכמו שאילן נקש, מנכ"ל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל אומר שדני אינו רק שחקן כדורסל מוכשר, אלא אדם, אייקון וספורטאי מוערך שמעורר השראה ומהדהד את הערכים של מצוינות, איכות וביטחון עצמי, ממש כמו הסדרה החדשה לגבר.
הבחירה באבדיה מטרתה לעורר את המודעות אצל הגברים לטיפוח עם פרשנות עדכנית לגבריות המודרנית. המסר המרכזי הוא שמירה על שגרת טיפוח פשוטה ואפקטיבית, גם עבור גברים עסוקים ובעלי לו"ז עמוס.
ורק כדי לסבר את האוזן, כדי שתדעו כי הגברים הישראלים מהווים 50% מהאוכלוסייה ו-25% משוק הטיפוח. ממחקר שערכה לוריאל ישראל בקרב גברים בישראל על ידי מכון המחקר IPSOS, עולה כי 1 מתוך 3 גברים בישראל (34%) משתמשים במוצרי טיפוח (לעומת 82% מהנשים). טיפוח הפנים מהווה נתח של 70%, וגברים מבלים בממוצע 13 דקות ביום בשגרת הטיפוח שלהם, וגברים צעירים זמן ארוך יותר. זמן. באשר להרגלי הקנייה הגבריים, 52% מהם רוכשים לבד, 29% עם בת/בן זוג ו-14% מישהו אחר רוכש עבורם.
דני אבדיה (24), נחשב לאחד הספורטאים המצליחים והאהובים בישראל ובעולם, הוא פרץ לתודעה כשחקן מוביל במכבי תל אביב וזכה עמה באליפויות. בשנת 2020 עשה היסטוריה כשהפך לישראלי הראשון שנבחר בסיבוב הראשון של דראפט ה-NBA. מאז התבסס כשחקן חמישייה בליגה הטובה בעולם, והציג שיפור מתמיד ביכולותיו, בעונה האחרונה רשם את עונת השיא שלו ב-NBA עם ממוצעים דו-ספרתיים ונבחר על ידי רבים לאחד השחקנים המשתפרים של העונה. בנוסף, אבדיה הוא כוכב נבחרת ישראל בכדורסל, אייקון תרבות בינלאומי וידוע כפאשניסט בעל חוש אופנה מחודד.
להשיג ברשת ובאתר סופר פארם