כל מי שהתמכר לטרנד הריצה האחרון שהשתלט על העולם, בוודאי מכיר את כל הגאדג'טים שמתלווים לתחביב היקר. שעון שמודד דופק, סופר את הפעימות, מציג מרחק, ועוקב אחרי הפעולות הספורטיביות. מעכשיו, יהיה ניתן גם לדעת מה קורה בחדר השינה, ואפילו לתרגם את הפעילות המינית לשריפת קלוריות.

 

עוד באון לייף:

 

תכנית אימון חדשה שיצרו באתר הפורנו Pornhub והעונה לשם ההו-כה מתוחכם "BangFit", תאפשר לכם לחסוך את המנוי החודשי לחדר הכושר, ופשוט לתרגל תרגילים מיניים, שרובם כוללים מין בפועל, ומפתחי התכנית מבטיחים שזו "הדרך המושלמת לגוף חלומותיך".

 

אתר הפורנו המפורסם מנסה למתג את עצמו מחדש בשנים האחרונות, ולהפוך אותו ליותר קליל ונגיש, ולתת לו ערך מוסף (עד כמה שאפשר לצפות מאתר פורנו). לאחר שהודיעו מנהלי האתר שיחלקו מלגות לסטודנטים, הם יוצאים בתכנית חדשה ומרתקת לא פחות.  

 

גרסא מעודכנת לקמא סוטרא. התכני (מקור: YouTube)

 

התכנית מאפשרת מגוון אפשרויות אימון שונות. את האימונים ניתן להשלים עם אחד מבני הזוג, עם כמה בני זוג או לגמרי לבד – השיטה האחרונה היא המועדפת על ידי מיליוני אמריקאים.

 

אם זה נשמע לכם כמו גימיק, אז יוצרי התכנית מתגאים שהם פיתחו את האפליקציה באמצעות מקצוענים אמיתיים מהתחום. "אצלנו בPornhub, יש לנו ניסיון לגבי פעילות אחת שלאנשים תמיד יש מוטיבציה לעשות והם לא עסוקים מדי בשבילה".

לפי שעה, התכנית היא רק עבור משתמשים הטרוסקסואלים, ולא עושה רושם כאילו יש אפשרויות מגדר שונות למינים השונים.