שיעורי איפור ברשת בובי בראון

כבר כתבתי על חיבתי הרבה לבובי בראון (וזה הזמן להספיק עם הבדיחות על הבעל של וויטני יוסטון) וכעת היא אפילו הולכת וגדלה. לאחרונה השיק מותג האיפור תפריט שיעורים חדש, שנועד לעזור גם לאלו עם הידיים הכי שמאליות (כמוני) להתאפר. אמנם יש גם שיעורים בני 45 שמיועדים לאיפור שלם לכל הפנים ליום או לערב, אבל ההמלצה שלי היא דווקא ללכת על השיעורים הקצרים והבסיסיים יותר, שנמשכים עשר דקות בלבד. מעבר לכך שהם לגמרי בחינם (גם לא מותנים בקנייה של מוצרים, למרות שלפחות במקרה שלי אף פעם לא נעים לי לצאת בידיים ריקות אז כדאי לקחת בחשבון גם קנייה אופציונאלית של איזה מוצר), יש יותר סיכוי שהדברים שתלמדי יתיישבו אם תלמדי לאפר חלק אחרי חלק, ובכל פעם יהיה לך זמן להשתפשף על מה שלמדת. בין השיעורים גם סוד הקונסילר המושלם, סוד האייליינר המושלם והסוד למראה רענן. נכון חמוד?

את השיעורים הארוכים חובה לתאם מראש, ואת השיעורים הקצרים רצוי מאוד. הם ניתנים בחנויות בובי בראון עופר רמת אביב, קניון פארק הקרח אילת, עופר גרנד קניון חיפה, עופר הקניון הגדול פתח תקווה ומעכשיו גם בקניון עופר הקריון, קריית ביאליק.

 

בובי בראון מאפרת את הפרזנטורית קייט אפטון

 

 

AROMA ESSENCE של GIGI מעבדות קוסמטיקה

אמנם אנחנו מרגישות צורך לנקות היטב את הפנים בעיקר בקיץ המיוזע, אבל בחורף זה חשוב לא פחות, בעיקר בגלל הקור, החדרים המחוממים, האוויר היבש והחום. סדרת סבוני הפנים של GIGI אמורה לעזור לנו בזה, על ידי ארבעה סבונים שכל אחד מהם מכיל יסוד אחר מן הטבע. בין הסבונים בסדרה גם סבון המכיל קמומיל שמזין את העור; סבון המכיל סרפד שמנקה ומטהר וסבון המכיל את פרח ורד הבר התורם לחידוש התאים בעור. נסיינית בעלת עור רגיש ומגורה התנסתה בסבון המכיל תמציות תה ירוק והתאהבה. עוד לפני שהתחילה להשתמש בו, היא נדלקה על הריח. אחרי שהתחילה להשתמש בו, היא אהבה את תחושת הרענון והניקיון שהוא נתן לעור הפנים. בקיצור – מומלץ. הפגם היחידי הוא הפתח, שמוציא סבון בכמות גדולה מדי. 

מחיר: 84 שקל.

להשיג אצל קוסמטיקאיות ומכוני יופי מורשים.

 

 

 

BC Moisture Kick Beauty Balm של שוורצקופף פרופשיונל

סדרת BC Hairtherapy של מותג השיער הידוע מתרעננת גם בלוק טיפה חדש, אך בעיקר בטכנולוגיה משודרגת. בלי לרדת יותר מדי להסברים הטכניים שלא אומרים הרבה לי או לכן, המוצרים כוללים בתוכם את טכנולוגיית Cell Perfector, שמחדשת את המשטח הטבעי של השערה אחרי שהוא נשחק עם השנים ועם הטיפולים הכימיים. בנוסף, יש גם חומצות אמינו שמחדשות את סיב השערה. ביחד הם מנסים להחזיר את השיער למצבו הבתולי, או לפחות להעניק לו חוזק ובריאות. הסדרה כוללת שבעה קווים, בהם לשיער דק וחסר נפח, לשיער פגום, לשיער יבש ולשיער דליל. כל קו כזה מכיל מוצרי טיפוח בסיסיים, דהיינו שמפו, מסכה וקונדישנר וכן מוצרים לעיצוב או לחיזוק השיער, כמו סרומים וקרמים. כמו שאתן יכולות להבין, מדובר באינספור מוצרים חדשים, אך מכולם בלט במיוחד קרם יופי "מיוסטר קיק", לשיער רגיל עד יבש– קרם לחות שמעניק לשיער ברק ולחות, וכן מגן עליו מפני מייבשי שיער. מתולתלת ג'ינג'ית שנאמנה לקרם השיער שלה כבר קרוב ל-20 שנה ניסתה אותו בספקנות והתאהבה: "מאוד אהבתי את הלחיצה הקצובה שלא מאפשרת לשים ג'ארה על השיער. מלבד לכך, בהתחלה נלחצתי מהמרקם השומני, אבל ברגע שהקרם יתייבש על השיער הוא נספג היטב והשיער הרגיש כאילו אין עליו כלום, הוא רק נראה בריא ומסודר יותר ועם ריח מעולה".

