סלבס מתגייסים למען עידוד חבישת מסכות

אני לא עפה על השימוש בידוענים לקידום מכירות, אבל כשזה למטרה טובה עם מסר חברתי חשוב אני זורמת ובגדול. ובכלל, עם עובדות קשה להתווכח כי בתקופת הקורונה סלבס מספקים את הסחורה. ראו נושא החיסונים בעולם ופה.

ולכן כשספרו לי על מיזם עידוד חבישת מסכות, התגייסתי למשימה. ולא רק אני, גם הסלבס וגם מותג המשקפיים "קרויצברג קינדר", מותג  צעיר חצוף ומעז, כזה שלא עושה חשבון ומסתכל לנו בגובה העיניים. המותג מציג קולקציות של משקפי שמש שבא לכם לרכוש את כולם. המותג יושב בברלין ומוכר בכל העולם, אבל יש להם מקום חם בלב לישראל היות וגילי שני הוא ישראלי, הוא חלק מצוות העיצוב של המותג, והוא גם הצלם הבלעדי של המותג. רק בשביל הפיקנטריה, את הצילומי הקמפיין הם נוהגים לעשות עם אנשים מהרחוב, אותם הם מזמינים להפנינג ודרינקים, לצילומי אווירה. אנשים כמוני וכמוכם. מותג מדליק כבר אמרתי?

לקמפיין הוזמנו 40 כוכבי רשת, דוגמניות מובילות, אושיות חברה וידוענים, כמו שירלי בוגנים, קובי מאור מסברי מרנן, קסניה טרנטול ועוד, שהתבקשו להצטלם עם המשקפיים של המותג ביחד עם מסכה ולהעלות את התמונות לרשתות החברתיות.

ההיענות הייתה גדולה, והמיזם זכה לתפוצה אדירה, בני נוער הגיבו לצילומים והראה נכונות לתת כתף בזמנים מטורפים אלה.

הצילומים מוכיחים שלמרות המסכה על הפנים, היא יכולה להשתלב נהדר עם המשקפים הנכונים והאופנתיים ולהציג מראה חדש ומקורי לזמן הקורונה. אופנה חדשה של  "משקפיים ומסכה".

          

 

                         

ואם גם לכם בא להשתתף למרות שטרם הוגדרתם כסלבס, ולמרות שבעיניכם אתם הכי שווים בעולם, מוזמנים לרכוש את משקפיים ולהעלות תמונות לרשת. את הקולקציה ניתן להשיג בכל חנויות האופטיקה בארץ ובאתר היבואן.

Cs@duke-optics.com

מסכה ומשקפיםמשקפים 2021קרויצברג קינדר