חדש באופנה 2022

מותג התכשיטים הבריטי ALIGHIERI נוחת בפקטורי 54

המותג הוקם בלונדון לפני כ-7 שנים על ידי מעצבת ממוצא הודי בשם מהטני. את שנות ילדותה העבירה בזמביה שבאפריקה, שהשפיעו רבות בבניית ה-DNA של המותג, תוך שימת דגש על קיימות. התכשיטים, אותם היא מכנה "קמעות" בשל התחושה של ירושה שעברה בדורות ושל מזכרות, נוצרים מחומרים ממוחזרים כמו מדליות ברונזה מותכות, מטבעות, רסיסי שריון ופנינים בצורות שונות, וזאת בשילוב זהב, כסף, וארד. הפריט הראשון שעיצבה נוצר בהשראת מדליון מטבע זהב של סבתה מצד אמה, שהיה האוצר היחיד אותו הצליחה לקחת כשהיא ובעלה ברחו מהודו בעקבות עזיבת הבריטים והמאורעות של 1947. 

מאז ההשקה ב-2014, אליגיירי הגיע למעמד של פולחן, ובין לקוחותיו ניתן למצוא את בילי אייליש, אנג'לינה ג'ולי, ליידי גאגא ובלה חדיד. לפני כשנה זכתה בפרס המלכה אליזבת' השנייה לעיצוב בריטי, ובכך הפך למותג התכשיטים הראשון שהוענק לו הכבוד היוקרתי השמור למעצבים עם כישרון ומקוריות יוצאי דופן, עם ערכי קהילה כמו הקיימות ושימוב בחומרים ממוחזרים במחשבה על יצירה ללא עודפים. ופרקטיקה ברת קיימא.


התכשיטים עצמם מוגדרים ככסף וזהב, אבל כמו ברוב מותגי התכשיטים – הכסף עצמו מהווה כ-92% (STERLING SILVER) והזהב הוא 24 קראט כאשר מתחת יש ברונזה (GOLD PLATED BRONZE). מחירים 3,790-990 ₪

להשיג בחנויות פקטורי 54 ברמת אביב ובקניון TLV וכן באתר FACTORY54.CO.IL

 

SCOTCH & SODA

המותג SCOTCH & SODA  הינו מותג אופנה הולנדי שהחל את פעילותו בשנות ה-80 באמסטרדם, המותג התחיל כמותג גברי בלבד, ולאור הביקוש החל לייצר גם לנשים וילדים. הוא ידוע בעיצובים קלאסיים, על-זמניים המשלבים הדפסים מקוריים עם בדים איכותיים, המתאימים לכל אוהבי האופנה והלייף סטייל. המותג ומקדם אג'נדה חברתית וסביבתית לשימוש בחומרי גלם ברי-קיימא, צמצום תוצרי הלוואי בייצור, ובשקיפות מלאה לגבי סחר הוגן. 

שבשנים האחרונות נמכר המותג דרך חניות Story, בקרוב תפתח חנות פופ-אפ תל אביבית, ובהמשך השנה עוד חנויות בלעדיות. 

 

 

למותג אתר מכירתי חדש בישראל – https://scotch-soda.co.il/

ובמקביל נמכר גם ברשת חנויות STORY המונה 14 סניפים.

 

מותג העל "הוגו בוס" עובר מהפכה

BOSS וHUGO עובר שינוי מרענן, ומקבל זהות מותג חדשה ומודרנית המתמקדת בקהל צעיר וגלובלי. עיצוב הקולקציה, החנויות, וחוויית המותג בכל הערוצים מתמקדים באסתטיקה שובבה וקז'ואלית תוך שמירה על נאמנות לקודי המותג.

הקמפיין #BeYourOwnBOSS מציג את הדוגמניות המובילות קנדל ג'נר, היילי ביבר וג'ואן סמולס, הראפר האמריקאי המפורסם פיוצ'ר, כוכב TikTok הבינלאומי Khaby Lame, הזמר והשחקן הדרום קוריאני לי מין-הו, המתאגרף המקצועי הבריטי אנתוני ג'ושוע, אלוף הטניס האיטלקי מתאו ברטיני, והאצנית הגרמנייה אליקה שמידט.

 

להשיג בחנויות בוס, הוגו ואתר פקטורי 54.  @boss, 
@hugo_official
@factory54

 

גרביים ידידותיות לסביבה בשיתוף נביעות

 חברת "פוליז" שבבעלותה מותג הגרביים הידידותיים לסביבה יוצאת בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם חברת נביעות במסגרתו תושק קולקציית גרביים העשויה מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים.

