לא שהיינו צריכים עוד הוכחות לסטנדרטים הבלתי אפשריים של עולם הדוגמנות, אבל הבוקר זכינו לאחת נוספת: אנגס הדנברג, דוגמנית שוודית בת 19, העלתה סרטון ליוטיוב ובו היא חשפה את גופה. הסיבה לכך דווקא לא היתה לנסות לקבל איזה קמפיין נחשק, אלא דווקא כדי להראות לעולם כי למרות גופה הרזה והתמיר, היא בכל זאת לא מקבלת עבודות משום שהיא נחשבת ל"שמנה מדי".

 

אגנס התחילה את קריירת הדוגמנות שלה כבר בגיל 14, "אבל כעת אני לא מקבלת יותר עבודות משום שעל פי התעשייה אני שמנה מדי", היא אומרת. אגנס מספרת בסרטון שהיא מקבלת התעניינות מצד חברות גדולות "אבל ברגע שהם מקבלים את המידות שלי, זה כבר סיפור אחר". לדבריה, האנשים בתעשייה טוענים שהיא יותר מדי גדולה כדי לדגמן עבורם, במיוחד בגלל פלג גופה התחתון. כן, כנראה שאפילו רווח ירכיים שמספיק למשאית כבר לא עונה לקריטריונים הנוקשים שלהם.  

 

 

"החלק הכי מצחיק פה", אומרת אגנס, "הוא שמדד מסת הגוף שלי (BMI) הוא 17.5". וסתם כדי לסבר את אוזנכם, BMI תקין לאישה הוא בטווח שבין 18.5 ל-25. כלומר, גם על פי המדדים האלו, אגנס נחשבת רזה מדי.

 

"המטרה שלי בווידאו הזה היא להראות לכולם שחלק גדול מתעשיית הדוגמנות חושב שגוף כזה הוא גדול מדי, שאת לא צריכה להראות ככה. זה אבסורדי ואני שונאת את זה". את הסרטון מסיימת אגנס היפיפייה בקריאה לאנשים לאהוב את עצמם, לא משנה מה אחרים חושבים.