מחיר: 78 שקל.

להשיג במספרות המובחרות בכל רחבי הארץ. לבירור נקודות מכירה: 1-800-33-33-22

 

 

 

צלליות של Gaya Cosmetics

מותג האיפור המינרלי השיק לאחרונה קולקציית צלליות חדשה, שלדבריו "מושפעת מהשילוב של טבע ואורבניות" – שזה די אומר כל מה שקיים על כדור הארץ, לא?

הקולקציה מגיעה בשני גימורים - צלליות דחוסות בגימור מאט וצלליות אפויות בגימור מבריק הניתנות לשימוש יבש או רטוב. ישנם לא פחות מ-31 גוונים והם אמורים להיות בעלי יכולת עמידות גבוהה. הצלליות מבוססות על אבקת מיקה מינרלית, שהמעניקה מרקם עשיר ופיגמנט עז וכן על מינרלים כמו תחמוצת אבץ וכן שמן חוחובה, העוזרים לשמר את הלחות הטבעית של העור העדין סביב העיניים.

נסיינית בעלת עיניים רגישות וכחולות, קיבלה שני גוונים כחולים כהים, האחד מבריק והשני מאט. את שניהם היא אהבה, במיוחד את המאט, וציינה שהם נמרחים בקלות ונעימים על העפעפיים, אבל לא נשארים עמידים לאורך זמן. 

מחיר: 99-89 שקל.

להשיג בחנויות הרשת.

 

 

 

ערכת 30 יום של YE

תמיד יש חשש להשקיע כסף במוצרים חדשים, בייחוד של מותג שאנחנו עוד לא התנסנו בו. בדיוק בגלל זה השיק YE, מותג הקוסמטיקה של יפית אלימלך, ערכה המכילה שלושה סוגי קרמים בגודל מיוחד. הערכה כוללת מסכה למיצוק המעושרת בקולוגן, ויטמינים ושמנים טבעיים; קרם המקנה הגנה רחבת טווח מפני קרני השמש וקרם לחות שמזין כל שכבת עור במינרלים המתאימים לה.

מלבד העובדה שהקרמים, שמגיעים באריזה של 45 מ"ל, לא באמת הספיקו לנו ל-30 יום אלא קרוב ל-21 יום, מדובר בערכה חביבה למדי, שגם טובה לאנשים שמרבים לנסוע ולא רוצים להרוס את עורם עם כל מני דוגמיות מתחלפות. המוצרים עצמם בהחלט השאירו עלינו רושם טוב, במיוחד קרם ההגנה שלא היה שומני ונספג היטב.   

מחיר: 98 שקל.
להשיג בברגסון 2, תל אביב ובמרכז ההזמנות (משלוח עד הבית) 03-6413214

03-6413214.

 

 

 

אלפא קומפלקס של יונקה פריז

חברת יונקה פריז, שקרובה אל לבינו בשל מוצרים טבעיים ואיכותיים, השיקה לאחרונה תכשיר המיועד לעזור לנו לשקם את עור הפנים מנזקי הקיץ, ומנזקים באופן כללי. מדובר בג'ל אותו מורחים בבוקר ובערב אחרי ניקוי הפנים. הוא נספג מיד ופועל להסרת וקילוף תאי עור מתאים, להפחתת קמטים, לחידוש העור ולהחדרת לחות. את כל זה הוא עושה בעזרת אחוז גבוה של חומצות פרי, בהן חומצה גליקולית (מאננס) וחומצה לקטית (מפרי התאווה). אני בחרתי למרוח אותו לפני השינה, ואחרי הקימה העור באמת נראה בעל גוון אחיד, רענן ונקי. בנוסף הוא גם העניק מראה מאט מבורך. רק אל תבהלו אם ברגע המריחה תרגישו עקצוצים קלים. 

