הזמרת ריהאנה היא אחד הקולות המפורסמים והמצליחים ביותר בשנים האחרונות בעולם המוזיקה, היא כבשה את כל המצעדים ואת כל מדורי האופנה.

 

ריהאנה ידועה בתור בחורה לא צנועה במיוחד ודי אוהבת לשגע ולזעזע אנשים עם הלבוש האובר פרובוקטיבי שלה. הכוונה באובר פרובוקטיבי היא ללבוש הלבשה תחתונה בתור הלבשה עליונה. . . היא ידועה גם באהבתה לחגיגות ובילויים מופרעים. לא בדיוק מודל לחיקוי. . .

 

 

 

בשנה שעברה חתמה ריהאנה על חוזה עם ניוואה והפכה לפרזנטורית הרישמית של החברה, חברת ניוואה אף נתנה חסות למסע ההופעות של ריהאנה, דבר שסייע לה להיכנס לרשימת האומנים הריווחיים ביותר של מגזין פורבס באותה השנה.

 

השנה התחלפה בניוואה ההנהלה, והמנכ"ל החדש של החברה, סטפן היידנרייך, הוא לא אוהד גדול במיוחד של ריהאנה. לאחרונה התראיין לעיתון הגרמני "וולט" ושם יצא בהצהרה שהמותג של ניוואה מתנגש עם המהות של ריהאנה, ושיתוף הפעולה ייפסק. ניוואה, לדבריו, היא חברה שמשדרת אמון, משפחה ואמינות. נשמע הגיוני, לא?

 

אז זהו, שנורא קשה לדבר על אמון, משפחה ואמינות כאשר בפרסומות של ניוואה בהן מופיעה ריהאנה הבחורה לא בדיוק לבושה, ולא נראה לנו שהיא התעקשה להיות ערומה אלא התבקשה ע"י החברה:

 

 

חשוב לציין שניוואה היא זאת שפנתה לריהאנה מלכתחילה, וריהאנה הייתה אותה ריהאנה בשנה שעברה ולא השתנתה בהרבה.

 

ההתנהגות הבלתי הולמת הזו של היינדרייך זוכה לביקורת קשה ברחבי העולם, שכן הצביעות של מנכ"ל חברת טיפוח שמפרסמת מודעות מעין אלה וטוענת שהמפרסמת שלה כבר לא מתאימה לה כי התנהגותה פרובוקטיבית, ובגדיה חשופים מדי פשוט מגוחכת ומעוררת בחילה.

 

יש לי דבר אחד להגיד למר סטפן היינרייך הנחמד: לפני שאתה מתנשא מעל אחרים עשה טובה, תסתכל במראה, ואם אתה באמת רוצה לשדר את מה שקשקשת עליו הייתי מציעה לך לחשוב על אסטרטגיה שיווקית אחרת, כמו להלביש את המפרסמות שלך בעתיד ובאמת להוות דוגמא, ואז אולי מישהו אי פעם ישתמש במילים "ניווה" ו"משפחה" באותו משפט.

 

דרך אגב, ריהאנה הגיבה לקשקוש הזה בטוויטר שלה בצורה הפשוטה ביותר : היא צייצה את התמונה של היינדרייך עם המילים :" אין צורך בכותרת"

 

 

 

אם אתם מבינים למה היא מתכוונת ...