אמנם בשבוע האופנה בפריז שהסתיים ממש עכשיו לא נראתה אף דוגמנית שעולה על מידה 36 (וגם פה הייתי נדיבה), אבל דוגמניות למידות גדולות הפכו בשנה האחרונה כמעט ללגיטימיות. בשבוע האופנה בניו יורק, למשל, הציגה הדוגמנית המלאה אשלי גרהאם את קולקציית הלנז'רי שלה, טס הולידיי נחשבת לאחד השמות העולים בתעשייה ואפילו במגזין בגדי הים הידוע של הספורט אילוסטרייטד היתה לדוגמניות המלאות נציגות. ובכל זאת, עדיין יש כאלו שנשארו מאחור – הגברים המלאים.

 

החברה הראשונה שהחליטה להרים את הכפפה הזו היא  Target, שלאחרונה ניתן לראות באתר האינטרנט שלה את זק מיקו, שחקן אמריקאי צעיר שמעתה מתהדר גם בטייטל "דוגמן פלאס סייז".

 

 

עד שפצח בקריירה החדשה, מיקו העיד על עצמו כבחור שלא ממש התעניין באופנה, בעיקר בגלל המשקל והגובה שלו, שהשאירו אותו ללא יכולת להתלבש בצורה אופנתית. למעשה, לדבריו המשקל שלו חיבל לו במקצוע העיקרי שלו – משחק. לא פעם הוא קיבל הערות עוקצניות בנושא, ולא קיבל תפקידים משום שהוא "גדול מדי" לגלם את הדמות הראשית, אבל "קטן מדי" כדי לגלם דמויות שמנות. אבל עכשיו, לאור התפנית החדשה, הוא מרגיש הרבה יותר בטוח בעצמו "כבר לא אכפת לי אם אף פעם לא יהיו לי ריבועים בבטן ושאני לא אראה כמו דוגמן של אברקרומבי ופיץ", אמר בראיון לאתר mic.

 

 

גם אשתו, לאורה, מספרת על השינוי הגדול שעבר. "ברגע שהוא התחיל לדגמן, הוא אמר 'אני סוף סוף יכול ללבוש בגדים שמתאימים לי ונראים עלי טוב'". עוד היא אמרה שעד עכשיו היא לא הבינה שהלחץ שמופעל עליו זהה לזה שמופעל על נשים, "הוא אמר לי שהוא צריך להוריד במשקל ושהוא צריך להיות יותר שרירי". אבל ערב אחד, אחרי הצילומים, זק אמר ללאורה מילים שונות לגמרי: "אני לא רוצה להיות בחור קטן, ונמאס לי כבר שאנשים אומרים לי שכדי להצליח בעולם הזה אני צריך להיות רזה יותר".

 

הקריירה העולה של מיקו מצטרפת ליוזמה נוספת הקשורה לאופנה עבור גברים במידות גדולות. אתר הלייפסטייל chubstr, שפונה במיוחד אליהם. מי שעומד מאחוריו הוא ברוס סטרגל, שאחרי ביקור מאכזב בקניון, פתח בלוג על מנת שהוא וגברים מלאים נוספים יוכלו לחלוק חוויות ועצות אופנתיות. לדבריו של סטרגל, ההופעה של זק מיקו באתר של Target היא "צעד חשוב בכיוון הנכון", ושבקרוב גברים מלאים יוכלו לראות יותר ויותר ייצוגים שקרובים אליהם בתעשיית האופנה.