מחיר: 519 שקל.

להשיג בבתי מלון, ספא, ומכוני יופי ואצל הקוסמטיקאיות המוסמכות. טל' לבירור נקודות מכירה:  09-7456220

09-7456220.

 

 

קרם גוף טיפולי של Lavido

חברת הקוסמטיקה הטבעית והאורגנית הישראלית (שלושה תארים שכבר פועלים לטובתה) השיקה לאחרונה קרם גוף טיפולי להזנה ושיקום העור מפגעי מזג האוויר. הקרם מתאים במיוחד לעור שסובל מיובש עקב מזג האוויר החורפי, המקלחות ואמבטיות החמות והשהייה רבה בחדרים סגורים ומחוממים. במרכיבים שלו, שכאמור הם אורגניים, יש גם שמן נר הלילה שמרגיע עור אדמומי ומשקם תאי עור פגומים; שמן קצח בעל תכונות אנטי דלקתיות, שמן לבנדר שמחטא ומרפא גירודים; שמן אובליפיחה אורגני שמזין ושמן עץ התה שידוע ביכולת החיטוי שלו ובעזרה במקרים של פטריות ואקנה. בקיצור, מדובר בסלט שלם שעושה טוב לעור. עבור נסיינית הסובלת מפסוריאזיס הקרם היה טוב מאוד – הרגיע, ליחח והיה קל למריחה ומהיר לספיגה. עם זאת, היא ציינה שריח עץ התה הוא מאוד דומיננטי, ולכן היא יכולה להשתמש בקרם רק לאזורים מוגבלים (מרפקים וברכיים, למשל) או בלילה, כשכבר אין צורך להיות פרזנטטיבית.  

מחיר: 120 שקל.

להשיג באתר המותג, ברשתות טבע ובבתי מרקחת נבחרים ברחבי הארץ (הרשימה המלאה מופיעה באתר).

 

 

 

 

טיפול פנים אוקס-סטאר אצל L.RAPHAEL Geneve.

פטריות כמהין הפכו להיות הפסיפלורה החדש – הן נמצאות בכל מקום וכמעט בכל תפריט של מסעדה. אחרי הכל, כולנו גדלנו אצל רוטשילד. או לפחות באוהל ברוטשילד. עכשיו הן נכנסות גם לעולם היופי, כשהבשורה החדשה בתחום הזה הוא טיפול פנים אוקסי-סטאר של רונית רפאל המשלב את הפטריה היקרה. טיפולי האוקסי מבוצעים באמצעות חמצן טהור בשילוב מים פיזיולוגיים וקומפלקס אנטי אייג'ינג ייחודי המכיל לציטין טהור, אומגה 3, אנטי- אוקסידנטים וויטמינים. אלו הופכים את טיפולי האוקסי גם ליעילים במיוחד נגד הזדקנות העור בטווח הארוך, אבל גם אפקטיביים במיוחד למי שמעוניינת להראות זוהרת מהרגיל לאירוע מיוחד (כלות לעתיד, זהו רמז עבה עבורכן). הטיפול החדש, כאמור, משלב גם פטריות כמהין, הידועות כמפחיתות כתמי גיל ופגמי עור אחרים – והחורף הוא הזמן המושלם לטפל בהם, משום שיש פחות חשיפה לשמש. המחיר הוא הנקודה הכואבת היחידה בכל הסיפור הזה, לכן באמת מדובר בפינוק השמור רק לאירועים סופר חשובים, או לכאלו שזכו בלוטו (אבל כדאי לדעת שיש אפשרות גם לטיפולים זולים יותר).

מחיר: 1,690 שקל.

הטיפול מתבצע בסניפים של רונית רפאל -מדע היופי