הגרביים הינם יוניסקס, עוצבו בצורה מיוחדת ללא עקב, ובכך מתאימות לטווח רחב של מידות. בין העיצובים השונים ניתן למצוא 10 איורים שונים: 5 למבוגרים ו 5 לילדים בסגנון פופ אפ ססגוני ועליז.

 

במסגרת הפרויקט תצרף חברת נביעות בכל שישיית בקבוקי המים, זוג גרבי פוליז העשויים מ21% פלסטיק ממוחזר כמתנה, בעיצוב פופ סטייל מדליק וצעיר, שעוצב על ידי האומנית ליאת לוי קופלמן. גם בקבוקי המים של נביעות עשויים מ 50% פלסטיק ממוחזר.

אתר החברה www.pulliez.co.il

 

מותג חדש מתווסף לרשת אירוקה "פאלם אנג'לס"

  

רשת אירוקה, קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק קולקציית המשקפיים של מותג היוקרה הבינלאומי פאלם אנגלס (PALM ANGELS). 

סיפורו של המותג מתחיל עם צלם האופנה פרנצ'סקו רגאצי,  שהיה גם המנהל אמנותי של המותג מונקלר, והקים את המותג PALM ANGELS בשנת 2011 תוך צילומי סצנות הסקייטבורד בלוס אנג'לס. מאז צבר המותג מעריצים רבים. פאלם אנג'לס הוא חלק מתופעה חדשה של מותגי יוקרה לאופנת רחוב.

הקולקציה היא יוניסקס לנשים וגברים העשויים אצטט ומיוצרים באיטליה, והכוללת שני דגמים כל אחד מהם בשלושה צבעים בלבד מתוך אמונה LESS IS MORE, הדגמים.

בשלב הראשון תימכר הקולקציה באתר האון ליין של אירוקה בלבד.

לקראת הוולנטיין, רשת אירוקה מציגה קולקציה של משקפי שמש בהשראת אהבה ומוטיבים המסמלים אותה כמו  לבבות, וצבעי ורוד ואדום, עדשות צבעוניות ועדשות בצורת לב, ועוד. בין המותגים בקולקציה ניתן למצוא את גוצ'י, מארק ג'יקובז , מוסקינו ועוד.

ואם בא לכם לקבל הצצה קטנה איך תראו הקיץ הקרוב, הנה טעימה מהקולקציה של טום פורד, משקפי טייסים הכי צבעוניים שאפשר

להשיג בסניפי רשת אירוקה.

 

בושם חדש מבית האופנה "לקוסט"

בית האופנה "לקוסט" פעל תמיד כדי לקדם את אמנות החופש והאותנטיות האישית. הוא ידוע בעיצוב בגדים קלילים ואופנתיים עם קווים נקיים וברורים התואמים לכל תנועות הגוף ללא כל הגבלות.

באותה הרוח מציג הבית את הבושם החדש, Eaux Fraîches לאישה ולגבר, שני בשמים חדשים עם בקבוקי הזכוכית השקופים בגווני פסטל קלילים לאשה, וירוק רענן לגבר.

Fraîche  לאישה בעל פירות מיוחד של אשכולית ותווי תפוז דם. תווי ההדרים וענבי שועל מתוקים, המשתלבים עם הניחוח החריף והתוסס של הפלפל הוורוד וקליפת הקינמון. הבושם לאישה הוא פרי יצירה משותפת של אמניות הבשמים מרי סאלמאן ואמנדין קלרק-מאי (פירמניש).

הבושם LACOSTE L.12.12 ROSE Eau Fraîche לגבר מופיע תו עליון של גרידת לימון, תו זנגוויל, לבנדר  ולבסוף, עץ אלון חותם את שובל הבושם. האו-דה-טואלט לגבר הוא יצירה של אמנית הבשמים סוניה קונסטנט (ג'יוודאן).

מחיר מומלץ לצרכן בושם לגבר או לאשה 229 ₪

 

ניתן להשיג ברשת סופר פארם, אפריל, BE ומשביר לצרכן

 

מוצרים משלימים למוצרי APPLE

קבוצת רולטיים, המתמחה בייבוא ושיווק שעונים בינלאומיים, ובימים אלו קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק בישראל של המותג השוודי Golden Concept (גולדן קונספט)– המשווק מוצרים  משלימים למוצרי APPLE.

 

כיסויים למכשירי אייפון, כיסויים לאוזניות איירפודס, כיסויים ורצועות לשעוני APPLE WATCH.  הכיסויים מגיעים במגוון עיצובים למראה אלגנטי, ספורטיבי, או יוקרתי. השעונים מגיעים בצבעי זהב רוז גולד, פלדת אל חלד, ושחור קרמי. חלק מהשעונים מגיעים עם שיבוץ של אבני סוורובסקי ותוכלו למצוא מגוון רחב ועשיר של עיצובים למראה מעודכן. המחירים זהים למחירי המותג באירופה, לדוגמא: כיסוי לשעוני אפל החל מ- 2,190 ₪ 5,500 ₪.

המוצרים ישווקו ברשת חנויות אימפרס ובאתר האון ליין של אימפרס

 

לי קופר" בקולקציית קפסולה בעיצוב איתי לוי"

לאיתי לוי יש קול ניגונים ועל זה איש לא מתווכח. אין פלא שנבחר להיות הפרזנטור של המותג "לי קופר" כבר כמה עונות והוא עושה עבודה נהדרת. בימים אלה המותג משיק קולקציית קפסולה תחת השם ROYALTY COLLECTION שעוצבה בשיתוף פעולה בין איתי לוי למעצבי המותג ובהשראת אלמנטים הלקוחים מעולמות המלוכה הבריטיים. הקולקציה מורכבת מ- 20 פריטים בצבעוניות של שחור, לבן, וזהב המשקפים את ה VIBE הדינמי, הצעיר, והאופנתי שמזוהה עם סגנונו של לוי ושל "לי קופר".

   

להשיג בחנויות הרשת

 

ולסיום תערוכה הדיזנגוף סנטר "אתחול האופנה"

אני מתנצלת מראש היות והתערוכה כבר ירדה, אבל ראיתי חשיבות יתר בנושא המרכזי שלה ובמסרים, שחשבתי שנכון לאזכר אותה לפחות. האמת שאני מקווה שאנשי הסנטר ישכילו להעלותה שוב ולו בגלל החשיבות שלה בעולם הקיימות.

״אתחול-אופנה״ הינו פרויקט דגל במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר בתחום הקיימות. מי שהציבה אותו בראש מעייניה בשנים האחרונות היא אורית פרייליך, מרצה ומעצבת בכירה, אמנית וחוקרת תחום קיימות ב"הורייזון 2020" לצד דבי אלחייני המנחה הטכנית. המטרה היא להעמיד דור מעצבים שיצור את השינוי המיוחל בתעשיית האופנה בתחום הקיימות. הסטודנטים עיצבו לעצמם חלוק של 'רופאים-מתקני-עולם' עליו מופיע הפורטרט האישי שלהם בטכניקות מגוונות, יתר פריטי הלבוש עוצבו ונתפרו משאריות טקסטיל שחלקן נתרמו ידי מעצבים מקומיים כדוגמת: קוקו, תפרון, סבינה מוסייב, ירון מינקובסקי ועוד.

דיזנגוף סנטר הינו שותף ראוי ש"נאה דורש ונאה מקיים" שבו קיימת הפרדת פסולת במתחם המסחרי, ומגוון פעולות להקטנת טביעת הרגל הפחמנית, גידולי צמחים ללא ריסוס והדברה וטיפוח ריאה ירוקה על הגג.

איה לצטר

דביר קסטנבאום

מעיין גלילי

שחר זוהרי

בתערוכה הוצגו 2-3 מערכות לבוש מתוך כל קולקציה שעיצבו 17 הסטודנטים בקורס. לצד ״חלוק-רופא-מתקן-עולם״ הוצגו פריטי לבוש המוכיחים שעודפי טקסטיל יכולים להיכלל במערכת ייצור מעגלית, שבה צרכן הקצה מהווה חלק משמעותי במערכת מקיימת.  

#BeYourOwnBOSSALIGHIERIEaux Fraîches בושם לקוסטGolden ConceptPALM ANGELSSCOTCH & SODAאירוקהגרביים הידידותיים לסביבההוגו בוסטום פורד לאירוקהלי קופרמוצרים לאפלפאלם אנגלספוליזקולקציית קפסולה של איתי לוי ללי קופררולטייםתערוכת "אתחול אופנה"